سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر  ، یکی که مثل هیچکس نبود

بسم رب ارباب بی کسان مولانا حسین بن علی (ع)

چه ساده اند آنها که فکر می کنند من عکس تو را به دیوار های قلبم آویزان کرده ام ...
آن ها نمی دانند که من دیوار های قلبم را به عکس تو آویخته ام ...

نمیدانم چرا مینویسم ولی این را میدانم که نمینویسم تا حقانیت ثابت کنم , حقانیت این خاندان اظهرمن الشمس است و آن را که عیانست چه حاجت به بیان است !
مینویسم چون لذت میبرم از اینهمه جاه و منقبت , از این همه حلاوت !
مینویسم چون نمیدانم چرا همیشه خوبان مظلوم بوده و هستند , سید جواد هم به عشق مولاش مظلوم شد و مظلوم شهید شد (شهید عشق) .

این مردمی که به حضرت علی می گفتند نماز نمی خونه , دیگه می خواستید به سید رحم کنن !

سید جواد مثل اربابش بود , آره ; به امام حسین وضو میگرفت ولی تو قتلگاه بهش سنگ میزدن و میگفتن کافره !!!

به قول آقا رضای هلالی شاید صدا و سیمای ما سید جواد رو نمیشناخت ! ولی از این حرف حمید خان علیمی هم نمیشه گذشت که میگفت :
تلویزیون برا آسید جواد خیلی کوچیک بود !

به قول حمید آقای علیمی , سید بزرگتر از این دنیا بود , برا همین نتونست بمونه !

هرکس حسین گفته که ذاکر نمیشود
مردم غلام فاطمه کافر نمیشود ...

آخرین نظرات
نویسندگان

بسم رب الحیدر

 

متنی که ملاحظه می کنید متن مصاحبه ای است که بنده به عنوان مدیریت وبلاگ ( مشهد وبلاگ ) با شخصی انجام دادم که عضو گروهی بود که به سید جواد ذاکر مداح اهل بیت توهین می بستند و بعدها توبه کرده است . به دلیل اصرار های خود ایشان نامی از ایشان برده نشده و به درخواست خود ایشان با نام کلب الرقیه از ایشان جوابهار رو می شنویم.

یا علی


سید جواد ذاکر

 

متن مصاحبه :

 

- مشهد وبلاگ : با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز .

 به عنوان آغاز مصاحبه یک بیوگرافی از خودتون ارائه بدید , البته ضروری نیست؟

- کلب الرقیه : یک عاقل که بعدها از دوست داران سید جواد ذاکر طباطبائی شد و از شهر عقل به سمت شهر دیوانگی هجرتی آغاز کرد که هجرتی سخت و بسیار دشوار بوده و هست و هنوز که هنوزه به دروازه های جنون نرسیدم ولی سعی دارم که سمت شهر جنون برم و ساکن همیشگی اونجا بشم.

 

-  مشهد وبلاگ : همین؟؟؟

- کلب الرقیه :  آره , بیشتر از این چی بودم , چی هستم , از کجا اومدم , سمت کجا می رم

 

- مشهد وبلاگ : اینها رو نمیگید؟

- کلب الرقیه : اگر منظور اسم و تولد و غیره هست اینها بیو گرافی ای هست که به درد هیچ کس نمی خوره . بیوگرافی باید مبدا و مقصد انسان رو نشون بده وگرنه اسم و مکان تولد وسال اش هیچ ارزشی نداره و همه اش ظاهری هست . ولی اصالتا از اهالی شهر قم هستم . ساکن ناکجا آباد .

 

- مشهد وبلاگ : شما چطور با سید جواد ذاکر آشنا شدید؟

- کلب الرقیه : از اونجایی که در شهر قم بودم سید یک دفعه مشهور شد و اونجا بود که با سید آشنا شدم ولی نه با این ذهنیتی که الان دارم .

 

- مشهد وبلاگ : مگر ذهنیت شما چه بود؟

- کلب الرقیه : خوب من در هیئتی بودم که با مشهور شدن سید , می شه گفت دیگه سینه زن تقریبا نداشت و یا بچه های اصلی هیئت جذب سید شدن . لذا فردی در هیئت , ماهایی که مونده بودیم رو صدا زد و سید رو با اخلاقیات منفی و عقیده ای نادرست آشنا کرد و ما رو مامور به امر به معروف و نهی از منکر در برابر سید دعوت کرد .

 

- مشهد وبلاگ : این درست است که شما به سید جواد تهمت میزدید و علیه او شایعه درست می کردید؟

- کلب الرقیه :   بله

 

مشهد وبلاگ :   شما به تنهایی این کار را می کردید یا گروهی ؟

کلب الرقیه :  نخیر گروهی مشغول به این کار بود کارها منظم بود .

 

- مشهد وبلاگ :   چه افراد دیگری جزء گروه شما بودند؟ آیا فرد مشهوری هم بود؟

- کلب الرقیه :  افرادی که عضو گروه بودن همه بچه های هیئتی بودند و ادعای این رو داشتند که دارند اصلاح می کنند وضع مداحی رو , اما از نظر وجود افراد مشهور , بله یک فردی در تهران وجود داشت که بود اون مشهور بود ولی بیشتر افراد همین بچه هیئتی های ساده بودن .

 

- مشهد وبلاگ :  فرد مشهور رو میتونید نام ببرید؟

- کلب الرقیه :  فکر کنم نگم بهتر هست .

- مشهد وبلاگ :  بسیار خوب .

 

- مشهد وبلاگ : چه هدفی داشتین از ضربه زدن به سید ؟

- کلب الرقیه : هدف این بود که سید رو به زمین زد و جلوگیری بشه از جذب بیشتر جوان ها سمت اون با هر وسیله ای که باشه .

 

- مشهد وبلاگ : مگر بد بود جوانان به سمت سید می رفتن, می دونید که سید وسیله بود و اونها به  سمت امام حسین کشیده میشدن !

- کلب الرقیه : خوب اون زمان افرادی که ما رو به این کار وادار می کردن منافعشون در ضرر بود , چون اون افراد کلا زندگی خودشون رو از این راه می گذروندن و با بهونه ی کمک به هیئت و مسجد و غیره اون پول ها رو برای خودشون بر می داشتند که این رو بعد از خارج شدن از اون گروه فهمیدم , بله این که شما می گید درست هست .

 

- مشهد وبلاگ :  پس بیشتر انگیزه شخصی بود؟

- کلب الرقیه : برای ماها نه , بلکه برای افرادی که ما رو اداره می کردن بله . گفتم اون زمان ما عده ای بودیم , سنی نداشتیم و از هیچ چیزی خبر نداشتیم و اونها با جلب اعتماد ما به خودشون از ما هر استفاده ای می کردن .

 

- مشهد وبلاگ :  چه تهمت ها و کارهایی علیه  سید جواد میزدید و می کردید ؟

- کلب الرقیه :  خوب در این کار دو شیوه استفاده می شد : یکی شایعاتی که دهن به دهن می کردیم با گفتن اش در مجامع عمومی و دومی ضربه های روانی که مستقیم به سید وارد می شد و با اذیت و آزار دادن دوست داران سید و گذاشتن اونها زیر فشار .

 

- مشهد وبلاگ : میشه شایعاتی که مطرح می کردین رو چند نمونش رو ذکر کنید تا خواننده ها بهتر متوجه بشوند؟

- کلب الرقیه : مثلا اینکه ; سید کلان پول می گرفت! سید معتاد بود! سید بی سواد بود! سید کافر و غیره هم خونده میشد ! و شراب خوردن ! و شایعاتی که خود مردم باهاش آشنا هستند  . بیشتر بعضی ها هم می گفتند سید با باندی دست داره که می خواهند در شیعه بدعت گزاری کنند و راه رو کج کنند !  می گفتند سید دخترهایی که عاشق اش شده اند ازشون سو استفاده کرده  ! و از این تهمت های نا روا و بی اصل و قانون و مدرک , خیلی هست خود مردم بیشتر خبر دارند .

با مدعی نگویید اسرار عشق و مستی ***  تا بی خبر بمیرد در اوج خود پرستی

این رو هم در آخر باز می گم به اون هایی که هنوز که هنوزه سید رو کافر می دونند و وقتی موقع بحث باهاشون می شه گوش نمی دن و با عینک بد بینی به حرف های ما گوش می دن .

 

- مشهد وبلاگ : در مورد ضربه های روانی چطور به سید ضربه می زدید؟

- کلب الرقیه : سید از نزدیکان خودش خیلی ضربه می دید , اون ها همه اش نتیجه ی کارهای بعضی افرادی بود که در گروهی که من زمانی درش بودم و یا گروه های دیگر بود و شیوه هایی دیگر مثل اختلال ایجاد کردن در محیط زندگی خود سید و غیره .

 

- مشهد وبلاگ :  شما در قبال این کارها پول هم میگرفتید؟

- کلب الرقیه :  نخیر

 

- مشهد وبلاگ :  چه زمانی فهمیدید که کارتان اشتباه بوده ؟

- کلب الرقیه : وقتی با اخلاقیات اصلی سید آشنا شدم , از طریق برخوردهایی که پیش اومد خصوصا اوقاتی که سید در حرم حضرت معصومه تشریف داشت , شیوه ی نماز و عبادت اش من رو به فکر فرو برد .

 

- مشهد وبلاگ :  نماز خوندن سید چطور بود؟

- کلب الرقیه : سید نمازش رو خیلی با اخلاص می خوند و سجده های عجیبی داشت و اگر از کنارش رد می شدی اون هنگام احساس می کردی انگار یک پله ای به سمت آسمان هست و دریچه ای باز شده سمت خدا .

 

- مشهد وبلاگ :  چرا توبه کردید؟

- کلب الرقیه : من اول اش فقط از اون گروه خارج شدم به خاطر اتفاقی که برام افتاد و شاهد عملی از سید شدم , اون وقت نه سید رو قبول داشتم و نه اون گروه رو و گوشه گیر شدم , ولی بعد مدتی به تحقیق در مورد عقیده و حرف های سید کردم و به حقیقت رسیدم و از دوست داران سید شدم . وقتی  یک موجی در ذهن ام بالا پایین رفت که چه می کنم , دارم ضربه به کی می زنم , هدف چی هست , مقصد چی هست و از این سوال ها از اون گروه فاصله گرفتم که بعدها از سمت همون گروه مورد اذیت و ازار قرار گرفتم .

 

- مشهد وبلاگ :  شما از سید طلب عفو کردید؟

- کلب الرقیه :   بله

 

- مشهد وبلاگ :  میشه ماجرا رو کامل توضیح بدین.

- کلب الرقیه : سید رو در حرم دیدم و ماجرا رو گفتم , البته چندین بار رفتم برای معذرت خواهی ولی خوب نمی شد , تا نزدیک می شدم می رفتم , می شه گفت روی گفتن نداشتم , ولی در آخر توانستم , ماجرا رو گفتم و گفتم چه کسی هستم و چه کردم .

 

- مشهد وبلاگ :  سید به شما چی گفت؟

- کلب الرقیه :  هیچ چیز به روی خود نیاورد و من رو بخشید و از من هیچ نخواست که بگم چه کسی اون گروه  رو اداره می کنه و یا من نفوذی بشم و یا بخواهد از من سو استفاده ای بکنه در جهت منافع خودش , فقط به من گفت شب بعدی فلان جا مجلس داره حتما بیام .

 

- مشهد وبلاگ :  آیا در زمانی که سید توی کما بود شما به دیدارش رفتید ؟

کلب الرقیه :  نخیر, محل زندگی ام این اجازه رو نمی داد ولی در تشییع جنازه حاضر بودم با تمامی مشکلاتی که در اون زمان داشتم .

 

- مشهد وبلاگ :  زمانی که خبر فوت سید را شنیدید چه حالی داشتید ؟

- کلب الرقیه : خوب به سبب تکرار این خبر که هر مدتی می شنیدم که سید فوت کرده و بعد معلوم می شد شایعه است مثل همیشه باور نکردم ولی وقتی مطمئن شدم , در ناباوری غرق شده بودم , انگار خواب بودم نمی دونستم چه می کنم و چه کار باید بکنم .

 

- مشهد وبلاگ :  سید شما در زمان توهینها و در زمانی که توبه کردید چه مقدار با هم متفاوت است؟

- کلب الرقیه : سید فردی بود که فکر کنم هنوز شناخته نشده , صبر عجیب , تواضع به جا و مقاومتی داشت عجیب و عشقی داشت که فکر نمی کنم کسی در ایران باشه داشته باشه که اینقدر عشق اش رو به یاد داشته باشه , ما  خیلی از عشق به امام حسین دم می زنیم ولی در 24 ساعت 100 در صد به یاد امام حسین نیستیم ولی با تمام اطمینان می گم سید همیشه در یاد ارباب اش بود و هیچ گاه سمت مشهور شدن نرفت , بلکه اخلاص اش مردم رو جذب اون کرد و هدف شخصی از مداحی نداشت , دوست داشت همیشه مدح کنه و نوکر ارباب اش باشه و خیلی از اخلاقیات دیگر که کسانی که به سید نزدیک بودن باید بگند.

 

- مشهد وبلاگ :   آیا این صحت دارد که سنگ قبر اول سید جواد رو خراب کردند؟

- کلب الرقیه :  نخیر, در دین ما مکروه هست که قبر ارتفاع داشته باشه و خانواده ی خود سید اون ارتفاع قبر رو برداشتن و این کار یک جور دامن زدن به شایعات و درست کردن حساسیت ها بود . چون همه منتظر یک  اعتراضی و دعوائی از سمت دوست داران سید بودن که موفق نشدن , ولی در مورد این محرم من یک اعتراضی داشتم , روز ده محرم دوستان من به قم رفته بودن و جلوی درب دوم دوست داران سید می خواستند علامتی , تابلویی , چیزی بزارند که قبر سید میر محمد جواد ذاکر طباطبائی در این محل قرار گرفته که رئیس قبرستان و غیره گفتن ممنوع هست , ولی بعد یک فردی از سمت عاقلان فوت کرد و در همان مقبره دفن شد و هزاران علامت  براش قرار داده شد , بعد مردم با دادن نشانی تابلویی که روش نوشته شده بود قبر رسول ترک نشانی می دادن که اون تابلو ضمن اطلاعات من برداشته شده این کارها برای چیست ؟ و چه کسی این کارها رو بعد مرگ سید داره اداره می کنه بعد از مرگ اش حداقل دست بردارید ,  که اون دنیا باید پاسخگو باشید.

 

- مشهد وبلاگ : آیا صحت داره که می خواستن سید رو از قبر بیرون بکشند و به کاشان ببرند تا بارگاه و .... درست کنن؟

- کلب الرقیه :  نخیر .

 

- مشهد وبلاگ :  شما نشنیدید یا این مربوط به شایعات است؟

- کلب الرقیه :  من نشنیدم . ولی غیر ممکن هست .

 

- مشهد وبلاگ :  شما ناگفته ای از سید دارید که تا حالا جایی پخش نشده باشد؟

- کلب الرقیه :  نخیر , ولی ناگفته ها کم کم پخش داره می شه .

 

 

- مشهد وبلاگ : از شما ممنونیم که وقتتون رو به ما دادید . اگر مسئله ای  است که در سوالات مطرح نشد بفرمایید.

- کلب الرقیه : چیزی نمونده فقط یک تذکر می خوام بدم به دوست داران سید ,در این مدت بیشتر مداح های ما دارند از اون راه اصلی خارج می شند و برای به دست آوردن نام دارند از سید استفاده می کنند . خصوصا در شهر قم جدیدا مداح هایی که اصلا شناخته نشده بودن به عنوان دوست داران سید  وارد این عرصه شدن . اما هیچ کدام موقعی که ضربه به سید وارد شد در صدا و سیما هیچ نگفتند و نشون می ده که اینها نه برای دفاع از سید اومدن , بلکه برای مصالح شخصی اومدن . نزارید کسی به این شیوه از سید سو استفاده کنه و یادتون باشه اسم سید رو همیشه زنده نگه دارید و بدونید همه ی ما چشم به در مداحان دوختیم که شاید کسی بیاد و بتونه جای خالی سید رو پر کنه ولی فکر کنم با این روال برگشت و نزول مداحی خیلی باید منتظر بمونیم و انشا الله با ظهور امام زمان , سید خودمون رو باز ملاقات کنیم چون یاران امام زمان حتی اگر بمیرند باز زنده می شوند و فکر کنم سید با اون همه اخلاص لایق این هست که از یاران آقا باشه و ای کاش باشه  . اون هایی که می گفتند سید ضد ولایت فقیه و این نظام هست مجلس خصوصی سید که آخرش دعا داشت می کرد برای سلامتی رهبر و شادی روح شهدا دعا کرده بود .  

 

یا علی

نظرات  (۱۱۴)

سلام و درود

هر وقت میرم قم به زیارت سید جواد ذاکر و رسول ترک که در کنار یکدیگر دفن شدند هم میرم
ولی باید قبول کرد که سید جواد ذاکر کارهایی که در مجلس اهل بیت (ع) انجام داد که در شان این خاندان نبود

یا علی
  • دیوونه شهر عقل
  • سید عاشق بود و دیوونه ....

    به قول خودش به بهانه حسین , حق پرستی میکرد .
    به عقیده من سید ذاکر تو برزخ هم داره  برای ارباش و مادرش روضه میخونه  خدا عمر و عاص های زمانه را لعنت کنه که به اولاد علی (ع) اذیت کردن خدایا ذاکر را با اربابش محشور بفرما
    پاسخ:
    آمین

    سلام...

    من چون تازگی ها با این وب آشنا شدم  می خوام با چند ماه تاخیر جواب آقا مصطفی رو که در تاریخ 28 آبان 92 نظر گذاشته رو بدم...البته جواب رو که مدیریت وبلاگ میده من فقط نظر خودم رو می گم...

    آخه کی میخوایید این فکر خراب رو از ذهنتون بیرون بندازید...چرا دست از سر سید  بر نمیدارید...بس کنید دیگه...شما خودتون رو در حدی میبینید که بجای اهل بیت ( علیهم السلام ) نظر بدید... دیگه چیزی نمونده استغفر ا... بجای خدا هم در مورد بنده ها قضاوت کنید...

    چرا قبول نمی کنید که سید مهر نوکری رو از خود ارباب گرفت...اینو از آبرو و اعتباری که خدا بهش داد میشه فهمید...مگه نه اینکه اگه خدا بخواد به یکی ارزش و اعتبار بده کل کائنات هم نمی تونه جلو دارش باشه...

    اینو از تشیع جنازش نمیشه فهمید...؟؟؟

    پاسخ:
    سلام داداش ... فکر نکنم آقا مصطفی قصد بدی داشت فقط لحنش مناسب نبود ... دیدی که خودش میگفت هر وقت قم میره سر خاک آسید هم میره ...

    ولی در کل باهات موافقم

    یا علی

    سلام

    الهی بمیرم واسه کسی که مرده و هنوز دست از سرش بر نمی دارن.

    من سیدو خیلی قبولش دارم به عنوان یکی از یارای اهل بیت(ع).خدا رخمتش کنه.

    با عرض سلام من یه ذاکر اهل بیتم و تماما الگوی مداحیه من از مرحوم سید جواد ذاکر هستش و افتخار هم میکنم به اینکه از ایشان الگو برداری میکنم

    فقط خواستم بگم که به قول خود سید جواد در این دنیا هرکی اهل بیتی باشه غریب میشه و مردم دهن بین سنگش هم میزنن بهش تهمت میبندن و توهین میکنن فقط در جواب این ادما میخوام بگم آی اونایی که بهش همه جوره تهمت زدید و توهین کردید خدا به فریادتون برسه که همتون مستحق جهنم هستید

    چطوری میخوایید جواب مادرش فاطمه زهرا رو بدید ؟ چطوری میخوایید جواب اربابش اباعبدالله رو بدید ؟

    اونایی که برا سید جواد بزرگوار حرف در اوردید خدا از هیچ کدومتون نگذره انشالله

    سید فدای داری قربونت برم
  • فرزاد رستمی تبار
  • الان که عکس های سید رو نگاه میکردم نتونستم جلوی گریه خودمو بگیرم...اگه یه دونه مداح خوب تو ایران بود اونم سید جواد بود که متاسفانه خیلی زود رفت...خدا با امام حسین مشهورش کنه
    تو فضولی نکن که سید شان خاندان و پایین میاره... تو خودت اعمالت خیلی درسته که با این همه گناه میری تو جلسه اهل بیت ؟؟  تو شان اونا رو پایین نمیاری احمق؟؟؟ سید که کارش خیلی درسته.... من بچه رفیقم سرطان داشت... خود سید جواد شفاعتشو پیش خدا کرد و شفا گرفت...   اصفهان... نجف اباد... جوزدان.... 
    هر کس به سید من بدگویی کند خدا در ان دنیا از ناهششنمی  گذرد
    سلام من رضا هستم سیزده ساله و تازه سید جواد رو شناختم می خوام ازت برای ساخت این وبلاگ زیبا تشکر کنم و برات دعا می کنم که تو اون دنیا سید شفاعتتو بکنه .
    پاسخ:
    سلام آقا رضا . خوشحالم واستون . واسه ما هم دعا کنید
    یا علی
    سلام
    من وقتی سر خاک آسید جواد رفتم بی اختیار گریم گرفت که انسان به این بزرگی چقد مظلومانه تو ی قبرستان متروکه قدیمی دفن شده ،سید باید ی آرامگاه با شکوه داشته باشه تا جوونای ما جلب این مرد بزرگ بشن و تحقیق کنن ببینن دلیل اینهمه بزرگی چی بوده؟
    شادی روحش صلوات 
    کمک کن حبیب بن مظاهر بشیم یه با غیرتی مث سید ذاکربشیم                                         عشق ابولفضل اه سید بود جنون عشق رقیه گناه سید بود باسلام فقظ سید ماندگار شد در جنون عشق ال فاطمه شادی روحش صلوات        
    سلام.من چند وقتیه دارم در مورد سید تحقیق میکنم.واسه همین چند تا سوال داشتم.
    درسته میگن اون موقع از طرف یه مراجه حکم نجاست به سید داده بودند؟
    درسته که میگن سید سبک مداحی شور را به دستگاه مداحی اورد؟مجلس امام حسین سنگین برگزار بشه بهتر نیست؟
    درسته که علیمی عینی فرد مختاری مقدم سید علی مومنی سیب سرخی از شاگرادن سید هستند؟
    فکر نمیکنید یه سری انحرافات که الان تو هیئات هست ریشه اش از زمان سید بوده؟
    بهتر نبود سید عاقل حسینی باشه تا دیوانه حسینی؟؟؟
    ممنون اگه جواب بدید.
    یاعلی
    سلام براقاییکه اهل نجف اباده اقای مختاری.شماقماش شیخ صالحی نجف ابادی هشتیدکه کتاب شهیدجاویدرانوشت وکلی تهمت به حسین ابن علی زد.شمانسل میقانهاییدکه ازشون حرفی نزنم بهتره.شمانسل حسینعلی مناظری هستید.خمینی شهر ونجف ابادازمکانهای بدعتی برحسین زهرایندیهمشت قمه زن وبی تقویایید.که صبح عاشوراوتاسوعاقمه میزنیدوباخون نجس درهیئت میگردید ونمازقضامیکنید.سماباعث تخریب حسین مظلومید وباعث تخریب اقاسیدتون که میگیدصداکه شرط نیست مهم کلامیه که ازدهن وحنجره مداحین درمیاداین سید قبل هیئتش شیخی داشته که نماز جماعت بخونن وبعدمجلسشاشروع کنه یاهمه دورس عزاداری میکردن واخرشب میرفتن به رختخواب وفرداتا کله ظهرمیخابندونمازصبح قضا وظهرمیرفتن دنبال نهارهیئت ونمازقضا وشبم دوباره اکو روشن وسن سن کردن ونمازقضا.شمارابخدااخساساتی نباشید وامام مظلوم ومسلمونا راتخریب نکنید اوج بدعت هیئتهی لخت شونده وسن سن واکو وموسیقی هیئتی برمیگرده به سال 81تا87که اوج فعالیت فرقه شیرازیهاست.سال 81زمان فوت محمدشیرازی برادر سیدصادق شیرازیه .اونم دست گذاشت روی هیئتها.خداحافظنجف اباد
    جواب بنده بجای اسم زضا از جوزون نجف اباداشتباها نوشتم مختاری .اصلاح میکنم جواب برای رضااهل نجف اباد.محله جوزدان است .اینم به اقارثابگم من دشمن سیدنیستم وصداسم گوش میدم.ولی متظورم اینکه من وشما داریم سیدهاراخراب میکنیم بااحساسات ناعاقلانه .پس کاری کنیم که اقاسیدرفع اتهام بشه نه تجدیداتهام.جواب پست 1بهمن ماه 93رضاازنجف اباد.جوزدان معروف به جوزون وپرگون نزدیک فولادشهر اصفهان
    همچون سید ذاکر هرگز نخواهد آمد،خداروحتو شاد کنه سید عزیز 
  • زینب خاتون
  • منم سید رو الگوی عشقم به امام حسین ع میدانم

    و هم چنین الگوی زمزمه های روضه در خلوت خودم

    یه جا سید صحبت از نگاه نکردن به نامحرم چند دقیقه صحبت مفصل دارند ،این حرف ایشون باعث شد من چادری بشم

    لطفا اگر دارید فیلمشو بذارید.

    سلام

     با آقا مصطفی موافق ام.

  • زینب خاتون
  • سلام تینا خانم سلام آقا مصطفی
    سید چه کرده که در شان اهل بیت (ع) نبود
    فساد اخلاقی و مالی داشته؟نزول خور بوده؟حاجی بازاری ظاهری بوده و سر کسی کلا گذاشته؟
    یا واعظ بوده و در پنهان آن کار دگرکرده؟
    بسته دیگه
    شماها یاد گرفتید پشت مرده هم حرف بزنید...
    گناه غیبت بالاتر از هر گناهی حتی زناست...
    اشکال نداره تا میتونید گوشت برادر مرده تناول بفرمایید.

  • نازنین رقیه
  • لعنت به بعضی مداحهای تهرانی زمانی که سید تهران اومد اذیتش کردن و حالا خودشون دارن سبک ذاکر میخونن ؛سلعنت خدا بر آننا
    وقتی جاهل بودم منم مریدش بودم ولی وقتی دیدم کفرمیگه بعدن توبه کردم
  • جواب زینب خاتون
  • چون تویکی ازشعارش کفرگفته وقلاده گردنش میانداخته ازش یادنمیشه انشالله خداببخشدش
    مریداش بدن دارن باقلاده انداختنشون وصدای سگ درآوردن تومجلس امام حسین ع سیدروخرابش میکنن
    همه سیدی هاوعکسهاش روریختم دورچون فهمیدم قلاده میانداخته آخه اینانشونه عاشق امام حسین نیست الان مریداشم همین کارهارومیکنن یه باررفتیم هیات لوا زینب یه گروهی وسط هیات به صورت دایره نشسته بودن وقلاده به گردنشون بودوزنجیرهاش به هم وصل بودویه قفل بزرگ هم به قلاده این چندنفرمتصل بودبعدازاینکه روضه تمام شددیدیدم کلیدقفل روگم کردن ونمیتونن ازهم جدابشن آخه این کارا یعنی چی؟چرابه اسم امام حسین ع این کارهای بی معنی رو انجام میدن!!!!منم ازاون موقع توبه کردم چون شنیدم آیت الله وحیدهم توصحبتهاشون فرمودن عاشق حسین بودن رو باگریه براون حضرت نشون بدیدنه بااین کارهای افراطی۱!!

    سلام

     زینب خاتون عزیز ما که دعوا نداریم . اهل بیت ع فرمودند باید مسلمون زیرک باشه . حیف بود ایشون با اون اعتقادات قویشون در ظاهر اینطور رفتار کنند که یک مخالف شیعه بتونه از اون سوء استفاده کنه و در ضمن اینجا تیادل نظر نه بحث غیبت. منطقی باشید . جاذبه و دافعه در اشخاص طبیعیه.

    اونایی هم که قلاده به گردن میندازند کارشون صد در صد اشتباهه

    چرا شعر خوانی کوش بکنید داره میاد سید رو بولد نکنیم؟!

     

    هرچه از دل برآید بر دل نشیند
    صدای ذاکر خبر میداد از سر درون 
    فقط سید جواد ذاکر
    تقریبا یک دهه اس که سید فوت کرده باز دست از سرش بر نمی دارید
    خوش بختانه یکی اون بالا هست که از همه چیز آگاهی داره فردای روز قیامت مو رو از ماست می کشه ..
    اینم تقدیم به سید عزیز که عشقش همیشه در دل زنده اس ..

    میخوام بگم از سیدی که تو دلم غوغا می کرد

    با صدای ناز خودش همیشه شور بپا می کرد

    ما که نمیدونستیم خدا کی هستیم این دورو ورا

    یه دوره گرد بی نشون که مونده از خودش جدا

    راهمونو ندید بودیم فکر می کردیم همین روزاست

    دنیایی که بودیم ما توش،حکایت بهشت ماست

    اون گفت بما مث همیشه که یکی هست خیلی آقاست

    چه اونی که تنها می شه چه اونی که دلش جداست

    ما اینارو مدیونشیم به اون صدای مهربون

    تو زمونه ی خودش با صداش بود یه پهلوون

    خیلی ها رو اون مست می کرد با گفتن یه یا حسین

    دل مارو روشن می کرد با خوندن از بین الحرمین

    اما چه زود که اون گذاشت و رفت نموندش بین ما

    تو دلم زنده س همیشه سید جواد ذاکر بخدا


    شادی روحش صلوات


    پاسخ:
    مرسی بابت شعر زیباتون
    یا علی
    شما ها کی هستین که قلاده رو لایق خودتون نمیدونید

    بعضی از شماها از سگ هم کمتر وفا دارید
    قلاده در مقابل امام حسین رو عار میدونید شماها شاید فکر میکنید که امام حسین هم مثله شما بوده که فکر میکنید ما نباید واسه ابراز عشق به اهل بیت نباید قلاده بندازیم گردنمون

    بعضی وقتا سگ شرف داره فقط همینو بدونید که این دنیا و شماهایی که توش هستید فقط وفقط دلیل خلقتش اهل بیت علیهما سلام هستند انوقت شما خودتون رو همتراز با اونا میدونید و از قلاده عار میکنید

    خیلی احمقید که خودتونو با اهل بیت مقایسه می کنید
    سید جونم عاشقتم .




  • روح‌الله‌بروجنی
  • باسلام.سید‌‌یک‌شوری‌تویه‌مجلسی‌گرفت‌ویه‌حرفی‌زد‌بعدشم‌که‌گفت‌بابا‌حالا‌ما‌یک‌چیزی‌گفتیم‌وعقیده‌ما‌این‌نیست٬حالا‌باید دیگه‌ولش‌نکنید؟!‌خیلی‌جونها‌بامداحیهای‌سید‌با‌امام‌حسین‌‌وبا‌خدا‌‌حتی‌آشتی‌کردن.آیا‌این‌رسمشه‌...ما‌خدمون‌برا‌امام‌حسین‌چیکار‌کردیم‌خدا‌وکیلیخدا‌میدونه‌ذاکر‌آدم‌خوبی‌بود‌حی‌علی‌خیرتلعمل
    در جواب کسی که گفت یکی از مراجع به سید حکم نجاست داده بگم که اصلا هم اینطور نیست من تحقیق کردم ایت الله مکارم گفتن اگه شعرای حسین اللهی و ... را کسی با اعتقاد بخونه کافره در صورتی که سید جواد ذاکر افتخار شیعه خودش اعلام کرده که اینا رو از روی احساس خونده نه اعتقاد وگرنه کفره . این کارو یه عده انجام دادن که هم میخواسن چهره ی مکارم رو خراب کنن هم سید جواد رو .
    در ضمن در جواب کسانی که به سید توهین میکنن بگم که اون از سر علاقش بوده اگه قلاده انداخته حرکتش افراطی بوده به من و شما ربطی نداره هرکس یه جور  عشقشو به امام حسین نشون میده شما قلاده ننداز ولی حق نداری به سید توهین کنی .
  • امیری حسین
  • سلام و تشکر از مدیر وبلاگ،
    این قدر حیف که تازه دارم با خصوصیات و کمالات سید جواد ذاکر،  این عاشق دیوانه و دل و سر سپرده به آستان اباعبدالله و اهل البیت-ع-آشنا میشوم. 
    روایت است با کسی دوستی کنید که شما را یاد خدا بیندازد،حالا ببینید قتی در کنار سید عزیز بودید یاد خدا و دوستی با خاصان درگاهش می افتادید یا خیر؟ 
    سید روحش خدایی شده بود و زود از این دنیای دون پیش ارباب خود رفت. نعم عقبی الدار، خوشا بحالش.... دست من بیچاره را چه کسی بگیرد....
    .خدا لعنتتون کنه اونایی که میگن دیووانه بودم مریدش بودم الان عاقل شدم توبه کردم یا اوناکه میگن سید فلان کرده فلان کرده آخه لا اله الا الله .....سید بنده با اخلاص بود بخدا که دارین بی عقل میشین که بهش تهمت میزنید....من تا چن سال پیش سید نمیشناختم ولی بعد فهمیدم کیه توبه کردم الانم منو جذب عزادای کرده قربون کریمی خدا برم که سیدو فرستاد تا با صدای گرم و دلنشینش همه رو حسینی کنه بابا تورو سر جدتتون اگ کافرش میدونید تورو خدا خرابش نکنید بابا سید والا عاشق بود چرا تهمتش میزنید  من ن میخام سیدو اونقد بزرگش کنم ن اونقدم کوچیکش کنم بله انسان جایزالخطاست ولی سید مردی ازدیار مجنون الحسین بود خدارحمتش کنه 
    سید خداخیرت بده ما همه عاشق امام حسین و عاشق نوکر امام حسین آسیدجوادیم
    اونام که میگن سید فلانه فلانه انشالله بحق خود امام حسین خدا اگ قابل هدایتن که هدایتشون کن اگ نیستن خدایا حق سیدو ازشون بگیر
    سلام...
    عزادازی هاتون مقبول خدا و صاحب عزاداری واقع یشه انشاا...
    سید حسین دمت گرم...شیر مادرت حلالت.
    بچه ها شماها چتونه ؟؟؟ از همه طرف دارن شریعت نبوی رو می کوبن ، دارن شیعه ها رو تو کشورهای مختلف می کشن ، وهابی ها فتوا می دن که هفت تا شیعه رو بکشی تو بهشت همسایه پیغمبری و ده ها مورد دیگه ...اونوقت شما افتادین به جون هم...به خود امام حسین قسم ماها وقت نداریم با هم دعوا کنیم...وقت و انرزی تون زو بذارید برای اون حروم زاذه ها...برید تو این سایت های آنتی شیعه ، جواب اهانت و جسارت این عوضی ها رو بدبد...
    به نظر من سید داره پیش اربابش پیمانه پیمانه جام وصال رو سر می کشه و با نام علی و اولاد علی عشق می کنه ، شما هم اینجا و تو این وادی دروغ و نیرنگ دعوا سر حرفها و شعرهای سید می کنید...؟؟؟ بابا دست مریزاد...
    دشمن های شیعه همین رو می خوان...کاری که خودشون نتونستن بکنن ما به بهترین و کاملترین نحو انجامش میدیم...
    امان از تفرقه و نفاق...
    امان از جهل که پیامبر (صلی ا... علیه و آله ) فرمودند : اسلام بزرگترین ضریه را از مسلمان جاهل می خورد...
     بچه ها بیایید جاهل نباشیم ...
    التمای دعا از همه دیوونه های عشق حسین.......
    اگه دیوونه ندیده ای
    به ما مبگن دیوونه
    اگه دیوونه شنیده ای         
    به ما می گن دیوونه ...
    منم یه روز عاقل بودم.....عشق تو محنونم کرد                                                                                 

    سلام.چرا دست از سر سید برنمیدارین.روز قیامتی ام هستا...سید که خدش گفت مردم خوبن من بدم بذار هرچی میگن بگن

    سید یکی بود که مثل هیچکس نبود.مثل ذاکر دیگه نمیاد ونخواهد امد اون حقشو از این دنیا گرفت و به ارزوش رسید.حالا کسایی که میخوان حتی بعد مرگش خرابش کنن حسابشون با حضرت زهراست.هرکس حسین گفت که ذاکر نمیشود ای مردم غلام فاطمه کافر نمیشود

  • سرباز اما زمان

  • خدالعنت کنه کسایی راکه به سیداولاد پیغمبر توهین کردن بایدسیدذاکرمثل مداحای پول پرست میشد که گریشون براپوله نه امام حین تا معروف میشد وماندگار؟نه امن فقط برااربابش مداحی میکرد نه برای آقازادها....خدایا امام زمان وظهورشونزدیک کن یاعلی..............
  • سرباز اما زمان

  • خدالعنت کنه کسایی راکه به سیداولاد پیغمبر توهین کردن بایدسیدذاکرمثل مداحای پول پرست میشد که گریشون براپوله نه امام حسین تا معروف میشد وماندگار؟نه اون فقط برااربابش مداحی میکرد نه برای آقازادها....خدایا امام زمان وظهورشونزدیک کن یاعلی..............
    سلام مشه یه عکس از قلاده انداختن سید بگذارید چرا حرفی رو می زنید که فقط شنیدید اما ندیدید خیلی از بزرگان طرفدارها و اطرافیانی دارند که رفتارهای ناشایستی انجام میدن به پای اونها نوشته میشه ؟ وقتی می گید تحقیق می کنید در مورد سید چطور متوجه نشدید که در ماجرای سید جواد یه کلاغ چل کلاغ زیاد بوده و خیلی از انتقادات براساس همین شنیده هاست . گل بی خار خداست هیچ کدوم از ما اعتقاد نداریم که سید معصوم بوده  به گفته شما بت هم نساختیم اما برای متهم کردن دیگران نمیشه به این سادگی حرف زد شمایی که می گی سید و امثال ایشون شب عزاداری می کنن صبح نماز صبح خواب می مونن برفرض من اینطور باشم با سید جواد زندگی نکردم ک بدونم ایشون هم اینطور بودن که قضاوت کنم در ضمن درسته که مراسمات عزاداری ما باید به دور از وهن مذهب باشن تا خیلی ها بتونن به اسلام رو بیارن اما تنها برخی اشکالات مداحی ها نیست که افراد رو از مذهب ما دور می کنه خیلی از رفتارهای اجتماعی ما دروغ گفتن ها تهمت زنی ها و عدم پذیرش نظر مخالف و یا حتی متفاوت و از همه مهم تر بی قانونی ها و زد و بند ها و ... که چون با مفاهیم دین ما نمی خونه دیگران رو دچار سوال می کنه
    اگه از سید و امثال ایشون انتقاد می کنیم با مدرک و مستند باشه دیگه غیبت نیست اما واقعا چندتاش با مدرکه به علاوه ارزش امر به معروف و نهی از منکر وقتی بیشتره که اول از خودمون شروع کنیم خودمون هم رفتاری در جایگاه خودمون نداشته باشیم که آبروی شیعه رو ببره شاید ما رو فردی نشناسن مثل سید اما وقتی جمعی یه سری انحرافات داریم بدتر تو چشمیم .
    یه دیالوگ از فیلم قلاده های طلا
    ما هممون قلاده داریم مهم اینه که قلادت چه رنگی باشه قلادهی ما که از طلاست.
    حالا شما قلاده تون جنسش چیه؟
    و یه چیز دیگه
    چرا مردم عاشق هم میشند میتونند بگند دیوونتم روانیتم ولی نوکرای حسین به عشقشون حسین نمیتونند بگند دیوونهی حسین
    سلام.میخوام به عنوان یکی از عاشقای سید جوادم جواب همه رو بدم.سید ما کفر نگفت عشق گفت.مگه حلاج نگفت انا الحق چرا اونو میشه عارف سید ما میشه کافر.درباره قلاده باهاتون موافقم چون امام حسین عباس میخواد زهیر میخواد حبیب میخواد نه سگ و گربه و شغال.ولی یعنی حضزت رقیه اینقدر جود و کرم نداره که اشتباه یه نفر را ببخشه گفتم اشنباه چون معتقدم عمد واسه تخریب شیعه نبود سید واقعا دیوااانه حسین بود.ضمت اینکع من هیچ وقت قلاده گردن سید ندیدمممممممم.شاگرد سید جواد یعنی علیمی رفت مدافعحرم شد تیر به تکفیریا میزنه اونایی که الان تو کشور شدن مداح خوب تو اتوبان تیر به ماشینه مردم میزنن فکر کنید برادرا عرصه آخرالزمان پیچیدست اشتباه با شیطنت فرق داره یا علی
  • سید عباس سادات حسینی نسب از کرمان
  •       سلام ودرود به  ساحت مقدس قطب عالم امکان اقا امام زما ن  امیدوارم ازروی اخلا ص باشد  اقاسیدجوادما عشقی بود روی قلب تمام دلدادگان حسین  من حودم اقاسید جوادباعث دلداگیم به اهل بیت شد من طاقت کوچک ترین  توهین     به سید الذاکرین راندارم  خیلی دوست دارم سید امیدوارم اعتقادوعشقم به اهل بیت مانند توباشد  امید وارم سال  بعد قم مشرف  شوم  وقبرت رازیارت کنم  وسعی کنید ای عاشقان حسین  خودم راهم می رگویم  تمام اعمالون مانند حسین باسد به روخ سیدوسالار مداحان اهل یبت اقا سیدجوادذاکر صلوات
    خدا رحمتش کنه.  
    درس زندگی ازش بگیرین دوستان. 
    سید فقط یک مداح نبود. 
    واقعا مرد بود... 
    تا عمر بود ذکر حسین گویم و بس     
           
                  تا کور شود هر ان که نتواند دید...

                                      یا حسین
    سلام به دوستداران اهل بیت خصوصأ به دوستداران سید جواد.   . ‍ره. 
     میخواستم بگم کاش میشد منهم پیش امام حسین  لایق همان قلاده میشدم که شما میگین سید به گردش  انداخته  کاش منهم لیاقت  داشتم  یه بار مثل آ سید که من ندیدم بعضیا دارن میگن . قلاده گردنم کنم و بگم  من سگ حسینم  من سگ حسینم من سگ حسینم ... تویی که سگ بودن و قلاده به گردن زدن و قبول نداری ولی من روزی هزار بار آرزوشو دارم میکنم سگ شدن برا  امام حسین کار هر کسی نیست ... 
    سلام به همگی انشالله خدا ایشان رو بیامرزه من از طرفدار های سید هستم ولی اینکه شنیدم ایشان در یکی از شعرهایشان گفتن لا اله الا زینب، یک کم جا خوردم، و میخواستم بگم که این حرف کفر هست و رسانه های وهابی و... از این گفته و امثال این ها سو استفاده می‌کنند و شیعه ها رو در مجلس عزا مانند حیواناتی در حال زوزه کشیدن و هاپ هاپ گفتن به جهان معرفی میکنند. خداوند انشالله ایشان و ما رو بیامرزه و اینکه انشاءالله بتوانیم به مفهوم عاشورا پی ببریم و فقط ذکر گو نباشیم. 
    سلام من از  سال ۸۴ مرحوم سید محمد جواد ذاکر طباطبایی رو میشناسم یه سری کارا هست که درست نیست
    ما نباید دست دشمن سوتی بدیم همین وهابیها دنبال سوتی اند کارای که گذشته انجام دادیم و ازش انتقاد بد شده رو نباید تکرار کرد حالا یکی میخواد معروف بشه یا شاید هم انگیزهء دیگه ای داره میاد از سید الگو برداری میکنه یادتون نره شور حسینی رو ما مدیون ذاکر هستیم دنبال حاشیه نباشید پشت سره کسی که به هر دلیل نیست نباید حرف بزنید اشکال ما این جاست که خوبی ها رو چشم نداریم ببینیم فقط دنبال سوژه میگردیم طرف میاد میگه نه چرا سید ذاکر این کار و کرد چرا این سبک و خوند بعدش فردا روزی میره از سید تقلید میکنه سید نیت اش پاک بود دنبال شهرت و پول و ... نبود اصل خودش بود که رفت حالا نهایتاََ یه کم خاک بریزیم رو سرمون و گریه کنیم البته تا نسل ما زنده است نام خاطر سید عزیز هم زنده است برای طلب آمرزش و ببخشش همهء اموات فاتحه ای بخونید
    وحید مداح محله از شهر همدان
    سلام مگر کسی میگه یدالله کافر شده مگرخدا دست دارد پس اینجا به نیت توجه میشه پس منظور سید هم مظهر خدا بودن اهل بیت ع است
  • محمد اصفهانی
  • سلام خواستم بگم رفقا خدابیامرزه سید جواد ذاکر رو.ولی اولا بیایید دیگه نذاریم کسی پشت سر مرده حرفی بزنه دوما اگه هم کسی نظری داد بو بی ادبی جواب ندیم 
  • من یه دیونه -همونکه برای ارباب سرو میشکونه
  • روزی یه جوون لاته شراب خور بود که یه شب رفت به هیئت سی جواد -بعد هیئت هم دست سید جواد رو میگیره و میربره جا ماشینش .صنوق عقبو میده بالا و شیشه های شراب رو نشونه سید میده و میگه:سید می خوام بخاطر تو هم که شده شراب و عرقات رو بذارم کنار و بعد هم میشه هیئتی و ......                       عشقققققققققققققققققققققققققققققققققق سید جواد 
  • یعقوب اکبری
  • سلام

    ذاکر کسی بود که امام حسین دوسش داشت

    ما کی هستیم که بیاییم ذاکر رو نقد کنیم

    سید: زهد و تقوا را پیشه راهت بساز       من کسی را دارم که در محشر به فریادم رسد
  • دوستدار سید
  • سلام من یکی از دوستدارهای سید بودم .تورا خدا توهین به سید نکنید اهای شمایی که نمی دونید وخبر ندارید .خیلی ها هستن که پشت پرده هایی دارن که جوری تظاهر به خوب بودن ومسلمونی میکنند که کسی ازشون باور نمی کنه .سید یکی بود ویک رنگ وعاشق امام حسین خدا هم دوستش داشت که بردش تا بیشتر تو این دنیا نباشه که گناه دیگری بهش بسته بشه.واقعا دیگه مثل سید نخواهد آمد.
    درود و سلام خدا  بر سید جواد ذاکر ... اقا سید بهترین و خالص ترین و عزیز ترین مداحی بود که با چشم دل او را شناختم . اقا سید بدخواه داشت . انشالله خدا هدایتشون کنه . تا زنده هستم و نفس میکشم از احترام و ارادتم به ایشان کم نخواهد شد . روحش شاد . 
  • ارسلان عبدیان
  • آسید روحت شاد دلم برات تنگ شده من سنم پایینه ندیده عاشقت شدم
  • افشین عاشق آ سید جواد ذاکر
  • خدا رحمتش کنه و خدا اونایی رو که اذیتش کردن نبخشه روحش شاد دوس دارم عین ذاکر بتونم دیونه ذاکر شدم دلبر دیگر نداری...
  • سیدجوادذاکرم
  • سلام دوستتون دارم مریدای واقعی حضرت ذاکر .......وشماهایی که دارین درمورد نوکر قبول شده و مهر نوکری که به پرونده ذاکر خورده و آقا خریدتش بدو بیرا میگین شما فقط ب کثافت بازیای خودتون برسین نمیخواد شما نظربدین شماها توبه نکردین شماها دلتون اونقد کثافته که لیاقت نداشتین سید تو دلتون باشه سید یاران امام زمان است اگه قرار باشه هرکی بتونه سیدو دوست داشته باشه اون موقع که فرق ما مریدان ذاکر باشماهایی که لیاقتتون فقط شاهین نجفیه پس کجاش بود؟شماها برید ب عشقتون برسین ....مابه عشق دلبرمون خوشیم
    با عرض سلام و وقت بخیر خدمت تمامی هواداران سید مضلوم ما آ سید جوادذاکر (رحمةالله علیه)یقینا الان سید در جنان برای اربابمان و مادرش روضه می خواند.ولی کسانی هم که حتی بعد از مرگ سید نیز از او دست بر نمیدارند بدانند سید قبل از عروجش (به کسانی که بهش طعنه میزنن)گفته:«روز قیامتی هم هست اون موقع گردنت دست قنبر امیرالمومنینه»حالا خود دانند
    واقعا متاسفم برای اونایی که هنوز بهسیدی توهین میکنن که سلطان بود ....سیدمردخدایی بود روح پاکش شاد 
    بسم الله . اره نماز سید زاکر حتما قبوله جون ننش با این کفر هایی که می خواند می گفت زهرا س خداس علی خداس از این زرزرا که میزد این دیوث لعنت خدا بر سید زاکر 

  • عاشق ذاکرم
  • ذاکر عزیز که همه عشقم به امام حسین وخدارو مدیون توام هرکی هرچی میخواد بگه مهم اینه که سید جان قلبت خدایی و حسینی بوده روحت شاد ذاکرامام حسین
    عبد الله اولا فرهنگ حرف زدنو داشته باش حداقل حرف پیامبر ص رو گوش بده که گفته در مورد مردهاتون بد نگین دوما لازم نکرده شما جای خدا تصمیم بگیری که نمازش قبوله یا نه سوما بحث شعر شهریاره که میگه علی خدا است نتوانمش خدا خواند نتوانمش بشر گفت و ... واقعا حرفتون مایه سبکی عقل شماست که فقط از دشمنان سید تقلید میکنید من خودم به واسطه سید خدا رو شناختم و همچنین ده ها دوست دیگم همین که تونسته باشه چن نفرو با خدا آشتی بده براش کافیه
    با سلام ضمن تشکر بابت وبلاگ خوبتون.من تازه چن ماهی هست که بخاطر علاقه به اهل بیت مداحی رو شروع کردم و با سید جواد و کربلایی حمید علیمی آشنا شدم.کسایی که میگن آسید جواد کفر میگفت چرته.چون اگه اینطور باشه باید بعضی از شعرا رو هم باید کافر خوند.
    با سلام شادی روح سید صلوات
    همه هست وآرزویم که ببینم ازتورویی    چه زیان توراکه من هم برسم به آرزویی.برروح بلندسیدصلوات
    خدا به دادش برسه دیگه آخره جاده خاکی بود .بیچاره حتی اهل بیت هم اون دنیا بهش نزدیح نمیشن
    خفه شو شماها بودید که سید جواد رو کشتید
  • Seyedsajjad mousavinia
  • این مطالب روفقط بالطفی که آقاسیّد"حتی بعدازرفتن"دارند،مینویسم:زیرا مطمئنم که 
    روح بیقرارودردمندشون ازمامیخوادکه فراموشش نکنیم وپرده ازحقیقت زندگی این فرزندزهرابرداریم تاهمه علی الخصوص(جوانان) باپیروان راستین حسین آشنابشن وفریب مداح سودجوودروغگویاروحانی علی الظاهر،دلسوزوحق به جانب رونخورند.
    سلام عاشقان حقیقت،خیلی دلم میخواددرباره ی آسیدجوادذاکرمتنی روبرای شمابفرستم وآگاه بشیدکه درموردایشون خیلی هم این حقایق بی شباهت نیست.وعقیده ی خودم هم درباره ی همه  مردان استثنائی روزگارخودمون همینه.چراکه همگی به درددرک نشدن وطردشدن،مبتلاشدن ودرخطرحسودلجبازودشمن بدخواه قرارگرفتن.
    _نفرت ازدرددل کردن ودفاع ازخود
    من ازدوکارنفرت دارم:یکی درددل کردن،که کارشبه مرده هاست،ویکی هم ازخوددفاع کردن،برای تبرئه خودجوش زدن،که کارمستضعفین است،آدم های سُست.
    شجاع به همدردنیازمندنیست،ازناله شرم دارد،مردپاک رانیززندگی وزمان تنهانمی گذارد.
    زندگی اش ازاودفاع می کند،زمان تبرئه اش می کند،پلیدان هرگزپاکدامنی رانمی توانندآلود.
    هرچندسنگهارابسته وسگهارارهاکرده باشند.
    برگرفته ازکتاب"ازدل کویرم"زندگی دکترعلی شریعتی(خوندن این کتاب روحتی ازطریق خریداینترنتی کتاب درفضای مجازی پیشنهادمیکنم)
    _قابل توجه افرادی که به نقل ازحاج آقاسیّداحمددارستانی هنوزهم برسرحرفشون برضدّسیدهستند.
    حالاازاینجابه بعدخواندنی میشه :من ازبهمن۱۳۹۵یعنی خیلی دیرباسیّدوطرزافکارونحوه ی مداحی هاش آشناشدم،درست وقتی که سال هااز"شهادتش"میگذره.[تهمت تکفیرُبه بزرگی مثل دکترعلی شریعتی هم زدن وجالبه که همگی هم جزء مجموعه"فقیه وروحانی بودن"جالبه که زندگی"شهید"دکترشریعتی و"شهید"سیدذاکربه هم خیلی نزدیکه هردوازیک ده کوره"کوره دِهات"گُل کردن.یکی ازمزینان،شرق کشور،دیگری ازخوی غرب کشور؛که به قول خودآسیدجواداصلاًاین دِه کوره هااسمش تونقشه ی جهان نیست.
    هردومیان جمع، رفیقانِ همفکرازلحاظ"اجتماعی"داشتن که به شریعتی وسیّدمی گن من اصلاً
    نمی توانم درباره ی توتصمیمی  بگیرم،برای اینکه این حرفهائی که می زنی همه اش برای من"تازگی"دارد،نه می توانم بگویم خوب است ونه می توانم بگویم بداست؛"فقط منتظرم که ببینم چه می شودتاقضاوت کنم."
    هردوحق درس خواندن دردانشگاه تهران روداشتن ومیدونیدکه آقاسیّدهم دانشگاه تهران پذیرفته شدندولی به عشق ارباب،حوزه ودانشگاه روکنارزدن،به این خاطرکه
    "دکترشریعتی وآقاسیّد"حقیقت رودر
    دانشگاه هاوهیئت هابرای قشرجوان،درقالب سبکی جدیدونوعرضه کردن؛عدّه ای ازمادحین به سیّدو(روحانیت به دکترشریعتی)حکم تکفیربستند؛
    بایدقلم بُطلان برهمه آثارش کشیدوبرای اینکه مردم این انتقاداورانپذیرندو
    "ولایت مابرعوام"ازدست نرودوسرچشمهءروزی"اهل بیت ما"نخشکد،بایدناگهان و
    دسته جمعی،مردم راعلیه اوتحریک کنیم که اوبا"ولایت"مخالف است،"حق اهل بیت "راضایع کرده است،دین ندارد،سُنّی است،نمازنمی خواند،
    دست بسته نمازمی خواند،غرب زده است،راجع به سید:[غالی است ]،رافضی است،بودائی زده است
    ، به خداوفرداعقیده نداردو...
    ودرآخراینکه ماخودمون قضاوت کنیم چون ماهمیشه دستخوشِ(فریب خوردن)هستیم وبایددلسوزوحق به جانب راازسودجوودروغگوتشخیص بدهیم.
    باتشکرازهمه عزیزان.(یاعلی)
    اگر سید قلاده بسته و اعتراض شنیده خدا رو شکر چون همه اینا واسه سید باز هم ثواب حساب میشه ولی جوابم با اوناییه که ایراد میگیرند چطور شیطان پرستا  قلاده می بندند عیب نیست واسه سگ شیطان شدن انوقت سگ امام حسین(ع ) شدن عیبه وایراد داره...متاسفم برا اونایی که اینو عیب میدونن من مدیونشم که زنده ام کرد وخیلیهای دیگه مثل من.
    کاش هرشهروروستای جهان ..یک سیدجوادداشت تاتمام عالم حسینی میشد...فدای صدات آقاسید
    سید جواد هنوز هم در دل ها زنده است
    هرکی به سید حرف به حروم زادس .مخالفا سید جرات دارید زنگ بزنید09376028169
  • Seyedsajjadmousavinia
  • سلام لطفاعضوکانال تلگرام وب تخصصی آسیدجوادذاکربشیداونجاهرچیزی که بخواید درباره سیدهست+کدپیشوازچندتاذکرازسید:-)
  • سربازگمنام
  • اسلام علیک یا ابا عبدالله 
    کاش من هم مثل سیددیوانه ی حسین میشدم اماافسوس که دنیامارابدجوری درگیرخودکرده وازآخرت خودغافل شدیم ،اربابمان راازیادبرده ایم.خداانشالله ظهوراقا امام زمان را نزدیک کندومارا ازیاران آن حضرت قراردهد.
    بر قاتل سید جواد لعنت
  • ایمان کربلایی
  • خدا رحمتش کنه . روحش شاد . کاش زمان به عقب برگرده . خدا لعنت کنه هرکی که پشت سید حرف زد . دروغ گفت و تهمت زد . همین که راه سید ادامه داره چشم دشمناشو کور میکنه
    سلام، بحث سر  سید جواد رو ول کنید، بچسبید به محبت و مودت امام حسین، وقت کمه، عمرا داره میره، وظیفتون دوستی با دوستای امام حسینه، چرت و پرت بهمدیگه نگید. خدا سید و غرق رحمت کنه، صفا داشت.
    سلام. خدا رحمتش کنه. دوستان فقط یه سوالی دارم. سید فرزند داشت؟
    آقایونی که طرفدار سید ذاکر هستند یکم ادب رو رعایت کنند خوبه
    متاسفانه خیلی راحت برخی حرف ها رو میزنن
    ان شاء الله سید ذاکر خدا بیامرزش و ما از وضعیتش اطلاعی نداریم یعنی من ندارم
    ولی قطعا اشتباهاتی داشته و نمیشه منکر شد
    اونایی هم که میگن سرطان حنجره گرفت پس فلان واقعا براشون متاسفم که از اسلام خیلی دورن
    دشمن کارشو خوب بلده
    حاشیه رو از متن پر رنگ تر میکنه
    الان باید به امام حسین خدمت کنیم

    whoishusayn.blogsky.com
    هووووی عبدالله تو عبد الله نیستی عبد الشیطانی دیوث تویی که پشت سر سیدجوادذاکر اینجوری حرف میزنی نه نماز تو سگ سنی عمر پرست قبوله بیشرف
    داش با اجازت متن رو کپی میکنم
    بچه ها ول کنید سید جواد که رفت وحتما در بهشت با اهل بیت همنشین خواهد شد و کسانی که میخواهند سید جواد رو پیش مردم خراب کنند این رابدانند که آسمان به زمین بیاد یا زمین یه آسمان سید جواد تا سالیان سال در یاد وذهن مردم ایران هست
    سلام به همه دوستداران آسید جواد ذاکر لعنت خدا برکسانی که به ترویج کنندگان دین خدا وپیامبرش محمد مصطفی تهمت وناسزا میگن آیا کسانی که راه حسین ابن علی رو ادامه میدن کافران؟؟؟؟؟؟؟؟؟درکجای دین مبین اسلام وقرآن وسیره پیامبر آمده کسی که اولاد پیغمبر وذکر حسین به لب داره کافر اگه سید کافر پس منم کافر بر این راه ودینم میدونید چرا؟؟؟؟؟؟چون سید همه دنیای من برای شناخت واقعی أهل بیت بود به روح پاک ومطهرش قسم اگه امام زمانم شناختم با سید شناختم خیلی حرفا دارم وخیلی دل پراز درد دارم از میانی که درحق سید ظلم کردن بگم 
  • سید سالار موسوی
  • سلام خدمت دوستان واقعا من بعضی نظرات رو خوندم شاخ در آوردم اولا شما و من خدا نیستیم در مورد کسی قضاوت کنیم دوما هر کسی میگه سگ امام حسینم یعنی اشتباهه غلاده انداخته اشتباهه خوبه همون مجتهد هامون قضیه رسول ترک رو نقل کردن اعتقادات هر شخص به خودش مربوطه خواهشا اعتقادتو به کس دیگه ای تلقین نکن. 
    یاحسین با باحسین یک نقطه فرق دارد ولی باحسین بودن کجا و یا حسین گفتن کجا.سید ذاکر ماهم از یاحسین گفتن رسید به باحسین بودن سید روحت شاد و یادت گرامی. 

    در حیرتم از مرام این مردم پست این طایفه زنده کش مرده پرست تا هست به هستی بکشندش به جفا تا مرد به عزت ببرندش سر دست
    واقعا خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زشته که همینجوری دیگرانو قضاوت کنیم . برادر و خواهری که ادای خدا رو در میاری و راحت قضاوت میکنی و نظر میدی،خود شما تا حالا برا دستگاه امام حسین چه کاری انجام دادی؟؟کسی رو شیعه کردی؟؟کسی رو مرید اهل بیت کردی؟؟اگه کردی که خدا خیرت بده ولی بدون سید جواد اگه الان زنده بود فک کنم برا مراسمش باید ورزشگاه آزادی رو سیاهی میزدن . ابراز ارادت هیچ عیبی نداره . وقتی کسی میافته دنبال دخترا و برا ابراز کردن علاقش هرکاری میکنه چطور خوبه و به کسی مربوطی نیس ولی تا ما میایم به اهل بیت ابراز عشق و وفا کنیم میشیم کافر؟؟میشیم مشرک؟؟میشیم افراطی؟؟میشیم رافضی؟؟میشیم بدعت گذار؟؟میشیم جاهل؟؟میشیم بی سواد؟؟میشیم مرده پرست و عرب پرست؟؟ 
    به جای تهمت زدن و قضاوت کردن خودت یه کاری بکن 
    یا علی مدد بی حد و عدد
    عبدالله تو سگ کی هستی که به آقا سید توهین کنی،اونایی که سید رو میشناسن میدونن سید یک افسانه هست که دیگه تکرار نمیشه،بشین سر جات نکبت عوضی
    سلام ..من فقط یه چند جمله بگم .نه خدا نیاز به نظر یه عده ادمی که بیست و چهار ساعته تو کثافت غرقن داره نه امام حسین . اصلا با خودتون چی فکر کردید که درباره صحت یا غیر صحت داشتن عقیده یک نفر نظر میدید.اخه شماها یا گنده تر از شما ها کی هستین که همچین غلطی میکنید .. میخاین فقط یک روزتون رو فیلمبرداری کنم تشونتون بدم ببینید چه پست فطرت هایی هستید ..اهای تویی که از کافر و مسلمانی (سید جواد ذاکر ^ره^) نظر میدی یا تویی که داری از سو استفاده وهابی ها از اینکع ماها میگیم خدای ما علی هستش حرف میزنی ...بشین تماشا کن خدای عشق ما علی..خدای دل ما علی ..امثال تو هم غیر از این بگن کافر محض هستن ...حالا میخای بگم کافر کیه...محمود کریمی . منصور ارضی ..طاهری .حدادیان و اینایی که معامله امام حسین میکنن کافرن حالیت شد ....تو نمیخاد نگران سو استفاده کسی باشی حرومی ..تو خودت بیس چار ساعته داری مثل عمرو عاص از این  و اون سواستفاده میکنی ..تو دست وهابیت و از پشت بستی ...ما میگیم سگ فاطمه س هستیم....فقط ماها نمیگیم خدا هم میگ خدای عشقت فاطمه باسه ...ولی شماها تو عمل سگ کثیف یه عده ای هستین که جلوتون استخون فاضلابی میندازن ...ماها تو وفا سگ آل حسینیم ....من‌نمیدونم اصلا این ادمای بی درو پیکر سگ کی باشن که در مورد سید ذاکر نظر بدن ...اشتباه مخض از مدیر وب هست که این مدل نظر خواهیارو ازاد میزاره...اگر بخای این مدلی نظر سنحی کنی از بیست میلیون جمعیت تهران نصفشون تو سال ۸۸ روز عاشورا رقصیدن ...کسایی که امام حسین رو‌هنوز هم که هنوزه حاضرن بکشن ...بتظرت به سید ذاکر رحم میکنن
    به تازگی با مرام سید جواد اشنا شدم همین قد بگم سید کاری کردی الان احساس میکنم شرمنده ارباب هستم  که این همه میشنوم داغ های پشت هم از اهل بیت  و من هنوز زنده ام اقا منو ببخش
    سلام دوستان عزیز.
    درموردامام حسین(علیه السلام) 
    صحبت کردن خیلی کار سنگینی.
    من توزندگیم نشانه های بسیاری ازامام حسین(علیه السلام)دیدم،وتاآخرین لحظات عمرم آن رابازگو نمی کنم،به یقین می دانم برزخ وقیامت وجوددارد.
    امیدوارم دربرزخ خدابه فریادمون برسد.

    سلام سید از اول تا آخر عمرش خوب و خالص بود خوشا به حالش ای کاش لیاقت داشتم بعد از ظهور امام زمان عج در کنار سید همراه آقامون باشم و ای کاش لیاقت داشتم سید روز قیامت شافعتم کنه! ولی زنده شدن بعد از ظهور و شفاعت شدن لیاقت میخواد

    باسلام .سیدجوادروحت شاد .من ازوقتی نوحه های توگوش دادم دیگه خلاف نمیکنم دیگه مشروب نمیخورم ‌دیگه کارهای بد انجام نمیدم .سیدجواد روحت شاد که مارو باحقیقت آشناکردی .

    سلام به تمام عاشقان امام حسینی

    انقدر پشت سر مرده غیبت نکنید گناه داره 

    من تو دوران تو جوانیم آرزوم این بود یک بار تو جلسه سید شرکت کنم

    تا این که سید آمد شیراز و هست درب شازده 

    یادم میاد ازش عکس زیاد می گرفتن جلسه رو قطع کرد 

    گفت : مگه من کیم من و بزرگ کردید عکس می گرین

    من مثله شماها یه بن ه معمولی ولی پر از گناه 

    سید گفت: خدا ناراحت میشه که دارین به بنده ایی انقدر محبت می کنید من کیم 

    من عاشق حسینم همین اگه بخواین عکس بگیرین ماچم کنید جلسه ترک میکنم

    اخرشم ابراز پشیمونی کرد که چرا شیراز اومده و دیگه شیراز نمیاد

    من آدم درستی نبودم همش گناه می کردم تو این باید ها نبودم فکر عیاشی خوش بگذرونی بودم

    سید جواد من و حسینی کرد 

    سید جواد من و عاشق اهل بیت کرد 

    الان 5ساله از شلمچه پیاده میرم کربلا 18 روز طول می کشه من هر چی دارم از سید جواد ذاکره که من و دیوانه و.مجنون حسین کرد

    در ضمن سید جواد مثل رسول ترک مجنون و دیوانه ابا عبدالله بود اگه می گفت من یک حسین هستم منظورش مثل داستان رسول ترک بود که رسول ترک تنه سگ داشته و سر خودش و داشته از خیمه های امام حسین محافظت می کرده 

    سلام

    چندروزی میشه با سید آشنا شدم،،،چه حیف که انقدر دیر آشنا شدم، ،غبطه میخورم به عاشقی کردنش نسبت به امام حسین دلم میخواد خییییلی ازش بدونم ولی اطلاعات محدود هست

  • علی آقائیان یسار
  • سلام دوستان و برادرای خوبم .

    من یک بارموفق شدم به مجلس ایشان بروم درمسجدرفعت خیابان شهدا قم و واقعآ فیض بردم .

    تهمت و افترا و زخم زدن ها فقط برای سید نبوده به تاریخ اسلام نگاهی کنیدخواهی دید به ائمه اطهارهم خیلی ازاین چیزها می گفتند. متاسفانه ۸۰درصد زخم زنندگان هم از نزدیکان و دوستان خود شخص بوده و درتاریخ هست باعث شهادت رسیدن ائمه هم از نزدیکان شروع شده . بله به اسلام بیشتر اسلام گرایان افراطی ضربه زدند. همیشه گفتند ازنزیدان بیشتر انسان صدمه میخوره تادیگران . و همین تهمت هاهم باعث میشه طرف مقابل اجرش زیاد باشه و عاقبتش بخیربشه . وای به حال اونایی که بدونه توجه کسی را ترور شخصیت میکنند. بخداقسم امام حسین دوستی فقط فقط عمل کردن دستورات اسلام هست . هرکسی سوالی ازآیت الله بحجت داشتند بایک جمله جواب طرف را میدادند. می گفتند انجام واجبات ترک محرمات همین تورو سعادت میرسونه . نیاز نیست خودکشی کنی نماز شب بخونی جعفرطیار بخونی . اینا خوبه ولی واجب نیست . بیائید از خط اسلام نه عقب بمانیم نه جلو بیفتیم . همیشه اعتدال و اخلاص 

    هرکسی خودشو بهتر می شناسه . و میتونه عیب خودشو بفهمه . امام صادق ع فرمودند: حتی ۲نفررا دیدی باهم زنا میکنند باید ۷۰مرتبه بگویی انشاالله که اشتباه دیدم اینطور نبوده . 

    حالا میشه باتوجه به حدیث فهمید درکجای مدار حرکت می کنیم . ماخودمون را حفظ کنیم یااااعلی چیکارداریم کی چجوره چیکارمیکنه . خودش میدونه با خداش . اگرمیتونی به خودش درگوشش باروش محبت بگو فلانی فک کنم فلان کارت اشتباهه . همین و بس نیازی به بلندگو برداشتن نیست . خلاص 

  • علی آقائیان یسار
  • دارین نظرات افرادو می خونید . 

    این آقاوحید که متن طولانی هم فرستاده میگم بهش 

    آقا وحید در پیامت اینطور فهمیدم عاشق سید جواد هستی ولی می فهمی دقیقآ باهمین گفتمان خطرناک روح سید را عذاب می دی . 

    فحش نده توهین نکن و همان طورکه قبلا گفتم نه از اسلام جلو حرکت کن نه عقب . آیا علی و امام حسین ع گفته توهین کن فحاشی کن . چرابجای اینکه بری شخصیت امام حسین و علی را بخوانی و گفته هاشو خواسته هاشو بخوانی چشم بسته به خیال خودت عشق از آنها دم میزنی 

    داداش عزیز جوش نکن توهین نکن باادب باش و باقیه عمرتو تلاش برای حسین شناسی کن نه سگ و وفا و کلب شناسی . بخدای سید و خودم قسم دوستت دارم میگم وگرنه اصلا جوابتو نمی دادم سکوت میکردم که دوباره نخوای چیزی اینجوری به منم بگی 

    در مکتب اهل بیت محبت و صفا و صبور و ادب و شعور و دریک کلام انسانیت میخوان همین 

    برخی ها وارد حریم حسین شدند ولی هنوز اندرخم یک کوچه رژه می روند . بااین طریق نام اربابتو در دل برخی خوانندگان متنت لکه دار نکن . 

    موفق باشی 

  • امید انزایی گریودهی
  • سید جواد ذاکر دیوانه ای بود که عاشق امام حسین بود ما چه کاره باشیم از سید جواد تعریف کنیم او اربابی داشت که عالم همه مست یک نیم نگاه او هستن 

    روحت شاد سید دوست داشتنی.

    سید جواد ذاکر عاشق بود،عاشق واقعی اهل بیت

    اگر الان خوبم از صدای شفا بخش سید بوده الحق که با اخلاص بودی و اخلاص و عشق ناب و واقعی تو به اهل بیت شفا میدهد .و این خود نگاه اهل بیت به شما بوده ........(((با این صدا از عشق امام حسین به سربازی برای امام زمان رسیده اند.)))))....صد حیف که زود رفتی صد حیف 😔🥀  شادی روحش صلوات 

    ه

    قلاده ساز عشق را گفتم که از جنس وفا قلاده ای سازد مرا نقشش انا کلب الرضا

    مشکل دوستان اینه که فکر میکنن هیئت امام حسین مثل خانه و ماشینه که هرکی میرسه یه نظری میده   توصیه میکنم مداحی های کلب حسین عینی فرد رو گوش بدین  شاگرد واقعی آقا سید جواد خدا نگهدارش باشه

    سلام ؛ باید عرض کنم که من هم قبلا خیلی به آقا سید بدبین بودم ولی از خدا میخوام که همه ی ما رو ببخشه. آقا سید معصوم نبود و شاید اشتباهاتی هم داشت ولی اون چیزی که معلومه اینه که ایشون نوکر مخلص اباعبدالله بود.

    روحت شاد ای سید بزرگوار

    همین افتخار برای تو بس که مداح خاندان نبوت و امام حسین بودی.هرچه دیگران هم پشت سرت میگویند فردا جلوی تو باید جواب پس بدهند

    الان روز تاسوعا ۱۴۰۰شمسی هست دعامیکنم روحت قرین رحمت و آرامش باشه و همنشین آقا عباس و حسین باشی سید ذاکر عزیز

    الهم صل علی محمد وآل محمدوعجل فرجهم،نثار روح بزرگت تا قیامت

     

    من ی زمانی اهل بیت رو قبول نداشتم و متاسفانه دچار گمراهی هایی شده بودم

    ولی با صدای سید جواد عاشق اهل بیت شدم و نمونه ی یک عشق واقعی رو دیدم

    به حسین بن علی قسم که خیلی از ماها مدیون سید هستیم 

    چون که سید به ما درس های بزرگی رو داده و من و امثال من رو از منجلاب های بزرگی در آورده

    سید جواد عاشق امام حسین بود اربابش سید رو برا خودش خرید بریم به فکر خودمون باشیم که چکار کنیم تا ارباب خریدار ما هم باشد سید جان تو روضه خوانی بودی که حضرت مادر قبولت داشت.

    لعنت بر بدخواه و دشمن آقا سید جواد ذاکر 

    سید جواد عشق بود و هست به کوری چشم دشمناش... ❤️❤️❤️

    لال شود آنکه گفت ذاکر کافر است

    عالم بداند مرجع تقلید من سیدذاکر است ❤️❤️❤️

    سید جواد ذاکر کاملا مورد تایید خدا و اهل بیت هست یک مشت انسان بیمار که دینداری شونم گره به دنیا داریشون خورده به سید تهمت می زنند بدانید که من خبر دارم این سید کیست و در آن جهان چه جایگاهی دارد ایشان سفیر اباعبدالله است ، کسی که از عشق و سوختن بویی نبرده از حال سید بی خبره بی خبر هم حق قضاوت نداره ، سید راهنمای خاص من است تا که ان شالله به او ملحق شوم من  سید رو پس از مرگش شناختم و از طریق هدایت اباعبدالله همین برای اهل دل کافیست نباید چیزی بگم که رازداری باید محفوظ بنونه ، یا علی مدد  

    خواهش میکنم با این حرفا که «سید ذاکر مرجع تقلید من است» کارو خراب تر نکنید، بابا اون بنده خدا به اندازه کافی حرف پشت سرش هست، این افراطی گریها، فقط ضرره و نفعی توش نیست، مگه سید مردم و به تقلید از خودش دعوت کرد بنده خدا؟! 

    لطفاً ادب رو هم رعایت کنید، حواستون به شأن و جایگاه سید باشه، 

    رحمت و رضوان الهی بر سید جواد ذاکر ...

    من مسلمان نیستم و زردشتی هستم و هیچ مداحی روندیدم که اینطور باعشق بخونه واقعا اسلام با داشتن همچین مداحان قابل احترامه بدون رنگ وجناح  ....روحش شاد

    هوووووی عبداله بی خاصیت سگ کم اراجیف بباف ریدم تواول آخرت تو چکار ب تاج سر ملت ایران ینی سید جواد چکار داری...سگ آشغال

    امروز ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲ هست و هنوز یاد و نامت ذکر لب هاست آقا سید همین هفته پیش هجدهمین  سالگردت بود ایشالله شفیع ما بشی تو اون دنیا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی