سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر  ، یکی که مثل هیچکس نبود

بسم رب ارباب بی کسان مولانا حسین بن علی (ع)

چه ساده اند آنها که فکر می کنند من عکس تو را به دیوار های قلبم آویزان کرده ام ...
آن ها نمی دانند که من دیوار های قلبم را به عکس تو آویخته ام ...

نمیدانم چرا مینویسم ولی این را میدانم که نمینویسم تا حقانیت ثابت کنم , حقانیت این خاندان اظهرمن الشمس است و آن را که عیانست چه حاجت به بیان است !
مینویسم چون لذت میبرم از اینهمه جاه و منقبت , از این همه حلاوت !
مینویسم چون نمیدانم چرا همیشه خوبان مظلوم بوده و هستند , سید جواد هم به عشق مولاش مظلوم شد و مظلوم شهید شد (شهید عشق) .

این مردمی که به حضرت علی می گفتند نماز نمی خونه , دیگه می خواستید به سید رحم کنن !

سید جواد مثل اربابش بود , آره ; به امام حسین وضو میگرفت ولی تو قتلگاه بهش سنگ میزدن و میگفتن کافره !!!

به قول آقا رضای هلالی شاید صدا و سیمای ما سید جواد رو نمیشناخت ! ولی از این حرف حمید خان علیمی هم نمیشه گذشت که میگفت :
تلویزیون برا آسید جواد خیلی کوچیک بود !

به قول حمید آقای علیمی , سید بزرگتر از این دنیا بود , برا همین نتونست بمونه !

هرکس حسین گفته که ذاکر نمیشود
مردم غلام فاطمه کافر نمیشود ...

آخرین نظرات
نویسندگان

حال دل یک عاشق حسینی و دلداده سید ذاکر

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۴۴ ب.ظ

هر کس که تورا شناخت جان را چه کند فرزند و عیال خانمان را چه کند

دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی دیوانه ی تو هر دو جهان را چه کند


 عشق حسینی

ای خدا ی من بعضی از اشعار را توسط برخی از بندگان خوبت آنقدر ارزش و بها می بخشی که دو بیت شعر تمام زندگی او را معنا می کند .

 

من از خیلی سالها ی پیش این دوبیت شعر را دوست داشتم  :

 

هر کس که تورا شناخت جان را چه کند فرزند و عیال و خانمان را چه کند

دیوانه کنی هر دوجهانش بخشی دیوانه ی تو هر دو جهان را چه کند

 

اما آنطور که باید معنای واقعی آنرا نمی فهمیدم تا اینکه چند ماه پیش این دو بیت شعر را از زبان سید جواد ذاکر که در سن 17 سالگی خوانده بود شنیدم آنچنان از دل میخواند که در دل نشست واقعا هر چه از دل برآید بر دل نشیند  . زندگی سراسر عشق به ائمه او چشم و گوش ما را بر روی خیلی چیزهای معنوی باز کرد .

تازه می فهمیم چه کسانی تو را شناختند یا اباعبدالله  .

همه کس که لیاقت نداره تو رو بشناسه و عاشق و شیدای تو باشه که بخواد با روضه خوندن به خودت برسه تازه می فهمیم که اگر عشق نباشه شناخت و معرفت نیست این عشق ملکوتی است که آدم رو زنده می کند و این عشق را خدا به همه کس نمی ده به همین خاطر اگر یک نفر عشق آتشین داشته باشه هیچکس اورا درک نمی کند ما تازه قطره ای از آن دریای جنون را چشیده ایم .

اما خدایا تو مدد کن که ماهم مثل آن سید بزرگوار خود را به آن دریای بیکران الهی برسانیم .

خدای من چگونه از بعضی از بندگانت همه چیز را می گیری راحتی آسایش,  ثروت و خوشی دنیا  اما آنقدر بهش می بخشی که در دریای عشق محبت خودت و اهل بیت پاک و پیامبرت غوطه ور می شوند که جز محبت تو اهل بیت چیز دیگری در وجود خود نمی بینند .

خدایا مگر این بندگان در خلوت خود با تو چه گفتند , چه کردند که ما راهشو بلد نیستیم چرا بعضی ها سراسر وجودشان عشق فرا می گیرد , دلشون همچو دریا و روحشون همچو آسمان می شود که هر کس هر ظلمی و هر ستمی هر افترایی هر گونه حسادتی بهش می ورزه همه ی اینها را لطف حق میدانند .

حتی سخت ترین مشکلات را زیبا میبیند خودشو در گیر این مسائل نمی کنه که نکنه از عشق ازلی عقب بمونه،


به قول سید که می گه این عشق از روز الست است .

هر کس آنجا گفته بلا , محبتش نسبت به اهل بیت در این دنیا بیشتره .  او تمام بلاها را به جان خرید که فقط به آقاش امام حسین برسه 0 هیچ چیز در این دنیا برای او ارزش نداشت جز محبت به اهل بیت ،

خدایا این بندگان تو از کدام راه میانبر رفتند تا زود تر از بقیه به تو برسند این عشق ها همش بهانه ای است برای رسیدن به تو خدا خوب .

به قول سید به بهانه ی حسین حق پرستی می کنم .

 خدایا چگونه راهی را که برخی چندین سال عبادت می کنند تا برسند , برخی یک شبه این راه را طی می کنند .  دلیل این حقیقت را به بندگانت آشکار کن .

یا الله ماهم دوست داریم به حقیقت برسیم تا رستگار شویم این هم می دونیم که نزدیک ترین راه رسیدن به تو راه امام حسین هست اما چه کنیم که گناه دست و پامونو بسته نمیزاره حرکتی کنیم تا به خودمون بیاییم شاید هم زرق و برق دنیا آنقدر مارو شیفته ی خود کرده به جایی که دلمون را به اهل بیت ببندیم دنیا دلمون رو برده .

ای خدای من خیلی دوست دارم از همین راه به خودت و حسینت برسم , معبود من تو راهم را هموار کن گرچه میدونم باید از خیلی چیز ها چشم بپوشم و از خیلی چیزها دل بکنم و باید خیلی از مشکلات را به جان بخرم تا مثل سید غریبمون محب واقعی باشم .

خدایا دوست دارم همان عشق آتشینی که به بعضی از بندگانت می بخشی به منم ببخشی .

یا الله اگر من لایق نیستم تو لایقم کن .

البته تعریف از خود نباشد من از طریق آشنایی با سید از طریق (سی دی نه حضوری) تا حدودی لیاقت پیدا کرده ام .

خدا یا من یک گمشده ای داشتم هر چه دنبالش می گشتم آنرا پیدا نمی کردم دوست داشتم به یک طریقی به خدا و ائمه بیشتر نزدیک بشم اما راهشو بلد نبودم تمام برنامه های قرآنی, برنامه های شبکه ی چهارسیما , پای صحبت علما , رادیو معارف گوش می کردم شاید تا چند روز اثر داشت ولی عمیق و همیشگی نبود که راهمو پیدا کنم اما قربون تو خدای مهربون برم که بهترین نفسها را برای منقلب کردن بندگانت انتخاب می کنی .

این حرف همه ی کسانی است که سید را واقعا دوست دارند همه به این نتیجه رسیده اند که حاظر نیستند سید رو با هیچکس عوض کنند .

عشق زیاد به سید دلیل دارد : دلیلش هم همین است به خدا قسم تاثیری که صدا و نفس سید ذاکر روی جوانها داشته هیچ یک از علما نداشتند , اینو دیگه به من خرده نگیرید بروید دنبالش تا بفهمید یعنی چه .

تا در موقعیت کسی قرار نگرفته اید اورا ملامت نکنید , من هم یکی مثل شماهایی که شاید بگید چقدر یکی رو بزرگ می کنند مگه کی بوده آن هم یک آدم معمولی بوده مثل بقیه ی مداح ها ،

باز هم می گم تا به دنبال حقیقت نروید به حقیقت نرسید من وقتی شنیدم که به این شخص تهمت زده اند گفتم خدا چشم گوشم را برروی حقیقت باز کن , چون در روایات شنیده ام که در آخرالزمان خوب و بد از هم تشخیص داده نمی شود , خوب ها را بد جلوه می دهند و بدها را خوب جلوه می دهند .

تا اینجا الحمدالله به جز خوبی چیزی ندیده ام بدی شنیده ام , اما جز خوبی ندیده ام شاید به نظر بعضی از آدمهای بی لیاقت سید یک شخص معمولی باشه از نظر من او پاکترین مخلوق خداست , حداقل در بین مداحها و جوانها و شاید هم فراتر از این ها من او را  یک محبت الهی میدانم که اگر قدر او را دانسته بودند خدا این نعمت رو از آنها نمی گرفت او واقعا با اعتقاد بود آن هم از نوع پاکش بدون هیچ گونه ریا و رزایل اخلاقی .

اینو هم بگم سید جواد بهترین الگوی ایمان برای جوانان کشور ما بود , سید را همه کس نمیتونه خوب بشناسه او پاک بود و فقط جایش در دلهای پاک است و هر کس شک دارد باید به دل خود روجوع کنه ببینه آیا غیر از اینه آنهایی که فقط بدی میگن درون خودشون را تعریف میکنند چون درونشون آنقدر سیاه است که هیچ خوبی نمیبینند .  

به قول سید ما وقتی که از بی بی زینب تعریف میکنیم بی بی زینب رو که تعریف نمیکنیم آن ظرفیت وجودی خودمون رو تعریف میکنیم هرکس به اندازه زیبایی درون خودش از بی بی زینب یا امام حسین تعریف میکند حالا یکی بیشتر یکی کمتر بستگی به درون هر آدمی دارد .

اگه به نظر بعضی ها سید نسبت به معصومین غلو میکرده این عشق است نه غلو , اودر معصومین غیر از زیبایی چیز دیگری نمیدیده , چون که درون خودش سرشار از زیبایی بوده .

ما نتیجه میگیریم که باید درون خودمون رو پاک کنیم برای شناختن خوبیها , تا پاک نشیم یک خوبی هم نخواهیم دید . سید ظاهرو باطنش همین بود که دیدیم , خیلی راحت میشه آن را شناخت چرا نشناختیم اگه برای سید هست که نمی خواد بشناسید ولی بخاطر خودتون حتما بشناسید ضرر نمیکنید . مطمئن باشید آن روح پاک سید که مظلوم از دنیا رفته به سراغ دلهای پاک میاد .  

دلت رو از بدیها پاک کن شاید به سراغ دل تو هم آمد سید آن دنیا که هست , بیشتر از ما به فکر نسل جوان هست روح پاک او به سراغ جوانها می آید و عشق خدا و ائمه رو به دلشون میاره  .

افرادی رو میشناسم که با صدای سید اهل نماز شب وعبادت شدند این اثرات از باطن آدمهای خوب است .

این حرف رو به آنهایی میگم که اون رو کافر دونستند با این حرفشون باعث شدند خیلی ها به سید بی احترامی کنند که خدا جواب این کارها را خواهد داد , باید اینو قبول کنیم که آدمهای بی لیاقتی هستیم ,  لیاقت نداریم آدم خوب بینمون باشه , لیاقت ما همین است که یه مشت جوون فاسد بی ایمان که دست به هر کار کثیفی برای سرگرمیهای دنیایشون می زنند , حتی بعضی از افرادی که در همین صدا وسیمایی که لازم ندونست خبر فوت سید گفته بشه , همین افرادی که در پارتی های آنچنانی به کارهای آنچنانی دست میزنند , در همه شبکه ها به همه مناسبت ها ازشون قدردانی میشه , صدا و سیما بهتره به همین افراد بها وارزش بده نه اون جوان با ایمانی که بزرگترین مبارز با تهاجم فرهنگی بود .

به قول حاج آقا دارستانی انگار همه مشکلات مملکت ما برطرف شده , فقط مونده به بچه هیئتی ها گیر بدن و بخواهند جلو اعتقادات پاک آنها را بگیرند .

خدا میداند بزرگترین نعمت رو از دست داده اید اما به رو خودتون هم نمیارید دیگه کسی نیست که مثل سید بخواد جوونها رو به هیئتها بیاره مگر همون عده ای که زیر دست سید تربیت شده اند .

 

برای شادی روح سید سه صلوات


نظرات  (۴)

  • مرید سیدجواد
  • فدای سیدجواد بشم بقران اگه سیدجواد نبود مثل گذشته تو دنیای کثیف گذشته ام  با اشنای با سیدمی به سمت ارباب کشیده شدم مدیوناشنایمدیونشممام حسین،روحش شاد

  • مدیون سیدجواد
  • فدای سیدجواد بشم ،اگه سیدجواد نبود مثل گذشته تو دنیای کثیف گذشته ام زندگی میکاشنایمدیونشم با سید به سمت ارباب کشیده شدم،تا عمر دارم مدیونشم،روحش شاد ،ادم به این عظمت بایدم بعد از ده سال به لطف اربابش  اسمش ویادش همه جا  باشه

  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • نوکر و غلامان سید سالار شهیدان خیلی باید عزیز باشند حد اقلش اینه که از جان ما عزیز ترند اون هم خیلی خیلی بیشتر...

    غبطه میخورم به اون حال و هوای روضه هات ...

    دیوونه ی حسین بود ، خودش میگه : منم یه روز عاقل بودم عشق تو دیوونم کرد....
    کاش ماهم مثل سید دیوونه ی حسین بشیم میدونی چرا؟ چون خدا از دیوونه ها دیگه گناهاشونو نمیپرسه... فقط خوبی هاشونو میبینه...

  • دلداه ی عشق به خوبان خدا
  • خوشا بحال خوبان خدا چه زیبا  ، زندگانی  می کنند   وچه زبیا پر میزند    تمام وجودم  سرشار از عشق آنهاست مانند سید جواد ذاکر وسردار  بزرگ دلها حاج قاسم سلیمانی ودیگر کسانی که گمنامند  وجودشان لبریز از عشق به خدا و پیامبر واهلبیت مطهر شان است سید واقعا عاشق وشیدای  اهلبیت  وبخصوص سیدالشهدا وشهیدان واسیران کربلا بود  وبا تمام وجود می خواند مانند بلبل شوریده حال نغمه سرایی میکرد  وآنچه از دل براید لاجرم بر دل نشیند او  که عاشق بود، همه را عاشق کرد وکسی قدرش راندانست وبا دلی شکسته از این دنیا رفت ولی خوشا به حالش  به سوی معشو قش شتافت  ودشمنانش هر جه می خواهند بگویند  روحش  شاد ویادش گرامی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی