سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر  ، یکی که مثل هیچکس نبود

بسم رب ارباب بی کسان مولانا حسین بن علی (ع)

چه ساده اند آنها که فکر می کنند من عکس تو را به دیوار های قلبم آویزان کرده ام ...
آن ها نمی دانند که من دیوار های قلبم را به عکس تو آویخته ام ...

نمیدانم چرا مینویسم ولی این را میدانم که نمینویسم تا حقانیت ثابت کنم , حقانیت این خاندان اظهرمن الشمس است و آن را که عیانست چه حاجت به بیان است !
مینویسم چون لذت میبرم از اینهمه جاه و منقبت , از این همه حلاوت !
مینویسم چون نمیدانم چرا همیشه خوبان مظلوم بوده و هستند , سید جواد هم به عشق مولاش مظلوم شد و مظلوم شهید شد (شهید عشق) .

این مردمی که به حضرت علی می گفتند نماز نمی خونه , دیگه می خواستید به سید رحم کنن !

سید جواد مثل اربابش بود , آره ; به امام حسین وضو میگرفت ولی تو قتلگاه بهش سنگ میزدن و میگفتن کافره !!!

به قول آقا رضای هلالی شاید صدا و سیمای ما سید جواد رو نمیشناخت ! ولی از این حرف حمید خان علیمی هم نمیشه گذشت که میگفت :
تلویزیون برا آسید جواد خیلی کوچیک بود !

به قول حمید آقای علیمی , سید بزرگتر از این دنیا بود , برا همین نتونست بمونه !

هرکس حسین گفته که ذاکر نمیشود
مردم غلام فاطمه کافر نمیشود ...

آخرین نظرات
نویسندگان

امیرحسین صادقی در صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام (http://instagram.com/sadeghi1360) مقایسه ای بین مرتضی پاشایی و سیدجواد ذاکر داشته است :

مرتضی پاشایی و سید جواد ذاکر از نگاه امیر حسین صادقی

به نام خدا

هر دو سرطان داشتن ... هر دو میخواندن ... و هر دو رفتن ....

اما چه بگویم که دگر غمی نیست ... یکی در شرایطی که تحت فشار مالی بود که حتی تو اون شرایط روضه نفروخت و حتی در سکوت خبری به دیار حق شتافت ! دریغ از یک خبر ...
امروز عجیب دلم هواتو کرده ...
خداوند هر دو را قرین رحمت خویش قرار دهد ...
الهی آمین

نظرات  (۲۲)

سلام...

قربونه مرام و معرفت ات که تو این وانفسای مداح کشی غنیمتی ست...گرچه نظر شخصی من اینه که کاری که امیرحسین به عنوان یه انسانه با معرفت و با مرام میکنه یه کار عادی و یه قدردانی از سید جواد ذاکره ، ولی به خاطر شرایط موجود و برخورد نامهربانانه با آقا سید جواد این حرکاتی که هرزگاهی اتفاق می افته غنیمتی ست که دل دوستداران این مداح مظلوم و غریب به اون خوشه...

الان که این نظر رو دارم مینویسم شبکه یک روضه منصور ارضی رو برای این شب داره پخش میکنه...با همه دل تنگی و بغض ای که برای مظلومیت و شهادت مظلومانه ی زین العابدین دارم وقتی یاد برخورد بد و با حب و بغض وکینه ی این آقای به اصطلاح مداح با سید می افتم  آتش کینه تو دلم زبونه می کشه...ای خدا تو رو به حق اشگ چشم صاحب امشب قسم ات میدم خودت باعث و بانی این حرف و حدیث هایی که پشت آقا سید با نامردیه تموم زدن رو در دنیا و آخرت جلوی ارباب روسیاه و خوار و ذلیل بگردان...

ببخشید نظر امشب ام بوی کینه میده...به ارباب قسم دست خودم نیست.دلم برای سید تنگه...بغض مظلومیت سید گلومو فشار میده...آخرشم منو دیوونه  می کنه...

  • مست حسین و عباسم (خادم لواء الزینب آسید جواد ذاکر)فیس نما
  • سلام

    نمیدونم چی بگم

    وقتی بعد چند روز باز هم خبرهای داغ اینترنت و رسانه هست داغ میکنم

    چرا این همه تفاوت برای چی ؟

    اخه اینکه با دل ادمها بازی میکرد راهی کربلا میکرد پس چی شد چرا غریبانه رفت چرا نامردها این جوری که برای مرحوم اقای پاشایی میکنند برای سید ما نکردن

    اخه بی انصافها تا کی میخواهید در خواب غفلت بمانید ...همین شماهایی که برای خود نمایی هر کاری میکنید روز محشر جواب خواهید داد ..جواب امام حسین رو چی خواهید داد

    مگه سید مطرب باید میبود که این جوری تا الان از فکر و ذهن مردم پاک نشه و هی از هر گوشه و کنار خبر جم کنند

    بازیگران رفتن بازیکنان رفتن بزرگان صدا و سیما بزرگان ورزش
    نمیگم مرتضی مرحوم تقصیر داره نه اما چرا برای سید این کارها رو نکردن ..

    اما به کوری همه ی انهایی که برای خود نمایی در مراسم مرحوم پاشایی شرکت کردن بگم شاید مرحوم پاشایی چند روز تو خبرها باشه و شاید بعد ها نباشه میدانم همین طور خواهد بود اما سید ما هنوز هنوز تو دل ما جا دارد و همیشه دوستدارنش یادش هستن هر ساله به هر بهونه ای از سید یاد میکنند مخصوصا کربلایی حسین عینی فرد که بهترین یادگار سید جواد هست

    و در اخر از اقای امیر حسین تشکر ویژه دارم چاکریم بامرام

    خدا رحمت کنه مرتضی پاشایی عزیز رو خیلی جوون بود خیلی زود پر کشید و رفت -اینجور که شنیدم خیلی دوست داشت بره کربلا خدایا کسی رو ارزو به دل به دیدن کربلا نزار خدا جون -رفقا رفقا غصه نخورید سید جواد خوب معامله ای با اربابش کرد بعد این همه سال قاعدتا باید همه فراموشش می کردند ولی همون جور که خودتان می بینید هنوزم که هنوزه صحبتش هست تو مجالس ها تو محرم ها به یادش شعرش رو می خونند وقتی اسمش میاد یا شعرش رو می خونند کلا ول وله ایجاد میشه تو سینه زن ها این نشون میده هرگز نمیرد ان که دلش زنده شد به عشق دوستان سید با تموم وجود برا ارباش خودش رو خرج کرد اقا هم دستش رو گرفت خوش به سعادتش خوش به سعادتش غیر این بود الان کسی اسمش یادش نبود-کاری های که صدا و سیما نکرد بچه هیئتی خوب امجام دادند وهوزم دارم ادامه میدن یادش رو زنده نگه دشتند و به یادش هستند بچه هیئتی وامام حسینی ها می دونند مداح و سخنران حتی به یه یا حسین به گرد نشون حق دارند انشالله خدا همه رفتگان رو بیامرزه و مهمان امام حسین تو اون دنیا باشند
  • همیشه ذکر اباالفضل آه سید بود جنون عشق زینب گناه سی بود
  • سلام درسته که مرتضی جوون بود و سرطان داشت اما  نمیشه سید رو با اون مقایسه به چند دلیل 
    1 سیدجواد واسه عشقش  به حسین  میخوند اما مرتضی واسه دنیا نه برای آخرت
    2 تشیع جنازه سیدجواد که بهترین مداح بود یک روزه و کم جمعیت بود اما تشیع جنازه ی مرتضی چند روزه و پرجمیعت بود
    انشاالله هردو در بهشت در صف خادمان حسین باشن  
    تذکر : بعضی ها فکر نکن که من به مرتضی توهین کردم
    یاداقا سید همیشه و همه جا با ماست
    حالا واسه چی واسه اینکه از صدا و سیما و دولت انتقاد کنید از مرتضی مایه میزارین؟ واقعا واستون متاسفم جای خدا نشستین خوب و خوبتر بد و بدتر مشخص میکنین!!!!!! خدا به دادتون برسه ! به جای فاتحه واسه هردو مرحوم با پایین کشیدن یکی میخواین اون یکیو بالا ببرین، هیچ آهنگی مثل نگران منی مرتضی خدا رو انقد قشنگ بهم نشون نداد...
    پاسخ:
    آبجی گلم مگه من چی گفتم . من خودم از طرفدارای مرتضی پاشایی هستم . آره شما راست میگین ماها در حدی نیستیم که در مورد دیگران قضاوت کنیم . حرف دل من هم همین بود خیلی ها در مورد آسید جواد ذاکر قضاوت کردن . بهش تهمت زدن ولی خدا جای حق نشسته و میبینین که بعد 8 سال بازم تو قلب خیلی ها جا داره . یا علی

    سلام...

    محدثه خانم لطف کنید برداشت های شخصی تون رو برای خودتون نگه دارین.ناراحت نشین ولی اینجا کسی از مرحوم پاشایی گله ای نداره ، اگه اسمی از اون مرحوم به میون اومده بخاطر دل پریه که دوستداران آقا سید جواد از کم لطفی آقایون دارن ... یه عده آدم "نون به نرخ روز خور "...با این کار خدا می دونه چه خیانتی به ارباب کردن ، چون با شناخت بیشتر آقا سید جواد جوونها می تونستن کرامت و بزرگی آقا و اراباب سید رو ببینن...

    اصلا موافق نوشتتون نیستم... " آهنگ " خدا رو به شما نشون نداده ... این شعر و ترانه و نوشته ی قوی این آهنگ بوده که این صدا رو تو ذهن دوستداراش موندگار میکنه...

    همونطور که انتخاب اشعار و مدح های آقا سید تاثیر بسزایی تو موندگار شدن اسمش داشته...

    پاینده باشید و برقرار...



    عاشقی یعنی سراپا شور و شین

    اربعین بی ابالفضل و حسین

    عشق را پر بسته دیدن مشکل است

    از رقیه دل بریدن مشکل است ...

    پاسخ:
    ممنون داداش یوسف عزیز . 
    با سلام....خداوند انشااله روح هر دو بزرگوار را غرق رحمت خداوندی اش قرار دهد.... من فکر میکنم تنها خداوند میتواند بنده هایش را مورد قضاوت قرار دهد....ضمن اینکه او از هرکسی انتظار خاصی دارد و همه را با هم مقایسه نمیکند....تنها خداست که همه چیز را میداند... شک نکنید دوستان عزیز....شادی روح هر دو صلوات....
  • علی علیپورنیا
  • سلام .
    روحش شاد


    واقعا تاسف آور بود.
  • علی علیپورنیا
  • روحشان شاد
    یادم نمیاد با اهنگ ب خدا نزدیک شده باشم.اما با نوحه اقا سید چرا.....

    سید جوا د ذاکر (رحمت الله)را شما نمی توانید با مرتضی پاشایی مقایسه کنید
    من نمی دانم چرا بعضی از مردم ایران اسلامی نمی فهمند گوش کردن هر نوع موسیقی حرام است . من نمی دانم چرا بعضی از مردم در انجام دستورات الهی و احادیث سر پیچی می کنند.
    در تمامی احادیث در باره ی موسیقی ائمه گوش کردن به موسیقی و خواندن موسیقی را نهی کرده اند.
    ‌‍
    پیامبر اکرم (ص):من شما را از بازی با شطرنج و نواختن طبل و عود و طنبور و استفاده بردن از تار و سه تار و همچنین در خرید و فروش انها نهی 
    می کنم. ترجمه من لا یحضره الفقیه جلد 5صفحه 309 ، امالی شیخ صدوق صفحه 424 مجلس شصت و ششم ، فروع کافی ، مستدرک الوسائل کتاب تجارت باب 79 ، گناهان کبیره جلد 1 صفحه 285 
  • کربلایی مهدی
  • سلام 
    خانوم محدثه و اقای ادمین 
    هیچ مداحی یا خواننده ى مثل آ سید,جواد نمی شه سید جواد خودش بزرگه 
    نمی خواد جای مرتضی پاشایی بشینه 
    فکر کردید سید ادم کوچیکی بود 
    اگه ادم کوچیکی بود رهبر و مراجع تقلید ازش انتقاد نمی کردند 
    خانوم محدثه شما درباره ى سید تحقیق کن بعد بگو یکی و بر دارن یکی بزرگ کنن  
    سید جواد الان 9 سال که فوت کرده ولی از هر کی بپرسی بهت میگه سید کی بود ....

    شما 9 سال دیگه بپرسید مرتضی پاشایی کی بود کسی,یادش نمی یاد 
    مثل ناصر عبداللهی 
  • محمد صادق زارعی محمود ابادی
  • انا کلب رقیه

    ایول آقا امیر
    سلام
    کیوباکی مقایسه میکنید!!!!
    کسی ک معشوقش خانوم فاطمه ی زهر است رو باکسی ک..
    ابن مردک مرتد و منحرف...
    سید مواد منکر!!
    من 15سال دارم عاشق امام حسینم  دوس دارم برم نوکر آقا امام حسین ع بشوم
    ببین پاسای احمق حیف که دستم بهت نمیرسه وگرنه کاری به سرت میاوردم که از وجودت پشیممون بشی، بالاخره یه روزی میفهمی به کی توهین کردی.
    برقاتل سیدذاکرلعنت

    پارسا یه صفحه دیگه ام رفتی هر چی از دهنت دراومده به سلطان سیدجواد گفتی....آخه مردک سید چیکار کرده باهات اینقدر عقده ای هستی....چته تو بچه با توهین به ذاکر چی نصیبت میشه....توروقران یکم فکر کن باخودت بگو آخه هرچقدم سیدذاکر بد بود چرا من بهش توهین کنم...با توهین کردن ثواب میکنی؟؟؟ نه جونم گناه میکنی....بس کن توروخدا ذاکر مرد بود عاشق بود....عشقم جونم روانم فدای ارباب ذاکر وذاکر
  • بهروز هادی زاده
  • سلام

    من خودم به عشق امام رضا علیه السلام و لطف حضرت زهرا سلام الله علیها 

    مسیر زندگیم به کلی عوض شد و از آرزویی که برای خوانندگی داشتم . به کلی این عشق به شهرت الان به سمت عشق به خدا و عشق حضرت سیدالشهدا علیه السلام قرار گرفته و حرف اصلی من اینجاست که چه حیف شد که سیدجواد ذاکر رحمته الله علیه رو تازه شناختمش و اگه یکی ازم بپرسه بهترین استادت و بهترین رفیق که هنوز زنده ی کیه ؟! میگم سیدجواد ذاکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی