سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر  ، یکی که مثل هیچکس نبود

بسم رب ارباب بی کسان مولانا حسین بن علی (ع)

چه ساده اند آنها که فکر می کنند من عکس تو را به دیوار های قلبم آویزان کرده ام ...
آن ها نمی دانند که من دیوار های قلبم را به عکس تو آویخته ام ...

نمیدانم چرا مینویسم ولی این را میدانم که نمینویسم تا حقانیت ثابت کنم , حقانیت این خاندان اظهرمن الشمس است و آن را که عیانست چه حاجت به بیان است !
مینویسم چون لذت میبرم از اینهمه جاه و منقبت , از این همه حلاوت !
مینویسم چون نمیدانم چرا همیشه خوبان مظلوم بوده و هستند , سید جواد هم به عشق مولاش مظلوم شد و مظلوم شهید شد (شهید عشق) .

این مردمی که به حضرت علی می گفتند نماز نمی خونه , دیگه می خواستید به سید رحم کنن !

سید جواد مثل اربابش بود , آره ; به امام حسین وضو میگرفت ولی تو قتلگاه بهش سنگ میزدن و میگفتن کافره !!!

به قول آقا رضای هلالی شاید صدا و سیمای ما سید جواد رو نمیشناخت ! ولی از این حرف حمید خان علیمی هم نمیشه گذشت که میگفت :
تلویزیون برا آسید جواد خیلی کوچیک بود !

به قول حمید آقای علیمی , سید بزرگتر از این دنیا بود , برا همین نتونست بمونه !

هرکس حسین گفته که ذاکر نمیشود
مردم غلام فاطمه کافر نمیشود ...

آخرین نظرات
نویسندگان

ویدئو کلیپ پخش نشده روضه سید جواد ذاکر برای ایام فاطمیه به همراه متن روضه

یه روز بی بی ام البنین با سراسیمه و دلهره ... تو صحن خونه اینور و اونور میره ...

امیر المومنین تشریف آوردن ... با ادب رفت جلوی مولا ...


فرمود مولا : عباسم از صبح رفته تا الان نیومده ... فرمود ام البنین بچه که نیست عباسم نوجوون شده ....

فرمود : از چشم زخم این مردم میترسم ... امروز بی نقاب رفته بیرون اباالفضلم ...


ظهر شد نیومد ... عصر شد نیومد....دم دمای غروب بود ...

امیرالمومنین دید دیگه ام البنین تاب نمیاره ... هی عباس میگه .... فرمود خودم میرم دنبالش ....


علی کجا؟  فرمود خودم میرم دنبالش ... سئلونی گفت... میدونه پسرش کجاست ...

دیدن آروم آروم طرف بقیع داره میره ... اومد بقیع... دید مولا ابالفضل وایسادن ...

با ادب و غضب ...  دانه های اشک عین مروارید میریزه ...


هی بلند بلند میگه مادر ...کاش من بودم مادر... مادر من بودم کی جرات میکرد به تو اهانت کنه...

کی جرات میکرد دل زینبو بشکنه......امیر المومنین اومد ... دست رو برداشت ...

چشمای عباس به چشمای باباش خورد ...فورا سرشو انداخت پایین ... بابا... بابا ...

صبح که اومدم بیرون ... دیدم یه صدایی به من میگه ولدی ... پسرم ... بیـــــا ...


حالا میخوای یه بیت بگم ... مردونه دقت کن ... چه صحنه ای بود چجوری بود...

نور را بر سوی ظلمت میبرند ....شاه را سوی رعیت میبرند...


من چه کنم خدای من ....چاره در این مقام چیست؟ ... کوچه پر از حرامیا ... میسوزونمت امشب...

من چه کنم خدای من چاره در این مقام چیست؟  کوچه پر از حرامیا... زینـــــب .... این همه ازدحام چیست؟


من چه کنم خدای من چاره در این مقام چیست؟  کوچه پر از حرامیا این همه ازدحام چیست؟.... ای وای...ای بی شرف...

مردم هجوم آورند....چو نیش کژدم آورند ....آتش و هیزم آورند ....مقصد این عوام چیست؟


حیــدر...حیـــدر ای پهلوان عالم... ای پدر عباس... چه با شتاب آورند ... چه بی حساب آورند.... به کف طناب آورند ...

مقصد این حرام چیست؟.....آتش ظلم شعله ور... الله... آتش ظلم شعله ور ... خانه امن در خطر... سگان هار حمله ور...

معنی فکر خام چیست؟ ... تند تند بخونم ...


علی ولی اعظم است ... علی وصی خاتم است.... علی شه دو عالم است...گناه این امام چیست؟

ای پرستوی علی ...پر مزن ز خانه ات ...ای پرستوی علــــی ...پر مزن ز خانه ات...


جـــان ننه جوان ننه ....گریه کن حسین من ....در عزای مادرت ....گریه کن...

همین جوری زبون بگیرین برا خودت ...


همه بگن ...جان ننه.... جوان ننه ....بخدا  این جوان ننه کلی حرف توشه ......جان ننه ...غریب ننه ...


حیف شما بی بی بین یه عده نامرد اومدین ... حیف شما بی بی ... بی بی ... خواستیم دم باشیم اما اینجوری با شما رفتار کردن ...

بی بی اصلا حیف اسمت زبون من افتاد بی بی ... اسم تو زبون مهدیِ ... صبح تا شب میگه ننه... ننه ... ننه...


ای پهلوان عالم ... ای پهلوان عالم ... آقا ...آقا... آقا... آقا ...


آقا قربون مظلومیتت برم ... چی میخوام بگم ... آقا .. به خاطر یه عده ما ... جلوی جسارت فاطمه چیزی نگفتید...

منیم ننم حیالیدی ... دردین دمز حیالیدی ... ( ننه من با حیاست دردشو نمیگه... )


امیر المونین آروم از جاش بلند میشد ... تا حسن از خواب بلند نشه ... حسین از خواب بلند نشه ... زینب نفهمه ... کلثوم نفهمه ...

آروم آروم بیاد بردلبرش بشینه ... اما تا میومد ...


می دید یه صدای میاد  : ننه ... تشنمه ننه ... ننه ... (ننه سوزوزام ...) زینب عین پروانه بلند میشد ...


مجنون صفتیم ... دل به آخر زده ایم ...

چون یک دله گان به سیم آخر زده ایم ... دزدان فدک ... منافق و گمراهن ... ما بوسه به خاک پای حیدر زده ایم ...


پخش آنلاین ویدئو با فرمت MP4


مدت زمان : 13 دقیقه 56 ثانیه
حجم فایل : 38 مگابایت


دانلود

نظرات  (۱۲)

چندانکه درافاق نظرکردم ودیدم..ازروی یقین درهمه موجودعلی بود..این کفرنباشدسخن کفرنه این است..تاهست علی باشدوتابودعلی بود...سلام بر محسن بن علی...اولین شهیدولایت      لعنت خدابرقاتلت سیدی
سید در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند
از "یا حسین" تا " با حسین " فرسنگها فاصله است

کوفیان نیز " یا حسین" گفتند ولی " با حسین " نماندند . . .
مولاامیرالمومنین:اگرکوهی مرادوست بدارددرهم فرومی ریزد....حکمت111 واولین کسی که فرومیریزدزهراست.......وااااااااااااای مادرم
  • وادی ایمن
  • فقط سید جواد!

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • سرباز منتـــظر
  • سلام علیکم
    خدا رحمت کنه سید جواد رو.
    من با مداحی های سید هیئتی شدم
    انشاالله با اباعبدالله محشور بشن

    درپناه حق


    عشق فقط ذاکر
  • سید ابوالفضل ساقی
  • سید جواد تکه
    یکی بود ، بی همتا و بی نظیر...
    دیروز سر مزارش ازش خواستم تو بهشت سلام منو به امیرالمومنین و مادرش حضرت زهرا برسونه...
    خدا رحمت کنه سید ذاکر رو 
    ان شاء الله سر سفره امیرالمومنین مهمون باشه😭
    دنیا مثل سید جواد به خودش نمیبینه روحت شاد بزرگ مرد تنها مداحی که نوحش به دل میشینه 

    خدا رحمتش کنه الهی

    من شیفته ی این روضه ی سید هسم

    خدا با حضرت زهرا محشورش کنه

  • سیدمجیدفروغی
  • اونجایی که میگه اقا به خاطر ما جواب اون نامردا رو ندادی عین روایته که علی ع فرمود فاطمه جان اگر میخوای اذان و شیعیان بر جا بمونند نباید جوابشونو بدم و باید صبر کنیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی