سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر  ، یکی که مثل هیچکس نبود

بسم رب ارباب بی کسان مولانا حسین بن علی (ع)

چه ساده اند آنها که فکر می کنند من عکس تو را به دیوار های قلبم آویزان کرده ام ...
آن ها نمی دانند که من دیوار های قلبم را به عکس تو آویخته ام ...

نمیدانم چرا مینویسم ولی این را میدانم که نمینویسم تا حقانیت ثابت کنم , حقانیت این خاندان اظهرمن الشمس است و آن را که عیانست چه حاجت به بیان است !
مینویسم چون لذت میبرم از اینهمه جاه و منقبت , از این همه حلاوت !
مینویسم چون نمیدانم چرا همیشه خوبان مظلوم بوده و هستند , سید جواد هم به عشق مولاش مظلوم شد و مظلوم شهید شد (شهید عشق) .

این مردمی که به حضرت علی می گفتند نماز نمی خونه , دیگه می خواستید به سید رحم کنن !

سید جواد مثل اربابش بود , آره ; به امام حسین وضو میگرفت ولی تو قتلگاه بهش سنگ میزدن و میگفتن کافره !!!

به قول آقا رضای هلالی شاید صدا و سیمای ما سید جواد رو نمیشناخت ! ولی از این حرف حمید خان علیمی هم نمیشه گذشت که میگفت :
تلویزیون برا آسید جواد خیلی کوچیک بود !

به قول حمید آقای علیمی , سید بزرگتر از این دنیا بود , برا همین نتونست بمونه !

هرکس حسین گفته که ذاکر نمیشود
مردم غلام فاطمه کافر نمیشود ...

آخرین نظرات
نویسندگان

دیوونه مهدی شدم دلبر دیگر ندارم


دیوونه مهدی شدم دلبر دیگر ندارم  *** یه دل دارم عشقی به جز دیدن دلبر ندارم

در دل من هستی و من غیر تو دلبر ندارم  ***  یک نفس ای دلبر من من ز تو دل برندارم

گُل بهشت رنگ و صفای گُل ما رو نداره  ***  خال سیاه خوشگلش دل ز دو عالم می بره

عاشق دلبر شده ام درسم و از بر شده ام  ***  دل چو به دلبر داده ام دلبر دلبر شده ام

زلف سیات روز منو تیره تر از شب می کنه  ***  دل روز و شب در غم تو ناله یارب می کنه

کِی باشه در کنار من باشی و من کنار تو   ***  قرار من باشی و من عاشق بی قرار تو

اگر بدونم که کجاست عزیز من خونه تو   ***  جون می زارم تا ببینم نگاه مستونه تو

عمریه مجنون توأم بی سر و سامون توأم   ***   مست و پریشون سر زلف پریشون توأم

مُردم از انتظار تو امروز و فردا می کنی  ***  یه روز می آد که کشته منو تماشا می کنی


پخش آنلاین صوت با فرمت MP3



دانلود

مدت زمان : 9:45 دقیقه
حجم فایل : 9,23 مگابایت

یادته اون بیت شعری رو که میگفت : گلی گم کرده‌ام میجویم او را؟ یادته همه‌ش میگفتیم شاید این جمعه بیاید؟ این جمعه تولدشه و بوی گلش همه جا توی خیابونا پیچیده. بهت تبریک میگم و امیدوارم تو هم امشب برای ظهورش دست به دعا بشی ...

میلاد مهدی موعود مبارک باد

نظرات  (۱۰)

 آقا ... شنیدم یار نداری .... محرم اسرار نداری یوسف زهرا بیا .... بیا خودم یارت میشم ....
  • پریشان نویس
  • :)
    به روزم با تولدت مبارک بابای مهربانم...
    www.parishaniat.blog.ir
  • بهنام عبدالهی
  • سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
    من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
    شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.
  • آسید جواد ذاکر .: مجذوب الحسین (ع) :.
  • تولد ۳ سالگی وبلاگ یا حسین غریب مادر زنده یاد آسید جواد ذاکر
     همزمان با ولادت با سعادت و پرخیر و برکت قطب عالم امکان
    حضرت بقیه الله الاعظم حضرت مهدی (عج)

    (همراه با عکسی جدید از سید و حمید در کنار هم و خنده زیبای سید، 
    عیدی بنده حقیر تقدیم به شما دوست عزیزم)

    منتظر قدوم سبزتان هستم ، عیدتان مبارک ... [گل]
    عکس قدیمی ازحاج اسلام میرزایی باسیدجوادذاکر و کربلایی حمید علیمی وسید
    http://levaozzeynab-68.blogfa.com/post/2399

    سلام برادر وبلاگ نوای عشق رو تبدیلش کردیم به سایت لطفا با آدرس جدید لینکمون کنین.یاعلی navaye-eshgh.ir
    صداش بی نظیر بود  ولی کاراش مسخره بود خدابیامرز یه تخته کم داشت البته بعضی کاراش مسخره بودمعنی نداره تو مجلس عزازی  حسین صدای سگ دربیاری بعدم توجیه کنی که مقصد من وقای سگ بود و صدای سگ نبود اگه اینطوره پس چرا صدای سگ در می آوردی . قرار نیست کارای اشتباهش رو قبول کنند . علیمی  و دیگرون هم دارن راه او رو می زنند . 

    من سگم‌حسینم‌یاحسین

     

     

    آقا‌یی‌که‌میگی‌کار‌‌آقا‌سید‌جواد‌اشتباه‌خودت‌اشتباه‌فهمیدی‌سید‌مخلص‌واقعی‌من‌وشما‌به‌‌گرد‌پای‌سید‌جواد‌نمیرسیم‌‌من‌با‌صدای‌ذاکر‌امام‌حسینی‌شدم‌باصداش‌گریه‌کردم‌شادی‌روحش‌صلوات🖤

     

     

  • سید محمد علی نقیب زاده
  • سلام به همه جهت تعجیل در امر فرج صلوات 

    روحت قرین عمه سادات آسید جواد ذاکر 

    دوست عزیزی که گفتید گفتن سگ حسینم و... اشتباه و کاراش اشتباه بود ، خیلی از علما اشعاری با این مضمون دارند که کنایه از وفاداری مباشد مثل آیت الله وحید و خواجه نصیرالدین طوسی و ...

    و این تشبیهات رایج است مثل اینکه به أمیر المؤمنین میگن اسد الله کنایه از این که بسیار شجاع است و روایت از رسول الله ص هست که می‌فرماید ۱۰ خصلت در سگ هست که اگر کسی داشته باشد مومن تمام عیار است که اولین آن وفای سگ میباشد

    و هر کسی نمیتونه ادعا کنه من سگ حسینم 

    یاعلی مدد 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی