سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر  ، یکی که مثل هیچکس نبود

بسم رب ارباب بی کسان مولانا حسین بن علی (ع)

چه ساده اند آنها که فکر می کنند من عکس تو را به دیوار های قلبم آویزان کرده ام ...
آن ها نمی دانند که من دیوار های قلبم را به عکس تو آویخته ام ...

نمیدانم چرا مینویسم ولی این را میدانم که نمینویسم تا حقانیت ثابت کنم , حقانیت این خاندان اظهرمن الشمس است و آن را که عیانست چه حاجت به بیان است !
مینویسم چون لذت میبرم از اینهمه جاه و منقبت , از این همه حلاوت !
مینویسم چون نمیدانم چرا همیشه خوبان مظلوم بوده و هستند , سید جواد هم به عشق مولاش مظلوم شد و مظلوم شهید شد (شهید عشق) .

این مردمی که به حضرت علی می گفتند نماز نمی خونه , دیگه می خواستید به سید رحم کنن !

سید جواد مثل اربابش بود , آره ; به امام حسین وضو میگرفت ولی تو قتلگاه بهش سنگ میزدن و میگفتن کافره !!!

به قول آقا رضای هلالی شاید صدا و سیمای ما سید جواد رو نمیشناخت ! ولی از این حرف حمید خان علیمی هم نمیشه گذشت که میگفت :
تلویزیون برا آسید جواد خیلی کوچیک بود !

به قول حمید آقای علیمی , سید بزرگتر از این دنیا بود , برا همین نتونست بمونه !

هرکس حسین گفته که ذاکر نمیشود
مردم غلام فاطمه کافر نمیشود ...

آخرین نظرات
نویسندگان

آسید جواد ذاکر به روایت خاطرات و خواب ها (2)

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۰۴ ب.ظ


آسید جواد ذاکر به روایت خاطرات و خواب ها (2)


سرسبزترین نقطه بهشت

در عالم رویا دیدم دوست 14 ساله ام  ,  که آرزوی مرگ خود را در سن 18 سالگی داشت  , تولد18 سالگی اش است و با اشتیاق تمام می کوشد که امشب به آرزویش  برسد .  دیدم که دوستم دار فانی را وداع گفته و خانواده اش در غم وی سوگوارند . پس از پایان مراسم تشییع دیدم دوستم که در زندگی پی رسیدن به سیره پاک نبوی بود و همچنین ارادت خاصی به سید ذاکر داشت ,  این سید بزرگوار به پیشوازش آمده و او را به سرسبزترین نقطه بهشت می برد ...


حرم حضرت ام البینین (س)

همیشه به این موضوع فکر میکردم که آیا همان طور که ما فکر می کنیم ,  سید در پیش اهل بیت تایید شده یا نه ؟

شبی در خواب دیدم که در حرم حضرت ام البنین (س) مراسمی برپاست و سید در آن مداحی می کند و دور تا دور مجلس نیز افرادی با لباسهای سبز نشسته اند و همه جای حرم سبز و نورانی بود ...


غسل سید

شبی در عالم رویا چیز عجیبی دیدم . کسی به من گفت : سید را بعد از فوت درحرم حبیب بن مظاهر غسل داده اند !!!


یا حسین غریب مادر

شبی در کربلا توی خواب سید را دیدم کنار ضریح امام حسین (ع) ایستاده و شعر یا حسین غریب مادر را می خواند و جماعتی که اونجا بودند سینه میزندن در همین حین نوری از ضریح بیرون امد و اطراف سید را گرفت و سید را با خودش بالا برد.


رسول تورک زمان                                                             

بعد از رحلت سیدجوادذاکر :

درعالم خواب دیدم درحرم اقاامام رضا (ع) هستم داخل صحن حرم امام هشتم(ع)شدم دسته های عزاداری همه جمع بودند و آماده ی اجرای برنامه روضه خوانی و سینه زنی ناگهان سیدجواد را  با پیراهن قبا و شال سفید دیدم که تبسمی به لب داشت یاعلی میگفت وشروع به اجرای برنامه سینه زنی و روضه خوانی نمود ناخوداگاه جلو رفتم و بین پیشانی اورابوسیدم !!!


نظرات  (۸)

  • محمدمهدی باقری
  • سلام برادر
    خداقوت
    خیلی خوشحالم که بین این همه وب به اینجا هدایت شدم
    خدا خیرت بده به خاطر این همه ذحمت
    برادر خیلی دوس دارم همسنگرم باشی و با هم تبادل لینک کنیم
    منتظرتم دادا . اگر بدونی چقد مشتاقم
    ان شاءالله جوابت مثبته
    مواظب خودت باش دادا
    یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام داداش
    ممنون که سر زدی ولی من فعلا تبادل لینک نمی کنم
    ولی در آینده قصد دارم یه جامعه مجازی در مورد آسید جواد راه بندازم
    اگه تو این زمینه آمادگیشو داشته باشین خوشحال میشم با هم همکاری کنیم .

    یا علی
    میشه مراسم این عکس بالایی روبذاریدتو وبلاگتون..اگه اینکاروکنیددل یه عاشق خسته روشادکردید.اجرتون بابی بی
    پاسخ:
    چشم حتما ...
    نذاشتید؟
    پاسخ:
    دوست عزیز کلیپ درخواستی شما با عنوان - ویدئو کلیپ پخش نشده " آقا راس میگم به خدا ... " - در وبلاگ قرار گرفت
    یا علی
    اقاجانم ای یادگارفاطمه..میلادعمه خانوم مبارک

    سلام برادریه سوال شایدشمابدونید.من هرکارمیکنم نمیتونم کلیبای اقاسیدوازسایت نینوادانلودکنم.شمانمیدونیداحتمالامشکل چیه 

    پاسخ:
    سلام . از IDM استفاده کنین
    چراساکتیدفاطمیه شده ها..اینجوری میخوایم برچم ولایت مولاروبالانگه داریم..یه حرکتی تحولی حرفی..به کوری چشم اوناکه نمیتونن ببینن ..اوناکه میخوا ن اسم بی بی روازیادمون ببرن..یا علی یاعلی یاعلی

    عم یتسائلون عن النبا العظیم..نبا ایه1و2..ابوحمزه ثمالی ازامام باقر(ع)نقل میکندمولافرمودندعلی(ع)همواره ب یارانش میفرمودمن ان خبربزرگم همان که تمام امت هابازبان های گوناگون درباره ام اختلاف کرده اند..فرات کوفی ص202


    آقا سلام مطالب این خوابها خیلی خوب بود. خیلی دلم میخواد من هم یک با خواب سید رو ببینم. من که خیلی دوستش دارم.
    مرسی از مطالب خوبتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی