سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر  ، یکی که مثل هیچکس نبود

بسم رب ارباب بی کسان مولانا حسین بن علی (ع)

چه ساده اند آنها که فکر می کنند من عکس تو را به دیوار های قلبم آویزان کرده ام ...
آن ها نمی دانند که من دیوار های قلبم را به عکس تو آویخته ام ...

نمیدانم چرا مینویسم ولی این را میدانم که نمینویسم تا حقانیت ثابت کنم , حقانیت این خاندان اظهرمن الشمس است و آن را که عیانست چه حاجت به بیان است !
مینویسم چون لذت میبرم از اینهمه جاه و منقبت , از این همه حلاوت !
مینویسم چون نمیدانم چرا همیشه خوبان مظلوم بوده و هستند , سید جواد هم به عشق مولاش مظلوم شد و مظلوم شهید شد (شهید عشق) .

این مردمی که به حضرت علی می گفتند نماز نمی خونه , دیگه می خواستید به سید رحم کنن !

سید جواد مثل اربابش بود , آره ; به امام حسین وضو میگرفت ولی تو قتلگاه بهش سنگ میزدن و میگفتن کافره !!!

به قول آقا رضای هلالی شاید صدا و سیمای ما سید جواد رو نمیشناخت ! ولی از این حرف حمید خان علیمی هم نمیشه گذشت که میگفت :
تلویزیون برا آسید جواد خیلی کوچیک بود !

به قول حمید آقای علیمی , سید بزرگتر از این دنیا بود , برا همین نتونست بمونه !

هرکس حسین گفته که ذاکر نمیشود
مردم غلام فاطمه کافر نمیشود ...

آخرین نظرات
نویسندگان

گوش بکنید داره میاد، یه صدایی از مدینه

گوش بکنید داره میاد، یه صدایی از مدینه

چشماتونو باز بکنید، شاید که چیزی ببینه

صدا می‌گه امت من، پیغمبر شما منم

مهدی من تو غربته، از همه‌تون گله دارم

چرا دل عزیزمو، خون می‌کنید مسلمونا

برا ظهور مهدی‌ام، چرا نمی‌کنید دعا

مهدی من غصه داره، عزیز من تو انتظار

منتظر دستور حق، تا که بیاد با ذوالفقار

 

گوش بکنید داره میاد، یه صدایی از تو نجف

لباتونو ببنید و، هرگز نباشه هیچ سخن

صدا می‌گه من ولی‌م، شیر خدا من علی‌م

مهدی من غصه داره، از همه‌تون ناراضی‌م

چرا عزیز دلمو، با کاراتون رنجش می‌دید

آی شیعه‌ها با شماهام، مهدی رو هی عذاب می‌دید

مهدی من چاه نداره، که درددل باهاش کنه

مهدی من یار نداره، که اونو همراهش کنه

 

گوش بکنید داره میاد، یه صدایی از مدینه

حواستونو جمع کنید، صاحب اون صدا کیه؟

صدا می‌گه من فاطمه‌م، دختر پیغمبرتون

خوب می‌دونید که ندارم، رضایت از اعمالتون

فرزند من مثل خودم، غریبه و وای بر شما

این طور می‌خواد که ما باشیم، شفیعتون روز جزا

من عاشق فرزندمم، مهدی هم عاشق منه

خدا نیامرزه اونو، که قلبشو زخم بزنه

من مادرم اون پسرم، طاقت ندارم ببینم

مهدی من غصه داره، الهی هیچ وقت نبینم

 

گوش بکنید داره میاد، یه صدایی از تو بقیع

چشماتونو باز بکنید، غربت می‌باره از بقیع

صدا می‌گه من حسنم، سید اهل جنتم

مسلمونا جواب بدید، از شماها در حیرتم

تلخی زهر انتظار، به کام مهدی نمونه

شیعه باید کاری کنه، تا مهدی تنها نمونه

تلخ‌تر از زهریه که، جگر من رو پاره می‌کرد

دست از دعا برندارید، شاید خدا اشاره کرد

 

گوش بکنید داره میاد، یه صدایی از کربلا

دیوونه‌ها گریه کنید، با صدای ثار خدا

صدا می‌گه من حسینم، عاشق و معشوق خدا

آی عاشقا چرا شدید، از یاد عشقتون جدا

مهدی من منتقمه، خون من و مادرمه

هر روز نگاش رو دوخته، بر پیرهن پاره من

صدای حق وقت ظهور، به گوش مهدی می‌رسه

از خونی که از پیرهنم، می‌ریزه و جاری می‌شه

عزیز من می‌فهمه که، لحظه موعود رسیده

با ذوالفقار و ذوالجناح، می‌ره به مکه مدینه

حسینیا حسینه و، دلی که سرشار از خونه

چرا برای پسرش، کسی دعا نمی‌خونه 

 

گوش بکنید داره می‌یاد، یه صدایی از کربلا

دستاتونو پنهان کنید، از شرم ساقی خدا

ساقی می‌گه عباس منم، ساقی تشنگان منم

غیرتتون کجاست؟ استاد عاشقان منم

چرا عزیز مادرم، تنهاست و یاری نداره

شیعه‌ها پس چی شد وفا؟ کار شما گریه داره

دست ندارم ولی چشام، رو به سوی لطف خدا

تا عزیز من مهدی، از غربت و غم بشه جدا

 

گوش بکنید داره می‌یاد، یه صدایی از سوریه

خوب گوش کنید این صدای، اسوه دلداگیه

صدا می‌گه من زینبم، عمه مهدی‌م منم

می‌خوام که وقتی اون میاد، یکی مثال من باشه

عاشقونه دل بیاره، خطبه‌هاش ریشه‌کن باشه

سینه سپر کنه جلو، دشمنای مهدی من

 

گوش بکنید داره میاد، یه صدایی از مشهدتون

ولی نعمت ماها، آبروی ایرانیان

صدا می‌گه رضا منم، غریب غربا منم

اما برای غربته، مهدی خود گریه کنم




پخش آنلاین ویدئو با فرمت MP4


مدت زمان : 12 دقیقه 26 ثانیه

حجم فایل : 30.1 مگابایت

دانلود




پخش آنلاین صوت با فرمت MP3

مدت زمان : 12 دقیقه 25 ثانیه
حجم فایل : 8.53 مگابایت

دانلود


  • دیوونه شهر عاقلا

گوش بکنید داره میاد

سید جواد ذاکر

نظرات  (۳۷)

  • دیوونه شهر عقل
  • اگه عشق بازی با نام حسین و ابالفضل گناهه، پس یا حسین
    اگه کسی با یا علی گفتن کافر می شه پس یا علی
  • قربونت برم سید جواد
  • بسم رب خدای صدا و حنجره
    سلام سید
    قربونت برم آقا
    قربونت برم ارباب
    قربونت برم سید جواد
    قوت حیدر صفدر همه جاری شده در دست عباس علی بازوی عباس علی
    بخدا خستم سید از این دنیای پول پرست
    سید قلبم رو قاب عکست کردم توی کل وجودم
    سید خودت شاهدی تو این هفت سال یه بار هم نگفتم خدا رحمتت کنه بخدا
    باورم نشده رفتی همیشه احساس میکنم قراره برگردی
  • دوست قدیمی.غافل.......
  • حیف که کسی سیدجونمودرک نکردفقط همین وبس

    دوستان عزیزم سلام

    شایدباورتون نشه هروقت مداحی های سیدجوادوگوش میکنم انگارسیدداره میگه برای اهل بیت کم نذاری که حلالت نمی کنم ازهمه شمادوستان خواهر وبرادرخواهش میکنم راه سیدجوادرابه فرزندان ونسل های بعدمون ترویج دهیم اهل بیت مامظلوم بودن ماچقدر عمرمیکنیم اندکی از عمری که مونده صرف اهل بیت کنیم تشکر

    اول سلام
    دوم بریک کلام
    مرحبابرتو و مرد کربلایی ام
    یا علی ای حسینی ام
    اول سلام
    دوم بریک کلام
    مرحبابرتو و مرد کربلایی ام
    یا علی ای حسینی ام
    واقعا عالی بود ممنون ممنون خدا خیرتون بده
  • مجید حمزه ای
  • لینک کنید

    ذاکر خدا رحمتت بودم تو تهران یه بار واسش ذکر گفته بودم
  • عاشق حسین سید
  • من تو صفحه فیسم از ذاکر عکس و فایل گذاشتم.هرکی عاشق ذاکر و اربابشه بره لایک کنه sahar nikan.نذاری ذاکر عزیز تو فیسبوک هم غریب باشه.


    پاسخ:
    چشم . حتما
  • ذاکر همیشه زنده
  • ذاکر همیشه زنده میگه

    من سگ ارباب عشقم از چه سنگم میزنید
                                                      
                                                            روز محشر بزم و سامانتان را بر هم میزنم
    سنگ کفرم بزنید چون الله ام گشته حسین(ص)
    شادم در هر دو جهان هستم کلب بین الحرمین
  • دوستدار ذاکر
  • رضی الله عنه

    سید

    عشق یعنی یه کلام...

    سلام همه من17سال بیشتر ندارم سید جواد رو اصلا ندیده بودم و نمیشناختم نمیدونستم که چنین کسی وجود داره  تازه بعد مرگش 1ساله که  میشناسمش از سال1392 باور کنید دیوونش شدم خیلی صداش قشنگه با اخلاص میخونه اون با اینکه بعد مرگش باهاش اشنا شدم روم تاثیر گذاشت. دربارش یکم تحقیق کنید خیلی چیزا ازش یاد میگیرید خدا بیامرزتش
  • سید جواد
  • دست مدیر سایت درد نکنه خدا خیرت دهد
    هربار که صدای سید رو میشنوم گریه میکنم و کلی به خودم میام روحت شاد سیدجان الان واس خودت یه گوشه دنج تو بهشت نشستی و داری ذکر میگی واسمون دعا کن سیدجواد

  • منتظرالمهدی
  • ذاکر جان یادت تا ابد درقلبمان است قربوووووووووووونت برم که غریبانه رفتی ....
  • منتظرالمهدی

  • چه کار کنیم تا آدم بشویم؟
    نگویید چه کار کنیم
    بگویید چه کار نکنیم تا آدم بشویم

    (ایت الله بهجت "ره")
  • منتظرالمهدی

  • سه خصلت است که دارنده اش نمی میرد تا عاقبت شوم ان را ببیند . ستمکاری ، از خویشان بریدن و قسم دروغ .
    امام محمد باقر (ع)

    عمو جونم از اون وقت که رفتی کارم هر روز گریست روحت شاد باشه ایشالا خدا عوضت بده
    آسیدجواد خیلی دلتنگتیم به مولا .تا آخر شب مداحیاتو گوش نکنم خوابم نمیبره واسه شادی روحش صلوات

    عمر انسان در مقابل عمر عالم لحظه ای بیش نیست ای کاش اوناییکه تو این

     یع لحظه عمر به این باور میرسن که از معصوم هم معصومترند یه کمی تفکر میکردند بلکه این نعمت الهی ضایع نشه . ذر حیرتم چطور به خودشون اجازه میدن در مورد یک انسان اینگونه قضاوت کنن شاید فکر میکنن حق الناس که هیچ راهی برای گریزاز آن نیست فقط مال مردم خوردنه یا شاید فکر میکنن مردن برای اونا نیست ...نمیدونم کسایی مثل سید که جاشون معلومه خدا آخرو عاقبت همه مارو ختم به خیر کنه ..یا علی مدد

    ماشاالله داش زاکر گل
  • محمد صادق زارعی محمود ابادی
  • سلام من عاشق امام حسین ع هستم از بچگی تو روضه هات بزرگ شدم این را مدیون مادرم هستم اگر ما شیعه شدیم مادر همه ی ما حضرت زهرا س کلی قصه خوردده خون دل خورده

    سلام

    31شهریور سال روز میلاد سید جواد ذاکر طباطبایی بر عارفانش مبارک.

    خداییش کمتر مداحی هایی هست که با دلم بازی میکنه و یکی از اونا همین گوش بکنید آقا سید هستش که همیشه چشمامو خیس اشک میکنه خدا خیرت بده که هر روز جای خالیت بیشتر احساس میشه
    ای عاشق حسین (ع)
      سلام     واقعا ممنون خیلی خوب بود
     یا صاحب الزمان راضی
    ذاکر عاشق حسین بود.دلیل بر کافر بودنش نبود
  • Seyedsajjadmousavinia

  • سلام عضوکانال تلگرام وب تخصصی آسیدجوادذاکربشیداونجاهرچیزی درباره سیدپیدامیکنید+کدپیشوازچندذکرازسید:-)
  • مداحی سید جواد ذاکر
  • دانلود مداحی مرحوم سید جواد ذاکر در سایت ویترین موزیک
    روحت شاد  سید، کافر همون آدمایی هستن که تو این ملکت حق جوانایی امسال ما را با تحصیلات زیاد ضایع کردن روایت اونا روایت عمروعاصه همون مشاور معاویه که فقط لباس اسلام به تن کردن خدا لعنتشون کنه که هر جا پای منافع اونا در میان باشه از داعشو داعشیان بدترن یا امام زمان خودتو زودتر برسان و حق و باطل و تو این مملکت مشخص کن، یا حق
  • احسان محبی
  • خیلی با صدای سید حال میکردیم
    اما الان که بین ما نیست باید با نوحه ها و خاطرات آقا سید زندگی کنیم...

    کربلایی احسان محبی
  • امیر عباس چگنی
  • آقای سید جواد خیلی مردی وهیج وقت حنجره طلاییت رو فراموش نمیکنم.

    سلام ممنون از سایت بسیار خوبتون 

    میشه لینک مدح خوانی سید جواد که میگه : (قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری فاطمه در چشم حیدر کیمیای عالم است) رو برای دانلود قرار بدید بسیار ممنون 

    دیوانه ام دیوانه ام-عبددرمیخانه ام

    رخساره زیبای حسیــــن-شب است ومن پروانه ام

    بدردخانمان سوزی زخودبیگانه میبینم زخودبیگانه میبینم

    برای خاطرات من شده افسانه میبینم شده افسانه میبینم

     ازته وجودم میگم آی مردم،من اربابم حسینه

    ازته وجودم میگم آی مردم من سگ رقیه ام

    ایناروتوخونه واسهٔ مادرخدابیامرزم میخوندم وگریه میکرد

    شادی همهٔ عزیزان خفته درخاک صلوات(الهم صل علی محمدوآل محمد)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی