سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر  ، یکی که مثل هیچکس نبود

بسم رب ارباب بی کسان مولانا حسین بن علی (ع)

چه ساده اند آنها که فکر می کنند من عکس تو را به دیوار های قلبم آویزان کرده ام ...
آن ها نمی دانند که من دیوار های قلبم را به عکس تو آویخته ام ...

نمیدانم چرا مینویسم ولی این را میدانم که نمینویسم تا حقانیت ثابت کنم , حقانیت این خاندان اظهرمن الشمس است و آن را که عیانست چه حاجت به بیان است !
مینویسم چون لذت میبرم از اینهمه جاه و منقبت , از این همه حلاوت !
مینویسم چون نمیدانم چرا همیشه خوبان مظلوم بوده و هستند , سید جواد هم به عشق مولاش مظلوم شد و مظلوم شهید شد (شهید عشق) .

این مردمی که به حضرت علی می گفتند نماز نمی خونه , دیگه می خواستید به سید رحم کنن !

سید جواد مثل اربابش بود , آره ; به امام حسین وضو میگرفت ولی تو قتلگاه بهش سنگ میزدن و میگفتن کافره !!!

به قول آقا رضای هلالی شاید صدا و سیمای ما سید جواد رو نمیشناخت ! ولی از این حرف حمید خان علیمی هم نمیشه گذشت که میگفت :
تلویزیون برا آسید جواد خیلی کوچیک بود !

به قول حمید آقای علیمی , سید بزرگتر از این دنیا بود , برا همین نتونست بمونه !

هرکس حسین گفته که ذاکر نمیشود
مردم غلام فاطمه کافر نمیشود ...

آخرین نظرات
نویسندگان

شعر بسیار زیبای سینا عباسی هولاسو در وصف غریبی آسید جواد ذاکر


می رسد محرم و روضه بی گمان با تو   *****    بخوان خدا را گریه ی بی امان با تو

سینه و شور و هروله بازهم با من   *****    ذکر ارباب غریب ای مهربان با تو

عشق به لهجه اشک تکلم می کند   *****    دوباره باز ترجمه این زبان با تو

هر روز به شب روضه فکر می کنم   *****    به سوز و بغض و لطمه ناگهان با تو

هوای آسمان دل ابری ست کجایی؟؟   *****    بیا بخوان ، این همه باران با تو

دارد تنهایی ات از قم سر می رود   *****    می روی اما نشانی آسمان با تو

بخوان به سوز دعایی و آمین از دل   *****    ختم این روضه ،  ذاکر بمان با تو ...


  • دیوونه شهر عاقلا

سید جواد ذاکر

سینا عباسی هولاسو

نظرات  (۸)

  • حسین پایزدان
  • رفیق چرااینقد دیرمطلب میزاری سایتت به روزنیست
    پاسخ:
    داداش متاسفانه سرم خیلی شلوغه ... یکم هم واسم یه سری مشکلات پیش اومده ... واسم دعا کنید ...
  • سیناعباسی هولاسو
  • سپاس از ادمین وبلاگ
    که گوشه ای از دین ما به آسیدجواد ذاکر را اداکرده اند
    در عشق هراس نه دین و دل هست و نه آبرو
    هرکه را ترس این ها هست
    ترک کند وادی دوست را
    که معشوق 
    گاه به دور از تمامی قوانین و قواعد عشق
    از عاشق طلب عشق بازی دارد
    هر آنچه را سفت بدان چسبیده ای را از تو می خواهد که آن را ببخشی
    می توانی 
    یا علی
    در توان نیست
    باز هم یا علی...
    پاسخ:
    خواهش می کنم آقا سینا . وظیفه مون هست
    سلام داداش گلم...خوبی گارداش...؟؟؟
    اقا نبینم تو گرفتاری و مشکل باشی...هر کاری از دست من برمیاد بگو.دربست در خدمتتم... 
    پاسخ:
    سلام داداش
    مرسی - ممنون . فقط واسم دعا کنید هر چی صلاحه همون بشه .

    سلام داداسم...
    انشاا... که خیر باشه و هر چی به صلاح دنیا و آخرتت باشه روزیت بشه...
    آقا یه سوال...:
    می خواستم بدونم رابطه آقا سید جواد و مداح با اخلاص اهل بیت مرحوم حاج محسن فیضی چطور بوده ...؟؟؟ با هم دوستی و رابطه ای داشتن یا ...؟؟؟
    از نظر من حاج محسن عاقبت به خیر شده...چون واقعا بااخلاص و حسینی بود...
    منتظر جوابتم گارداش...
    پاسخ:
    سلام قارداش .
    مرسی
    با هم رفیق بودن و فک کنم یه چند باری هم با هم روضه خوانی کردن . کلیپشو پیدا می کنم میذارم تو وبلاگ

    یا علی
    سلام برادر...
    انشاا... که خوب و روبراه هستی...
    آقا شرمنده...در مورد علیرضا شریف سوال داشتم...کجاست؟فقط تو دیوانگان مداحی میکنه؟آخه هیچ جا به غیر از کاشان مراسمی ازش ندیدم..و اینکه رابطه اش با سید چطور بوده؟؟؟
    من صدای شریف رو خیلی دوست دارم.با اینکه یه نظر ، سنن بزرگتر از سید بود ولی احساس میکنم احترام زیادی بینشون بوده...درسته؟؟؟
  • آسید جواد ذاکر .: مجذوب الحسین (ع) :.
  • فیس بوک، وایبر، لاین،واتس آپ و ... فاصله انداخته بین دوستان وبلاگ نویس اما باز هم باید به یاد آن روزهای خوب گفت : (یاد باد آن روزگاران یاد باد)

    بعد از فوت سید جواد، من به شخصه تو این چندین سال، سـال جدیدم رو با (یا مقلب القلوب و الابصار) آسید جواد ذاکر عزیزم تحـویل کردم و شاید اکثر شما عزیزان نوای (یا مقلب القلوب و الابصار) رو با صدای آسید جواد ذاکر عزیزمان نداشته باشید، که این فایل را به عنوان یک عیدی کوچک اما در واقع یک سرمایه بزرگ در پست اول وبلاگ تقدیم میکنم به همه شما عزیزان،دوستان، همراهان دوست داشتنی و مهربانم و عاشقان و دوستداران آسید جواد ذاکر ...

    وبلاگ با پستهای متنوعی با عناوین :
    + اطلاعیه مراسم نهمین سالگرد زنده یاد آسید جواد ذاکر رحمه الله علیه ...
    + لینک دانلود (یا مقلب القلوب و الابصار) با نوای آسید جواد ذاکر ...
    + لینک دانلود مداحی های آسید جواد ذاکر به مناسبت ایام فاطمیه ...
    + روضه دردناک با نوای آسید جواد ذاکر همراه با لینک دانلود ...
    + صدا و سیما به کجا چنین شتابان ...

    از روزهای گذشته تا به امروز به روز میباشد و منتظر قدوم سبز شما دوست عزیز و بزرگوارم همراه با نظرات خوب و سازنده شما مهربانان هستم ...

    در پایان فرا رسیدن سال جدید، سال فاطمی را خدمتتان تبریک عرض
    میکنم و سالی سرشار از خیر و بــرکت و سعادت و سلامتی برای
    تک تک شما عزیزان و خانواده های محتــرمتان از درگاه خداوند
    سبحان و اهل بیت (ع) خواستارم ... انشاالله و الهی آمین
    سلام...
    سال نو مبارک/...از خداوند بهترین ها رو براتون خواستارم...هم برای داداش خودم مدیر این وب و هم برای رفیق اهل دلمون مدیر وب مجذوب الحسین...
    دست هر دوتون رو می بوسم برای زحمات بی منت ... انشاا... با ارباب آقا سید محشور و هم نشین باشین...


    پاسخ:
    مرسی داداش گلم
  • مجنون الذاکر
  • سلام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی