سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر  ، یکی که مثل هیچکس نبود

بسم رب ارباب بی کسان مولانا حسین بن علی (ع)

چه ساده اند آنها که فکر می کنند من عکس تو را به دیوار های قلبم آویزان کرده ام ...
آن ها نمی دانند که من دیوار های قلبم را به عکس تو آویخته ام ...

نمیدانم چرا مینویسم ولی این را میدانم که نمینویسم تا حقانیت ثابت کنم , حقانیت این خاندان اظهرمن الشمس است و آن را که عیانست چه حاجت به بیان است !
مینویسم چون لذت میبرم از اینهمه جاه و منقبت , از این همه حلاوت !
مینویسم چون نمیدانم چرا همیشه خوبان مظلوم بوده و هستند , سید جواد هم به عشق مولاش مظلوم شد و مظلوم شهید شد (شهید عشق) .

این مردمی که به حضرت علی می گفتند نماز نمی خونه , دیگه می خواستید به سید رحم کنن !

سید جواد مثل اربابش بود , آره ; به امام حسین وضو میگرفت ولی تو قتلگاه بهش سنگ میزدن و میگفتن کافره !!!

به قول آقا رضای هلالی شاید صدا و سیمای ما سید جواد رو نمیشناخت ! ولی از این حرف حمید خان علیمی هم نمیشه گذشت که میگفت :
تلویزیون برا آسید جواد خیلی کوچیک بود !

به قول حمید آقای علیمی , سید بزرگتر از این دنیا بود , برا همین نتونست بمونه !

هرکس حسین گفته که ذاکر نمیشود
مردم غلام فاطمه کافر نمیشود ...

آخرین نظرات
نویسندگان

پرسش و پاسخ هایی در رابطه با زندگی آسید جواد ذاکر (8)

29 ) س : بعد از فوت سید جواد سر ماشین ( پژو 405 مشکی ) چه بلایی اومد؟

ج : آسید جواد یک پـــژوه 405 مشــکی داشتن که هدیه بود !  بعنوان تنها یادگار فروخته شد و مبلغش رو به همسرشون دادند.

 

30 ) س : مرجع تقلید آسید جواد چه کسی بود ؟ رابطه ی ایشان با آیت الله العظمی بهجت رحمةالله علیه چگونه بود ؟

ج : آقای رسول افشانی از دوستان بسیار نزدیک سیدجواد و همشهری ایشون گفتند : زمانی که به سید جواد در قم و مدرسه رضویه سرمیزدن , توی حجره ی سید جواد رساله مرجع عالیقدر آیت الله العظمی بهجت رحمةالله علیه بوده , ولی چند جا کم و بیش شنیدم که آسید جواد مرجعشون رهبری بوده !

حمیدآقا علیمی هم فرمودند : سید تا حدود بسیار زیادی حتی با دوستان بسیار صمیمی اش هم مسائل شخصی رو مطرح نمیکردند و خود حمید آقا هم بی اطلاع هستند از این سئوال حضرتعالی ...

راجع به مراجع کلاً سید جواد ذاکــر احترام خاصی قائل بودند .

 

31 ) س : درمورد آشنایی مرحوم ذاکر با آقای جوادمقدم اگر مختصری بنویسید ممنون شما میشم ؟

ج : راجع به آشنایی آقای مقدم , ایامی که آقای جواد مقدم کاشان تشریفــ میبردند , در همون ایام آسید جواد هم کاشان مقیم بودند وکربلایی مقدم باتوجه به مداحی تو هیئت بیت الاحزان و شناخت سیدجواد یک جلسه تشریف میبرند منزل حاج حسن قصاب (اخوی حاج رضا "مسئول دیوانگان حسین علیه السلام " )  و اونجا از نزدیک با آسید جواد صحبت میکنن و یک جلسه هم تهران , هیئت محبان حضرت علی اصغر علیه السلام در زمان بیماری آسید جواد همدیگر رو ملاقات میکنن و البته لازم به توضیح هست که اون زمان کربلایی مقدم خیلی جلسه نداشتن و زمانی بود که در کرج سکونت داشتن و ایشون روز تشییع سید جواد هم به محل غسالخانه بهشت معصومه سلام الله علیها اومدن و در مراسم غسل و کفن حضور داشتن .

 

32 ) س : در مورد لقب مرتد که به ناحق به ایشون نسبت داده شد میخواستم بدونم که این لقب از سوی چه کسی صادر شد ؟ که اینطور فراگیرشد ! آیا مثلا مرجع یا مداح یا شخص خاصی چنین حکمی صادر کرد؟

ج : عده ی از خــدا بی خبر متنی رو آماده کردند  به این مضمون " فردی هست که در مراسمات عزاداری اهلبیت علیهم السلام از اشعار و شعرهایی استفاده می کند که اهلبیت علیهم السلام را خدا میداند و از کلمات "لا اله الا الزهرا (نعوذبالله)" استفاده می کند , قلاده به گردن میندازد و عوعو میکند , که در جواب این نامه "مرجع عالیقدر شیعه حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی " فرمودند :

(اگر میداند و اعتقاد دارد به این کلمات) که مرتد است , بعدها این متن استفتاء بصورت بسیار وسیعی در نماز جمعه , هیئات و کوچه و بازار پخش شد و آقای اصغر ورمزیار از دوستان صمیمی سیدجواد گفتند : شبی سید به خانه ما اومد و از جریانات خبر نداشت و من , من باب اطلاع بهشون گفتم این اتفاقات افتاده و شما رو مرتد میدونن , که سید دستهاشو گذاشت بر سرش و نشست بر زمین و گریه می کرد . این جریان اصلی است و سیــدجواد حرفی زد (قبول) نباید میزد , امــا اون جلسه برای یکبار اتفاق افتاد و اون از خدا بی خبری که در مستند " ابتذال در مداحی"  این صوت رو پخش کرد , باعث و بانی اینجور قضایا شد , (جالب اینجاست) این فرد که این "سی دی مبتذل در مداحی" رو پخش کرد الان داره در هیئتی کار میکنه که همشون دم میزنن از سید جواد و همین شخص به من گفت : من پول رو میشناسم !

خاک عالم به ســر من , که به سید جواد میگن  "مــرتد"  پس "شاهین نجفی" , " سلمان رشدی" , "کشیش آمریکایی "  و ... کی هستند اگــــــر سید جواد ذاکــــــــــر " مرتــد" بود؟

شما تحقیق کنید خودتون بهتره تا حرف این حقیر ...


نظرات  (۲۱)

با سلام اون مستند هنوز هست؟


ببخشید مستند سید ذاکر کی آماده میشه؟ فیلمی (فیلم کوتاه و یا سینمایی برا سید درست کردن؟)
پاسخ:
در دست ساخته ! به زودی گزارشی در این مورد ارائه میکنم . 
ذاکر مرد تموم
من موندم این همه مداح کدومشون مث ذاکر چند تا جوان رو به سمت امام حسین کشیدن
مشکل ما نفهمیدن دین و اسلامیت و انسانیتیه که باید بهش برسیم
اساس واقعی اسلام رسیدن به انسانیت است

  • جعفر کشانی
  • با سلام خدمت شما و درود به روان پاک آسد جواد ذاکر ذاکر مصائب اهل بیت اول تشکر کنم از شما بخاطر گروه سید جواد ذاکر در تلگرام چرا فعال نیست گروه مگه سید همین چند جمله بوده از مداحی سید بزارید عکس دادش سید را هم اگه دارید بزارید بی زحمت و رابطه سید با محمود کریمی چطور بود  سید چنتا خواهر برادر داره التماس دعا شادی روح سید صلوات
    شماها اگر جاسوس انگلیس نباشید یک مشت لات بی سر و پا و فاسد و منحرف هستید
    امام حسین (ع) هم خوب از خجالتتون در اومد ( سرطان حنجره)

    علی آقا خیلی حرف زشتی زدید مگه هر کی سرطان میگیره جاسوس انگلیسیه سید جواد آخرش عشق به امام حسینه انشالله خدا شما را ببخشه
    در پاسخ به اون علی آقایی که به سید اوالاد پیغمبر توهین کردید هرکسی می میره یه روز هرکسی هم به بیماری یا دلیلی خواهد مرد . این دلیل نمی شه به سید ذاکر توهین کنید من تمام نواراش رو گوش کردم فقط تنها اشتباهش درآوردن صدای سگ بود این هم دلیلش این بود که نمی خواست سرزبون ها بیافته بره تو تلویزیون بخونه مثل خیلی ها پول و پله و  عنوانی به هم بزنه والا از هر مداجی که تا جالا دیدم بهتر بود شما به کسی که ذاکر اهل بیته انگ شیعه انگلیسی زدید منتظر باش تا جوابت ر جدش بده .. اشتباه یه عده دیگه دلیل نمی شه به کسی که هیچ ارتباط با این حرفا نداره برچسب بزنی اونم کسی  که دستش ازدنیا کوتاهه ..
    لعنت بدشمنان ظهور در بین شیعه،درود بر سیدجوادذاکر اعجاز حسینی
    آخه شناخت سیدجوادذاکر،کار اینان نیست،سید بسیار بزرگتر از حد فهم اینان بود،باز هم لعنت بدشمنان ظهور امام زمان و درود بر حضرت آقا سیدجوادذاکر که بعد از امام زمان،بزرگتر از او یا نبود یا گمنام بود اگر هم کسی بوده باشد شخص مطرح نیست در عموم،بای.
    تو که به سید عزیز توهین میکنی.من با صدای این مرد آدم شدم و هیاتی شدم و بعد طلبه شدم و الان تو حوزه تدریس میکنم .ففط بخاطر نفس ملکوتی این عزیزدل اقا سید جواد ذاکر
    سید جواد ذاکر یعنی عشق 
    یعنی محبت
    یعنی صفا
      
    گمنام خان خایمال کافرخودتی و جدوآباد نفهمت که احمقی مثل تو رو تحویل جامعه دادن کافرحودتی نه سیدذاکر اولادپیغمبر
    مداحی سید ذاکر بسیار برام دلنشین هست خیلی مداحی ایشون رو گوش میدم انشالله با امام حسین ع همنشین باشد

    سلام. من حسین جهانی پنجاه ودو ساله اهل کاشانم حداقل تا یادم میاد حدود چهل سال است خداوندبه من لطف کرده ودر مراسم عزاداری سید الشهدا ( ع) در ایام محرم و صفر و در جلسات مداحی اکثرمداحان معروف که در قید حیات نیستند و بعضی هم در حال مداحی هستند وبسیار هم معروف هستند و من بعد از جلسات با انها دیدارهایی داشته ام ولی والله قسم میخورم مداحی را مخلص تر و عاشق ابا عبدالله مثل سید جواد ذاکر ندیدم من در اکثر جلسات او شرکت داشتم او نه اهل ریا بود و نه اهل پول از خود بیخود میشد از سوز دل میخوند خداوند هم او را گلچین کرد تا در این دنیا بیشتر از این هجر دیدار امام حسین ( ع ) و نامردمی در این دنیا رو نبینددر مورد سید قضاوت بیجا نکنید که در پل صراط از روی سید خجل و شرمنده نباشید. شادی روحش حمدو سوره و صلوات

    من دریک منطقه سنی نشین کارفرهنگی 

    میکنم..درنوحه خوانی سنتی هم خداوندتوانی عنایت فرموده..اززمان شنیدن اشعارو نوحه های سیدذاکردریافتم که این سبک روزگارامروزمی تواندجذاب وموثرباشد.گرچه سیدنیستنداماکسانیکه می تواننداین روش را اجرا کننددست بکارشوندتامیراث ایشان برزمین نماند‌ضمنا سیدجوادذاکرحاشیه ایی نداشت بلکه انسانهای عجول دربدنام کردن این بنده خدا وپیرو اهلبیت موثربودند.بهتراست استغفارکنندچون کارشان ازروی عجله واحساس وحسادت بود.

    سید جواد ذاکر یعنی اخلاص یعنی عشق بی چون و چرا یعنی انسانیت

    شماتاحالادیدین مداحی واسه روضه خوندن پول نگیره نیست

    اگرم باشه خیلی کم این سیدهیچ پولی بابت مداحی هایی 

    که میکردنمیگرفت واین یعنی اخلاص من هم یه مدت 

    خدابخش حاله خودم رها کردکه به لطف خداوند

    ومداحی های سیدجوتدذاکر دوباره برگشتم

    اگه این سیدمرحوم(رضی الله عنه) الان 

    زنده بودن برای دیدارش حتمامیرفت

    روحش شاد و یادش گرامی.

    سلام به همه عاشقان سید جواد ذاکر دیوانه ای بود که امام حسین خریدار ش شد

  • عاشق سید ذاکر
  • رحمت خدا بر سید جواد ذاکر چون راست گفت که مولاجانم حسین را دوست داشت ای مردم اگر راست میگید امام حسین را دوست دارید پس دوست دارانش را هم دوست بدارید رحمت خدا بر تمام دوست داران ابا عبدالله 

    داز شخص مومن مخلصی شنیدم که ایت الله بهجت در جایی از ذاکر حمایت نموده اند . برادران عزیز مذهبی حقیقت فقط نزد خداست بیخود به کسی افترا نبندید شاید ان شخص عزیز کرده خدا باشد . یا حق

    اون شخصی که لقب کافربه مرحوم دادن یادتون باشه خیلی ها ادعای شیعه علی بودن کردن ولی وسط راه کم آوردن.شعیه علی مسلکش علی واره شیعه ی علی منش علی رو داره یادت باشه حرفی نزنی فردا از روی محب امام حسین ع شرمنده بشی

    اره سید ذاکر مرتد بود اصلا کافر بود آخوند پول پرست پاچه خار عمر و سنی شیعه است. ذاکر بد بود مداحی که میلیارد پول میگیره خوب ه.

    ما مردم عام شیعه و مسلمان نیستیم اما ایران با بیشترین آمار ثبت شده ی درصد ربا در تاریخ بشر در بانکداری هاش کشور اسلامی و شیعه و امام زمانی هست. 

    ربا تنها گناهی که در قرآن مستقیم جنگ با خدا و رسول نامیده شده تنها گناهی که سیستم بانکی اختراع و صاحبش فقط مختص صهیون لعن شده است.

    یک زمانی موقع ورود اسرای کربلا به شهر مردم مسلمان با وضو به سرشون آب دهان و زباله ریختند موقع ضربت خوردن امیرالمؤمنین ع توی مسجد مردم شهر گفتن مگه علی نماز می‌خواند.

    اما همونها به ولید شرابخوار و عمر الواط میگفتن امیرالمونین و پشت سر یزید نماز میخوندن و ائمه ع را لعنت میکردن

    این همه به شاه و پدرش لعنت کردند ولی آنها هر کاره بودند دین فروشی نکردند لااقل تا روزی که مردند ایرانی و مسلمان بودند.

    مسئولین و اخوند ها که اکثرا نژاد عراقی دارند و اصالت غیر شیعه و غیر مسلمان .

     فقط کمی از عقایدشان را کمی بروز دادند اگر از مردم ترس نداشتند الان علنی شیعه را ممنوع اما بت پرستی را تائید میکردند

    تکلیف ما مردم را انگلیس پیچید و نماز میت ملت ایران را به سبک اسلام اروپایی خوانده

    تاریخ همواره در حال تکرار شدنه. و عجیب نیست که طبق حدیث  حکومت ها ی قبل از ظهور آنقدر طاغوت محض میشن که پیروان امام زمان عج از مردمان سرزمین های خورشید و کواکب پرست هستند

    خدا رحمتش کنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی