سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر  ، یکی که مثل هیچکس نبود

بسم رب ارباب بی کسان مولانا حسین بن علی (ع)

چه ساده اند آنها که فکر می کنند من عکس تو را به دیوار های قلبم آویزان کرده ام ...
آن ها نمی دانند که من دیوار های قلبم را به عکس تو آویخته ام ...

نمیدانم چرا مینویسم ولی این را میدانم که نمینویسم تا حقانیت ثابت کنم , حقانیت این خاندان اظهرمن الشمس است و آن را که عیانست چه حاجت به بیان است !
مینویسم چون لذت میبرم از اینهمه جاه و منقبت , از این همه حلاوت !
مینویسم چون نمیدانم چرا همیشه خوبان مظلوم بوده و هستند , سید جواد هم به عشق مولاش مظلوم شد و مظلوم شهید شد (شهید عشق) .

این مردمی که به حضرت علی می گفتند نماز نمی خونه , دیگه می خواستید به سید رحم کنن !

سید جواد مثل اربابش بود , آره ; به امام حسین وضو میگرفت ولی تو قتلگاه بهش سنگ میزدن و میگفتن کافره !!!

به قول آقا رضای هلالی شاید صدا و سیمای ما سید جواد رو نمیشناخت ! ولی از این حرف حمید خان علیمی هم نمیشه گذشت که میگفت :
تلویزیون برا آسید جواد خیلی کوچیک بود !

به قول حمید آقای علیمی , سید بزرگتر از این دنیا بود , برا همین نتونست بمونه !

هرکس حسین گفته که ذاکر نمیشود
مردم غلام فاطمه کافر نمیشود ...

آخرین نظرات
نویسندگان

ماجرای حکم مرتد بودن آسیدجواد ذاکر (ره) !

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۵۶ ب.ظ

سراحساس

بار ها در زیان مردم و حتی افرادی که خودشون رو صاحب نظر می دونند شنیدیم که به اشتباه بیان می کنند که آیت الله مکارم شیرازی حکم بر کافر بودن مرحوم ذاکر داده اند.و حتی از اون بد تر این که عده ای به نام طرفداری از مرحوم ذاکر در باب شخصیت آیت الله مکارم شیرازی بدگویی می کنند.وظیفه خودمون دونستیم تا چند خطی در مورد تمامی واقعیات در مورد این حکم و همچنین حکم جدید آیت الله مکارم در مورد مرحوم ذاکر بپردازیم!!!

آن روز ها که تب شعر های مرحوم ذاکر در سر صدای زیادی به پا کرده بود آیت الله مکارم شیرازی بعد از کلاس درسشون طی یه سخنرانی به انتقاد از بعضی از سبک های مداحی رو آوردن و این گونه بیان کردند که اگه کسی این دست اشعار رو بخونه و به حقیقت اشعار ایمان داشته باشه (یعنی این که این دست اشعار رو از روی احساسات نخونه و از روی عقیده و مقام ربوبیت خدا باشه)کافر هستش.

چیزی که مطمئنا هممون می دونیم و بهش اعتقاد داریم و مطمئنا اگه گاهی این دست اشعار بر زبونمون جاری می شه در باب احساس هستش و عقیده ربوبی ما در باب توحید نیست (کاری ندارم که آیا به صلاح بود که مرحوم ذاکر این دست اشعار رو حتی از روی احساس در مجالس عمومی بخونه یا نه) .

در هر صورت طبق فایلی که  از سید جواد پخش شد ایشون هم اعلام کرد که این اشعار از روی احساسات  خونده می شه و نه از روی عقیده.

اما متاسفانه حالا که حتی سال ها از فوت مرحوم ذاکر می گذره کماکان سو استفاده از این حکم ادامه داره , عده ای به نام طرفداری از مرحوم ذاکر به آیت الله مکارم تهمت می زنند و ایشون رو خطاکار توصیف می کنند!!! و از طرفی عده ای بدون هیچ گونه دقتی بیان می کنند که آقای مکارم گفتند که مرحوم ذاکر کافره!!! (که همون طور که بررسی شد این حرف کذب محضه)

بحثی که هستش اینه که باید به حال هر دو این گروه تاسف خورد.آیا خود مرحوم ذاکر راضی هستن که  به واسطه این دست حرف ها و سو تفاهم ها به شخصیت عالم بزرگوار آقای مکارم خدشه ای از جانب من و شما وارد بشه و ایشون رو خطار کار بدونیم؟اون هم به خاطر حکم الحق به جا و درستی که دادند؟ و از جانب دیگه آیا واقعا می تونیم این قدر راحت به یه نفر تهمت کفر بزنیم در حالی که از اول هیچ حکم صریح در این باب نبوده؟یعنی این قدر تهمت کفر زدن آسونه؟

چند روز پیش بود که داشتم تو بعضی از وبلاگ های قدیمی می چرخیدم به مطلب جالب برخوردم . مطلبی که حول و حوش سال ۸۵-۸۶ تو خیلی از وبلاگ های قدیمی سیدجواد ذاکر بود و اون هم موضوعی بود به نام حکم جدید آقای مکارم در مورد مرحوم ذاکر!!!

در این جا عین این متن فوق العاده جالب رو براتون نمایش می دیم :

اول از همه یه چیز بگم هر کی گفت آیت الله العظمی مکارم شیرازی به سید جواد ذاکر حکم کافری داده هم به ایت الله العظمی مکارم شیرازی تهمت زده هم به سید جواد ذاکر البته این حرفم رو بنا به دلایل و اسناد میگم نه از روی احساسات .

 

من نامه به دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی فرستادم و ازشون این سوالات رو پرسیدم :

 

سوال : سلام علیکم . آیت الله العظمی مکارم شیرازی اگر شخصی (سید جواد ذاکر)در مداحی هایش از روی احساسات لااله الا الزهرا بخواند ولی نماز بخواند و بارها دیده شده در دستجات عزاداری موقع اذان در خیابان اذان گفته حکمش چیست ؟ 

جواب : علیک السلام . او را با زبان خوش نصیحت کنید و از اشتباه خارج کنید .

تو این جواب دیده میشه که حکمی برای کافر بودنش صادر نشد .

 

بعد دوباره به دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی نامه فرستادم

سوال : ایت الله العظمی مکارم شیرازی مرحوم سید جواد ذاکر مداح اهل بیت در مداحی هایش از روی احساسات لا اله الا الزهرا خوند و شما حکم کافری به شرط اینکه بداند چه میگوید را دادید بعد آن شخص در مجلسهایش حرفش را پس گرفت و خواند لا اله الا الله  و بار ها در مساجد اذان گفت و شهادتین را خواند الان چه حکمی دارد آیا به صورت کافر از دنیا رفته ؟

جواب : سلام علیکم . خیر . انشالله مورد رحمت حق هستند .

 

نظرات  (۱۶۹)

سلام علیکم
البته جواب آخر حکایت از این داره که ایشون بالاخره این حرف و زدن!
پاسخ:
مطمئنا افراد سودجو از این حکم هرجوری که خودشون تفسیر کردن استفاده نمودن که باید تو آخرت جواد سید و مهمتر از همه ارباب سید رو بدهن ! 

سلام...

ببخشید بدونه اجازه وارد بحث میشم ... ولی خواهش می کنم انقدر این مسایل رو کش ندید...اقا سید یه شعری خوند ، خودمون می گیم شعر ، در شعر هم استعاره هست هم تشبیه هست هم جناس هست هم.......... مگه نه اینکه استاد شهریار در شعر آسمانیه *** همای رحمت *** میگه :

نه خدا توانمش خواند نه بشر توانمش گفت      متحیرم چه نامم شه ملک لا فتی را

خوب تو بوق و کرنا کنیم که شهریارم کفر گفته... آقا سید یه شعری در مدح اهل بیت ( علیهم السلام ) خوند ، بخاطر نوع مدحی که شده بود یه اعترای صورت گرفت و به قول حاج آقا دارستانی که فقیه پاسبان دین ماست آیت ا... مکارم هم مطالبی رو بیان کردند ، سید هم با بیان اون مطالب در فایل صوتی در مورد اون مدحها روشنگری کرد...چرا اینقدر مقلطه می کنید ، چرا با کلمات بازی می کنید... می خوایید ابروش رو درست کنید می زنید چشمش رو هم کور می کنید...سید تو جوار اربابش داره مستی میکنه ما سر چی دعوا می کنیم...تو اعتلای فرهنگ عاشورا قدم بردارید تا هم ارباب راضی باشه هم فردای قیامت رو داشته باشیم سرمون رو جلوی سید بالا نگه داریم...

از استاد شهریار گفتم ، من از افتخاراتم اینه که نسبت فامیلی با استاد داریم...

التماس دعا...

پاسخ:
سلام

چوخ ممنون قارداشم که اوز وبلاگووا باش وروبسان

منده سننن موافقم

یا علی
شعر شهریار چه ربطی به بحث دارد
داداش من داری مغالطه میکنی
یه بار میگی لا اله الا الزهرا
ولی شهریار میگه حضرت علی آنقدر بزرگ نیست که خدا بهش بگم و اونقد کوچک نیست که بشر بگوییم
نمیدونم کجای این کفر هست؟؟
سلام..
راسته میگویند اقا سید ساعت ها نماز میخوندند و سجده هاش نیم ساعت طول میکشید/
و ایشون شغلی هم داشتند که منبع در امد باشه؟
پاسخ:
سلام . بله درسته . لطفا قسمت پرسش و پاسخها را مطلالعه فرمائید . 
هیچ ادمی رو به پاکی سید ندیدم .نمیدونم چی تو دلش بود که اینقدر تو دل مردم جا میگیره /من خودم صداشو برای اولین بار که شنیدم کلا تغییر کردم و مردی به مردی اقا سید جواد ندیدم دیگه تاریخ امثال ذاکر رو نخواهد دید یه ادم درست خدا فرستاد مردم قدرشو ندونستن ..صدا سیمای ما بجای اینکه صدای اقا سید رو پخش کنه تا مردم باهاش اشنا بشن و ازش درس بگیرن صدای یه مداحی رو پخش میکنند که به زور خودشو میزنه به گریه و میرن به امثال امیر تتلو پیشنهاد کار با تلویزیون میدن/اقای مکارم شیرازی که مطمئنن حکم مرتدی یا ... به سید ندادن هم به نظر من در حد سید نبودن/هنوزم که هنوز با صدای ملکوتی اقا سید مردم دارن حسینی میشن اقای مکارم شیرازی کجا میتونن همچین کاری کنند و فاصله معرفت سید با امثال ما زمین تا اسمونه...شادی روح ذاکر عشق یه صلوات بفرست
با سلام. اگه سیدجواد کافر هست پس  منم کافرم.
  • یه روزی میا داقا جون که منم سگ تو باشم
  • منم  خاک پای سید جواد ذذاکر گل بی خار   حاضرم هرکاری بخاطرش کنم و  یقین    دارم  بهترین  مداح  تاریخ ایران هست ورو دستش  نمیاد هر کی هم   یه درصد رو عشق مون  سید جواد ذاکر که با شهید ها همجوار میخونیمش شگ کنه اون اهل ایمان اهل خدا نیست چون نمیتونه خوب وبدو از هم تشخیص بده و مکارم شیرازی هم فقط یه این جمله نگاه کرده این همه خوبی سیدو ندیده انشا ئالله خدا هدایتش کنه
  • آنتی-رافضی
  • قال الله سبحانه و تعالی فی کتابه : " والشعراء یتبعهم الغاون ".

    قال الصادق علیه السلام : ما انزل الله سیخانه آیه فی المنافقین الا و هی فیمن ینتحل التشیع.

    مذهب شیعه گری ( همان رافضی گری ) هیچ ربطی به اهل بیت پاک و موحد و مسلمان پیامبر اکرم ندارد. شما هم به زودی گورتان را گم کرده و به سایر فرقه های نجس دیگر به زباله دان تاریخ خواهید رفت و اسلام پیروز خواهد بود مانند همیشه.

    اللهم صل علی محمد و آله و صحبه المکرمین

    آنتی رافضی؟؟؟
    دهن کثیفت رو ببند...آشغال بی همه چیز.توام یکی مثل وهابی های نجسی که زورشون برسه اسلام رو نابود می کنن.تو آدم نیستی  که باهات بحث کنم.توام یکی مثل عمر لعنت ا... علیهی که نذاشت کفن پیامبر خشگ بشه دخترش  رو بین در و دیوار کشت.توام مثل عمر نجسی که به زور بیعت گرفتن و کشت و کشتار تو خون کثیفتونه...
    خدا لعنت کنه خلفای سه گانه و ایل و تبار و پیروای منحرف و از دین خارج شدشونو.
    من تو استان گلستان دانشجو بودم.خدا بهم این سعادت رو داد که از نزدیک با شماها و افکار منحرف و خطرناکتون آشنا بشم...نامسلمان خیلی از شماها هنوز تو دستشویی خودتون رو با کلوخ تمیز می کنین و استفاده از آب رو گناه می دونین اونوقت حرف از اسلام و پیامبرش میزنی...برو بابا بوی نجاستت همه جا رو گرفته...دیگه ام پای کثیفت رو اینجا نذار و هوای اینجا رو مسموم نکن... 

    ***تو اگه آدم بودی خدا بهت لباقت می داد و شیعه میشدی...***
    خدا لعنت کنه این وهابی های آدم کش رو ، از اسلام پیش چشم جهانیان یه هیولا ساختن
    سید خوب می خوند....ولی چی می شد کفر نمی گفت ؟؟؟/
  • سهیل مجنون الزهرا
  • هرکس حسین گفته که ذاکرنمیشود             مردم غلام فاطمه کافرنمیشود

  • بچه فضایی
  • عاشقتم سیدذاکر.اسم بچه ام روبه عشقت محمدذاکر میذارم.توانقلابی جهانی درباب عشق اهل بیت به وجود اوردی.کاری که خیلی هانتونستن بکنن.وعشق واقعی روتودل خیلی ها بیدار کردی.همانطور که امام حسین هست ونیستش  روپای عشقش داد توهم هستونیستت رو برای عشقت دادیوتمام دنیا جمع بشن نمی تونن جلوی طلوع توروبگیرن همانطور که نمیتونن جلوی خورشیدروبگیرن توجزویاران حسینی که مردومردانه پای حرفت ایستادی
    سلام باید بگم همین که خدا از دل هممون با خبره برا هممون کافیه ،ما هیچ وقت هیچ کس رو خدا نمیدونیم مگر خدای تعالی رو ،هیچ کس رو شایسته خدا بودن نمیدونیم مگر خدای تعالی رو و ... دوستان ذاکر هدیه خدا بود،نوکر ارباب،بنده خدا،مثل هممون باید بگم ما هم مثل ذاکر عزیز حاضریم جونمون برا خدا و فرستادگانش بدیم و افتخار میکنیم چون ذاتمون پاکه چون به خدا متصله و فقط یادمون باشه خدا شاهده برامون کافیه،خدا به تنهایی برای همه ماها کافی است حالا که همه فرستادگانش هم هستند بازم برامون کافیه و به شدت خواهش میکنم همون جور که میگیم شهدا نمیمیرند و همون جور که خداوند در قرآن بزرگ فرموده آنهایی که در راه خدا به شهادت رسیدند را مرده نشمارید بلکه آنها زنده اند و نزد پروردگارشون پاداش میگیرند ذاکر رو هم شهید حساب کنید و همه جا بگید ذاکر زینب هرگز نمیمیرد.متشکرم.

    سلام پاسخ آقا یوسف رو قبول دارم استاد شهریار به به

    الرین آقریماسین یوسوف قارداشیم

    سلام

     با این پرسش و پاسخ ها به درستی روشنه که ایشون  مسلمون و شیعه و عاشق اهل بیت علیهما السلام بودند .   طبق روایت همین اهل بیت مسلمون باید زیرک باشه . و خودش و در معرض تهمت قرار نده.

     کاش ایشون ...

    مدتی هست که بد جوری حیرون این بزرگوار شدم ،نثار روح عزیزش صلوات
    نوکر نوکرای امام حسینم.  مثل سید جواد نیست و نخواهد بود.  عاشقتم سید 

    متاسفانه وقتی حاشیه از متن پر رنگ تر باشه نتیجه گمراه کننده هست ..
    ما در مقام شناخت بر نیاییم بهتر ئه ..
    بنده های خدا ..شیعیان گرامی مگه نه اینکه مولا خطاب به مالک گفت مالک اگه شب کسی رو در حال انجام گناه دیدی فردا با اون دید بهش نگاه نکن شایدتوبه کرده باشه و تو بی خبر باشی 

    ..
    در امتحان زندگی دچار عادتیم 
    وقت خطا و گناه در غفلتیم 
    چون زگنه فارغ شدیم چسبیده به حبل امامتیم 


    + خدا همه مون رو بیامرزهان شالله 

  • حسین سرباز حیدر تنها امیرالمومنین
  • اهای انتی سنی.لعنت بر عمر و عثمان و ابوبکر حرام زاده بی همه چیز.این سنی های نجسی که به شیعه علی حرف میزنن از سگ نجس کمترن.خدا کنه همتون وهابی ها و سنی ها به درک واصل بشید.به کوری چشم اهل سنت فقط حیدر امیرالمومنین است.چیه چرا بدتون از سید جواد میاد وهابی ها.چون گفته فقط حیدر امیرالمومنین است.
    مرگ بر عمر وعثمان و ابوبکر.ایشاالله امام زمان همتون رو به درک واصل کنه وهابی ها سنی.فقط حیدر امیرالمومنین است.
    خدا خودش میدوه فقط و فقط سید جواد ذاکر.عاقشم محاله با گذشت این همه سال از ایشونعکسی فیلمی صدایی بشنومو برای مظلومیتش گریه نکنم.منم گناه کردم هممون گناه کاریم خدا میبخشه.....سید جواد مرد بود ووو هست.باشد تا اینکه روزی دیگر باز سید جوادی دیگر بیاد......فقط سید جواد .قربون اسمش و رسمش
    پاسخ:
    خوش به حالتون
    مارو هم دعا کنید
    یا علی
    سلام لطفا کانال مرحوم ذاکر رو پربارتر کنین و اجازه بدبن کساییکه عکس یا فیلم یاخاطره ازایشون دارن تو کانال بذارن. خیلی خلوته
    پاسخ:
    سلام . در کانال فقط کسانی که از طرف ادمین تایید بشن میتونن مطلب ارسال نمایند . در صورت تمایل ID تلگرام خود را به صورت خصوصی ارسال نمایید تا بتوانیم از مطالب شما استفاده نماییم
    یا علی
  • ترک آذربایجان
  • دوستان عزیز ... عشق به اهل بیت عصمت و طهارت قابل درک است و خیلی هم خوب و نیکوست ولی به هیچ عنوان نمی توانید در جواب لا اله الا ... کلمه ای به غیر از کلمه علیای الله قرار بدهید. این یک چیز واضح و آشکار است و حساب دودوتا چهارتاست و یک چیز بدیهی است و مطلقا نمی توان به غیر از اینرا توجیه کرد !  در عجبم از برخی دوستان که سعی در توجیه بعضی الفاظ غلط و نادرست نظیر لا اله الا الزهرا !!  و ... نظایر اینها را دارند. انگار جای خدا و بنده خدا را عده ای نمی دانند !! 
    سلام
    مداحی و عشق به امام حسین بسیار زیاد و روز افزون هست من خودم مداح هستم و به امام حسین ( ع ) عشق میورزم وقتی به سینه میزنی و شور سینه زدن تسخیرت میکنه حال  و هوات عوض میشه و از روی احساسات شدید صحبت هایی رو میگی که تا کسی عاشق نباشه متوجه نمیشه تو چی میگی من در شیراز مجلسی بودم که آقای مهدی اکبری از روی احساس و شور جمله ای رو گفتن ( ما شیعیان خدا رو هم بدون حضرت علی نمیخوایم ) در صورتی که ایشون بیش از حد احساساتی شدن و من متوجه شور و علاقه ایشون شدم آقا سید جواد هم غرق در دریای امام حسین بودن و این جمله ها رو گفتن اگر نه ایشون مومن و با ایمان بودن ولی کمی احساسات خودشون رو جلو کسایی نشون دادن که فقط در پوسته دین زندگی میکنن اانشاالله خدا روح تمامی مداحان و عاشقان ثارالله رو غرق در رحمت و شیرینی وصال خودش بکنه......یا حق
    اینکه میگن مرحوم ذاکر موسیقی رو وارد مداحی کرده و علما مخالفت کردن درسته؟ اینو هم بگید من از چند نفر شنیدم نمیدونستم چطوری دفاع کنم
  • سرباز امام زمان
  • خفه شید تنهاکسی که واقعا ازته دل براامام حسین عزاداری میکرد سید ذاکربود 
  • سربازامام زمان
  • خفه شید تنهاکسی که واقعا ازته دل براامام حسین عزاداری میکرد سید ذاکربود گریه برای امام حسین لیاقت میخواد همیشه همین بوده کسی که عاشق اهل بیت هستش رو دل خون میکنن خدادل خونتون کنه یکم شرم داشته باشید تهمت نزنید
  • سرباز امام زمان
  • همیشه پشت آدمای خوب حرف وتهمت بوده سیدذاکر که دیگه نوکر امام حسین بود بایدیه عده بی خدا وبی وجدان بهش توهین کنن چون از کسی که نفسش حسینیه بدشون میاد انشاالله امام زمان میادنسل اینجور آدمارو از زمین پاک میکنه اللهم عجل الولیک الفرج
    شما که سرباز امام زمانی! به نظرت امام زمان اگه با کسی بحث کنه میگه خفه شید؟ امام زمان چقدر مظلومه که ماها شیدیم سربازش

    عزیزا بحث چی میکنین خداوکیلی

    دارین بحث کسی رو میکنین که عمرش و برا اهل بیت و امام حسین گذاشت...

    یه عاشق حقیقی.....عشقشو به خیلی چیزا تشبیه میکنه

    حرفایی هم که مرحوم سید ذاکر گفتن چیزی نبوده جز عشق نابش به اهل بیت...

    روحش شاد و گرامی

    فقط میتونم بگم با صداش من بیشتر عاشق اهل بیت و خدا شدم

    واسلام.


  • علی اهری
  • باسلام هرکس ک میگه سید ذاکر کافره اشتباه میکنه با هفد جدوابادش.سید ذاکر یه دونه بود اومدو رفت یادش بخیر عجب شوری داشت.سید همیشه ب یادتیم همیییییییییییییییشه
    من عاشق مرحوم اق سیدجوادزاکرهستم واگرشماها میگویدکه کربلای سیدجواد کافراست من هم کافرهستم چرا از مجلس ان مرحوم هیچ فیلم وتصویری وجود نداره ولی از خواننده ها وجودداره برای مثال مرتضی پاشایی  ماجوانان هیتی اول عاشق اهل بیت هستیم ودوم عاشق کربلای اق سید جوادزاکر حرف اول و اخر ما فقط او فقط سیدجواد زاکر
    سلام به هموطنانم یه کانال دارم پر از نوحه های سیدجواد ذاکر ودیگر مداحان به همراه متن نوحه ها موضوع مهم اینست که هر شب یک سوپرایز براتون داریم نوحه هایی که تاحالا پخش نشده اند را در کانال ما ببینید ودانلود کنید به ما بپیوندید  @zeinabehosein
    سید جواد ذاکر کافر بود و جاش قعر جهنمه ان شاالله تعالی. خدا در زمان مرگش زجر کشش کرد الحمدلله.
    درود...کسی که اینجور به قول خودش از زجر کش شدن انسانی لذت می برد یک انسان بیمار است...تو در حدی نیستی که از ذاکر حرف بزنی،رحمت بر او
    خدا به همه ما انصاف بده
    همینکه با صدای ملکوتیش عده ای رو عاشق(حسین ) ویاد خدا میکنه اجرش رو گرفته ما همه داریم حرف میزنیم عملی در کار نیست
    مشرک که شاخ و دم ندارد...

    این بدبخت الان در اسفرالسافرین در حال معاشقه با میله های تفدیده.. آنهم از نیم تنه پایینی هیکل کج و کوله اش میباشد!

    بفهمید که دین خدا و اعتقادات اسلامی با کسی شوخی ندارد و رودربایستی و تعارف هم بر نمی دارد.

    هر سگی که میخواهد باشد..
    هر چند تا طرفدار بیشعور و اراذل و چاله میدونی و خیابانی اش حالیشان نشود و اندازه یک ملخ از احکام اسلامی و تشیع و شریعت و اهل بیت و... بی خبر باشند!


    این آدم فاسق..‌ دچار کفر آشکار بود و تمام وجودش را سیاهی و چرک و نجاست در برگرفته بود.

    ماشالله کلکسیونی از  معصیت بود این بدبخت مشرک مجرم!
    از توهین به عقاید مسلمین و ایجاد کینه و افتراق و دشمنی و افترا و تهمت به الله و قران و پیامبر و دروغ بستن به ائمه اطهار (صلوات الله علیهم اجمعین) و تحرکات ضد وحدت غیرقانونی و ضد ولایی و تخطی از اوامر رهبری (مدظله) و رهنمود مراجع عظام(حفظ الله) و هزاران عصیان گری و فتنه سازی...


    لعنت الله علی الکافرین

    والسلام علی من اتبع الهدی...
    سلام من نوکر سید سگ سیدو جدشم بالا دستشم مداح نمیاد نفسش بوی اهل بیت میده هرگز نمیرد ذاکر زینب
    درود 
    به قول سید 
    گر حب علی و آل پاکش کفر است 
    من کافر اولم خدا میداند 
    سلام دوستان ..
    پارساخان معلومه از ته سوختی پدر سوخته زر زر زیادی نکن آشغال کثیف..
    بی شعور وهابیی فکر کردی آدمی اومدی نظر میدی خوک کثیف ..جمع کن این طرفا پیدات نشه دیگه ...شغال..
    پارسای احمق بی شعور تو چی میفهمی اصلا.... چقد درباره سید میدونی الاغ.... همه ی اون حرفایی که زدی نشون دهنده ذات کثیفته... برو گم شو کثافت....
    اونایی اینجوری درباره سید بد حرف میزنین خداشاهده اشتباه میکنین بد جور دارین آخرت خودتونون رو با این حرفا خراب میکنین کسی که این جوری واسه سیدالشهدا میخونه اینوری گریه میکنه کسی که تا آخر عاشقی رفته خیلی از آدمای دیگه رو عاشق ائمه کرده نمیتونه بی خدا باشه، سید خیلی هارو حسینی کرد زینبی کرد به خدا قصم اگه سید جواد نشناخته بودم تا حدی کثیف شده بودم که هیشکی نمیتونست واسم کاری کنه. خدا رحمت کنه سید جواد رو که با صداش خیلی ها رو حسینی کرد. 
  • نوکر خاندان امیرالمومنین
  • مخلص ترین مداح، مظلوم ترین و بی ادعاترین، کسی که هیچ وقت روضه فروشی نکرد، خدایا روزیمون کن مرگی مثل سید جواد که تا اخرین لحظه عمر از دردانه امیرالمومنین ، حسین ع بگیم و اشک بریزیم. الهی امین 
    سلام علیکم اقا انقدر کش ندید داستان رو ایشون یه اشتباهی کردن خودشونم پشیمونن 100 درصد سید جواد جاش تو این دنیا نبود ارباب گلچینش کرد برد پیش خودش این دنیا فانی سید جواد یدونه بود کاش یکی پیدا شه مثل سید جواد خوش به حالش که پیش اربابشه
    وای به حالت پارسا این طوری تهمت میزنی خیلی بد بخت هستی البته شک ندارم که سنی هستی بر اولی دومی سومی لعنت
    این ایدی منه هر کی خواست تو تلگرام بیشتر توضیح میدم در مورد ا سید جواد ذاکر حفظ الله
    Alijim_1375@

  • کلب‌الحسین(ع)
  • بسم رب الحیدر
    لعن الله علی قوم الظالمین(ضالم کسیه که حق مظلومی رو زیر پا گذاشته باشه،اول مظلوم عالم امیرالمونین بود و ظالمین در حقش هم اون سه‌تا لعنت الله علیهم بودند،پس خدا لعنت کنه حرومزاده‌هایی رو که در حق مولامون ظلم کردند)و لعنهم الاعنین(این سنیای حرومزاده هم ندونسته دارند به مقتدای خودشون لعنت میفرستند)به امید ظهور منتقم خون فاطمه زهرا(س)
    اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب العصر و الزمان
  • محمد بخششی (کلب الرقیه)
  • مطمئنا همینطور که شما میفرمایید هست چون به گفته شما هستن کسانی که از این حرف های دروغ و جعلی سو استفاده میکنند.


    ممنون بابت مطلب اززشمندتان.


    روح اموات ما و دوستان و شما و (سید محمد جواد ذاکر) شاد باشد و بخوانیم در حقشان فاتحه مع الصلوات.🌸🌹🌺
    واقعا من نمیدونم چرا باید یه مداح رو اونقد بالا ببریم که نتونیم بگیم که آقا ایشون اشتباه زیاد داشتن چرا؟
    سید جواد ذاکر مداح بوده ؟درست تو تون دنیا اگه به خاطر اهل بیت مداحی کرده که ثوابشو میبره اگه به خاطر اهل بیت نبوده خدا ببخشدش.ولی قبول کنید اشتباهات زیادی داشته .از یه مداح برا خودتون امام درست کردین .به مراجعی که اینقد درس خوندن و تلاش میکنن فحش میدین به خاطر مداح 
    سیدمرد بود ونامردای الان دارن بد میگن بهش اون دنیا جوابشو بدین 
  • صلی الله علیک یا اباعیدالله
  •  تقی بی ناموس دهن بی ناموست رو ببند.... ابا و اجداد خودت قعر جهنم هستن...
    ان شاءالله تو هم زمان مرگت زجر کش میشی تا بفهمی کسی که واسه اهل بیت میمرد مرتد نبود.... نسل در نسل حرومزاده اید تمام کتب معتبر خودتون میگن عمر حرومزاده بوده.... شماهم توله های همون سگید.....
    شیعه یه کینه ای از سه خلیفه دارد که زمان ظهور اقا امام زمان حالیتون میکنه....
    ا
    سلام
    .ما عاشق ذاکریم و نوکر ارباب ذاکر  ان شالله با اربابش محشور بشیم و شما هم عاشق عمر که طبق گفته خودتان حرامزاده بوده...شما هم ان شالله با اون حرامزاده محشور بشید..‌.
    اگر قرار بر توهین به مقدسات سنی ها باشد، بهتر است بروید و در یک مملکت سنی مذهب که بجر عراق و آذربایجان همشون اکثریت سنی هستند این چرندیات و محملات رو بگیید تا بگیرند به جای زن با هاتون لواط کنند.
    این آدم اگر خناس نبود درست از حنجره اش سرطان نمیگرفت. 
    شما هم خودتان بروید با سنی های پاکستان و مصر و بنگلادش و نیجریه و ترکیه و هند و افغانستان جنگ کنید تا مادر و زن و دختر و پسر و خودتون رو بگیرند پاره پوره کنند.
    مملکت رو پشت قباله مهریه شما ننداختن.
    حکومت نیاز به شیطان پرست و دوبه هم زن ندارد.
    بزرگان حکومت خواهان پول و مقام و قدرت و آرامش و راحتی و بیمه کردن حکومتشان دارند. نه تحریک کردن سنی ها به حمله به ایران.
    علما هم گاییدند دهن این زنازاده لعنتی را و کشتنش.


    درجواب عسکرترک خودت وهفت جدت خرهستند موزی وشاغال ودرمورد فوت سیدجواد بگم که منصورارضی ملعون سیدراکشت
    روحت شاد اقا سید مداح به خوش صدایی و بزرگیت ندیدم باطنت برف بود اقا سید خوشا به سعادتت که در جوار امام حسین و ابوالفضل العباس هستی درود خدا بر تو . 
    عاشقتم سید
    من یه مطلب کلی بگم دوستان سید جواد مداح خالص اهل بیت بود و هنجره طلا بود لطفا این مطلب منو بخونید و نظر بدید سید از سر عشقی که به امام حسین ع داشت اون حرفارو از سر احساسات گفت لاالله الا زهرا..خودش گفت من از روی احساس و عشق ای شعرا رو میخونم گفت خداوند خیلی بزرگ و بلند مرتبه است و اهل بیت پایین تر از خداوند.همه حرفای این سنی ها از سر بهونس بهانه دستشون افتاده میخان به این طریق شیعه و سید جواد رو خراب کنن سید جواد ان شوری که توی روضه ها داشت صد برابرش تو خونه تنهایی شور حسینی داشت کسی که ساعت ها برای خدا سجده میرفت کافر نیست بدبختا هنوز عاشق نشدید که بدونید عشق واقعی به حسین چه شیرین است من یه نصیحت برادرانه به سنی ها بکنم .لج بازی نکنید عثمان که چیزی از شیطان کمتر نبود عمر که سید زنان رو کشت چطور بهش اعتقاد دارید به مذهب شیعه بگروید و توبه کنید چرا که خداوند نسبت به توبه کنندگان مهربان است برا شادی روح اق سید صلوات
    سر کارید..ذاکر پاک بود..مولا علی را گفتند خدا را میبینی گفت اگر نبینم چگونه بپرستمش..بعضی چیذا کنایه است اما عقل ناقص ما نمیفهمه..سید ذاکر زیادی بزرگ شد باید میرفت...افتاد؟؟
    برادران نه شیعه به سنی توهین کنه نه سنی به شیعه که نفع این جریان را صهیونیصم جهانی که اقتصاد دنیا را قبضه کرده میبرد ما مسلمانان شدیم موش ازمایشگاهی کارخانجات اسلحه سازی  کسایی که بویی از انسانیت نبرده اند واقعا متاسفم برای خودمون بچه هامون اواره میشن  خونمون به نا حق میریزه ببینید جامعه کاتولیک وپروتستان سالها با هم جنگیدند واخر نفعی نبردند حالا کنار هم به مدارا  زندگی میکنند جریان تفرقه خیلی قویتر از این برنامه هاست  کمی فکر کنید برادران بیخودی هم به هم بی احترامی نکنید ما نام خداوند را فدا ی علایق شخصی خود کرده ایم بدون اینکه به بحث خدا شناسی فکر کنیم  جریان مخالف اسلام ما را به گمراهی کشانده فکر میکنید با جنگ لفظی یا فیزیکی بین مسلمانان مشکل اسلام حل میشود نه به خدا  در این صدماتی که به جامعه مسلمان وارد میشود تک تک ما دخیلیم فردا جواب خداوند را چی بدیم بگیم نا شناخته ندیده چشم بسته این جدال را کش دادیم اتاق فکر صهیونیصم جهانی کارشو خوب بلده بیایید با اتحاد کمر این سرطان جهانی را خرد کنیم انشا الله خدا به همتون توفیق بدهد
  • امیر حسین
  • یا حق بات موافقم اما چند چیز منو ازار میده...اول این که نمیتونم توهین سنی هارو تحمل کنم و مجبورم واکنش نشان بدم دوم جمعیت عظیمی از سنی ها و بزرگاشون هنوز به خودشون اجازه ندادن بگن حسن میگن امام حسن این سنی ها معنی شیعه رو فهمیدن سوما این که خدا قران و پیامبرمون یکیه خب مگههههه پیامبر دست علی علیه السلام رو بالا نبرد خب ابوبکر عمر و عثمان حقشونو خوردن بعدداز سال ها به خودشون اومدن امام علی رو خلیفه کردن خب پیروان علی شیعه شد و پیروان اون سه تا سنی در حالی که پیامبر گفت علی اگه اون سه تا حق امام مارو نمیخوردن اسلام الان یک مذهب واقعی داشت پس از این مسئله درک میکنیم سنی مذهبی است نباید به وجود می امد چون حرف پیامبر رو زمین انداختند متاسفانه مشکلات زیادی درست کردند
  • امیر حسین
  • در ضمن ما برامون فرقی نداره امام علی خلیفه چندمه این مهمه که امام اول ماست و خود و پسرانش از طرف خدا معصوم هستن اینو بدونید دشمنان اهل بیت دشمنان خدا و دوستدار اهل بیت دوستدار خداست.
  • بنده ی خدا
  • سلام خدمت همه عزیزان
    دوستان توجه بفرمایید خداوند در قرآن فرمود: من انسان را آفریدم و از روح خودم در او دمیدم. پس هیچ انسانی حق ندارد ب خاطر اختلاف در عقیده و دین ب انسانی یا قومی توهین کند. هرکس اعتقاد خود را دارد و هدف از آن رسیدن ب خدا و انسانی رفتار کردن در دنیاست تا در نهایت صلح و صفا در جهان برقرار شود.
    در مورد سید جواد ذاکر هم باید بگویم ک انسانی عاشق و مخلص بود. هرچند اشتباهاتی انجام داد و بعد در موردشان توضیح داد و رفع اتهام شد. دیگر لزومی ب این همه بحث و ناراحتی نیست. من ب شخصه از سال 83 ایشان را میشناسم و از ایشان تاثیرات زیادی گرفته ام. ان شالله خداوند رحمتش کند.
    یا خدا،عاشقان حسین به چه راهی میبریم،کسی که روضه می خونه دیگه خودش نباید باشه ، نباید از احساسات خودش بخونه،نباید اجازه‌ بده از نام شیعه،نام امام حسین علیه السلام سوءاستفاده بشه،اکثره علمای ما با قمه زنی و هر روضه خوانی که باعث بدنامی شدن شیعه هست مخالف هستند،خودتون قضاوت کنید.یادمان باشد امام حسین و امام زمان سگو گربه نمیخوان عباس میخوان،با این راهی که میریم سراغ کجا در میاریم؟خدایا کمکون کن.
    با سلام به همه و عرض ادب و احترام بزرگان گلم از این حقیر بپذیرید که امام ما حتی تو لحظه قتلگاه هم به فکر هدایت قاتلین خودش بود و امام سجاد حتی راه و روش توبه رو به یزید لعنت الله علیه یاد دادند بنابراین این آنتی رافضی و عمری ها  و هابیها رو هم سعی کنیم با منش شیعه به راه بیاریم که این بندگان گمراه خداوند فقط و فقط در راه درست قرار نگرفتند انشالله وصل کنیم و نه فصل . ببخشید زیاد حرف زدم التماس دعا
    ذاکر نگین مداحان بوده و هست
    شما یه نوحه بیارید مثله گوش بکنید داره میاد!
    الان چی سیب سرخی میخونه:هرشب به شما من تک میزنم تو جواب ندی پیامک میزنم
    یا محمود کریمی هفت تیرکش
    یا سعید حدادیان بد دهن و نوع صحبتش با رییس جمهور وقت
    شخصیت چه کسیو دارید واکاوی میکنید?سید جواد ذاکر?!!!
    به حق 14معصوم که جاش بهترین جای بهشت باشه
    خدا همه رو به راه راست هدایت کنه
  • محسن محمدی
  • سلام خدمت همه محبان اهل بیت ،همه شما دوستان دغدغه دین داشتید نظرات همه دوستان رو خوب مطالعه و فکر کردم،هر زمان کسی را دیدید او شما رو یاد خدا انداخت بدونید جز پاکان و مقربیه که بادیدنش به یاد خداوند میافتید،کدوم شما یا ما  اسم ذاکر رو میشنویم ولی به یاد مداحیهای ایشون نمیافتیم، کدوم ما صداش میشنویم ولی محزون نمیشیم ،بله انسان معصوم نیست  و ممکنه اشتباه کنه همانطور که فقط چهارده معصوم داریم نه بیشتر ،برای شادی این محب مداح اهل بیت که حقیقتا پس سالها همچنان مداحیهای او دل همه رو به کربلا میبره،صلوات از ته دل بفرستید
    خدایا تورو به حق همین روزها تا قیام قیامت سید جواد رو با مادرش حضرت زهرا سلام الله علیها واربابمون امام حسین علیه السلام همنشین کن و او را غرق در  رحمت و مغفرت خود کن شادی روحش صلوات.
    الهی آمین

    خدالعنت کند کسانی رو که به سدجواد ذاکر تهمت کافر بودن وملهد بودن زدندومیزنند  ............بزرگ ترین اشتباه این بود که به سید درمجالس تهمت زدند وبه خود شخص او تذکر ندادند.   تازه حرفی که ازروی احساسات زده بشه وشعری خوانده بشه که تذکر دادن ندارد. تعارف که نداریم این علی علی گفتم ما تو هییت ها ازبرکات وزحمات سیدجواد هستش که باعث هییتی شدن خیلی ازجوانان شد.    تنها جرمش این بود که فرمود اناکلب رقیه

    با سلام

    واقعا سید ذاکر ما مثل مادرش زهرا مظلوم بود.

    همین تهمت هابود که باعث شد سیدجوادرو درمشهد با موادسمی سرطانی کنند وسید روبکشند
    سلام دوستان عزیز
    از همه عذر خواهی میکنم، من فقط نظر میدم و قصدم پند و اندرز نیست!
    ما بدون تحقیق و بررسی به هیچ وجه حق نداریم از کسی بدگویی کنیم و یا به کسی تهمت بزنیم ، تمام چیزیکه شما بیان می کنید نیاز به مدتها زمان برای بررسی و تحقیق دارد.
    این تحقیق به عهده ما نیست و ماهم قاضی نیستیم!
    توجه داشته باشید ، حتی اگر شماهم کلمه ای خاص را در عموم بیان کردید گناه کار نیستید، چون احتمال اینکه در آن لحظه از فشار روحی جملاتی به زبان بیاورید هست، پس نمی توان گفت که شما کافرید، باید بررسی و تحقیق بشه و با سند و مدرک کتبی و به صورت حضوری در دادگاه اعلام بشه و قاضی حکم صادر کنه که شما گناه کارید و تازه بنا به قوانین اسلامی شاید با گفتن این حرف شما مجرم شناخته بشید، شاید هم بنا به حکم قاضی با توجه به سوابق قبلی که اصلا نداشته اید بخشیده بشید یا چند سال حبس برای شما بریده شود.
    پس اول با قانون آشنا بشید ، بعد در مورد همدیگر قضاوت کنید، نه اینکه مثل انسان های بی قانون وحشی به سروکله هم بیافتید و خودتون رو قاضی کنید،
    متوجه باشید که زور قاضی نیست.
    شما اگر داستان واقعه کربلا را مطالعه کرده باشید، می بینید که لشکر با عظمت کافران که امام حسین ع و خانواده اش به این شکل بد و با زور کشت و کشتار و نهایت به اسارت گرفتند، عاقبت چطور نابود شدند و اکنون ظلم و زور آنها آشکار شده و هر چه به آینده می رویم پیشرفت اسلام که خواسته حقیقی امام حسین (ع) بود را می بینیم.
    شما به جای دعوا ، بین هم وحدت کلمه اسلامی ایجاد کنید، به جای تفرقه ، به یک هدف واحد بیاندیشید (الله)، به جای زخم گذاشتن بر پیکر اسلام ، مرهم آن شوید و زخم های بقیه را بپوشایند.(همانطور که حضرت علی ع در جاهایی به جای بیان خواسته های شخصی سکوت کردند!)
    شما بایدادامه دهنده راه اسلام باشید و این دین مقدس را با توجه به خواسته امام حسین ع و سایر ائمه اطهار به جهانیان عرضه کنید، تا زمانیکه بتوانیم زمینه را برای ظهور آقا امام زمان (عج) محیا سازیم!
    به وظیفه خود عمل کنید، وظیفه شما وحدت کلمه است و اشاعه آن، پس بیدار باشید!
    * السلام علیک یا اباعبدالله
    * السلام علیک یا بقیه الله
    والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته 
    دل من که گرفت ... بدگرفتا ... بد ... 
    داره تندتندمیزنه...حال دلم خوب نیست...
    چقدرغیرت نشون دادین خوش غیرتا...چقدرناسزابه هم گفتین ... مادراتون کجان؟خبردارن پسرشون دخترشون...چه حرفا و چه توهیناکه به هم نکردن ... چه حرمتا که زیرپانذاستن ... به برادرشون چه چیزاکه نگفتن .... خجالت ازانگشتایی حتمایروزبه سمت خدابالارفته نکشیدین و با اون انگشتا به هم فحش تایپ کردین؟
    آره بهم بگو برو بابا دلت خوشه!یا بگومن نمیفهمم یاهرقضاوتی که به ذهنت میرسه درموردم بکن ... همونطور که درموردبقیه قضاوت کردی ... درمورداین آدم قضاوت کردی ... 
    چقدخوبه خدانیستیم 
    کارندارم این آقا خوب بود یابد بود....کارندارم مظلوم بودیاظالم بود....حق بودیاناحق بود....فقط ازاین دودسته ای که شدین سوال میپرسم ... تویی که حق میبینیش به چه حقی انگشت به ناسزاکلیک کردی 
    وتوکه ناحق میبینیش به چه حقی قضاوت کردی وبه چه حقی حکم دادی 
    افکارتونوبرای خودتون نگه دارین
    شاید ذهنتون قفل امنیتی نداشته باشه وبه هرچیزی فکرکنین اما بذارین روزگارتون قفل امنیتی داشته باشه ... هرقدرضعیف هرقدرکوچیک
    هردوتون بی انصافین ... هردودسته تون 
    خجالت نکشیدین به هم بدوبیراه گفتین؟
    اگه حرف واسه گفتن دارین بسم الله حرف بزنین!تواگه طرفدار علی هستی علی وار جواب بده ...ببینم علی کلام زشت ازدهانش خارج میشد؟میجنگیدحرف میزد ثابت میکرد!
    نمیدونم چی بگم ....
    ازین که رهبری مدام میگن وحدت شیعه وسنی ... دلم سوخت ... همین ماهاپس فردا راه میفتیم شعار ما اهل کوفه نیستیم میدیم!
    میدونی امتیازوهابیابه مسلمونا چیه؟؟؟من دیدم!
    امتیازشون رعایت ادب واخلاقه
    باشه فرض میکنیم این اخلاق وادب واسه جذبه!حقیقی نیست!باشه فرض میکنیم نقابه .... 
    ولی 
    داداش ... مسلمون امام زمان ... شده به ظاهر...شده فقط تونوشتن یه دیدگاه...شده توانتخاب چندتاکلمه .... توهم ازین نقابه بزن که مایه ی زشتی اهل بیت نشیم و مایه زیبایی شون باشیم 
    نه 
    منم یکیم مثل شما
    ولی حس کردم بایدیکی اینجوری تندو سفت روبه روتون وایسه ... وگرنه من فقط خودم ازگناهام خبردارم و خاک باغچه هم نیستم ... فقط
    دلم گرفت 
    این خواهرکوچیکتون روببخشین ... قصدمنوشماکردن نداشتم ... 
    دیگه به هم ناسزانگین 
    یکی میشنوه ... ودلش میگیره ...
    به قدکافی غصه داره ... 

    مگردر جست وجوی ربنای تازه ای باشیم
    وگرنه صد دعازین دست یک نفرین نخواهدشد
    به مشتاقان آن شمشیرسرخ شعله وردرباد
    بگوتا انتظاراینست
    اسبی زین نخواهدشد

  • احسان از دیار سید
  • اولا در جواب حیدر که گفته عسکر ترک خودت وهفت جدت الاغن بگم که سید جواد متولد شهرستان خوی تو آذزبایجان غربی بوده و ترک هستن.پس خر خودتی الاغ.دوما تقی بیشعور حرف دهنتو بفهم خودت زجرمیکشی و میمیری ان شاءالله.اگه کسی با سرطان بمیره حتما زجرکش شده دا اره؟؟برو خودتو به یه دکتر نشون بده.اونوقت مرتضی پاشایی شما هم اینطور شده دا.
    سنی آشغال به تو هم یه حرفی میزنم.بهت پیشنهاد میکنم نوحه تمام آیه قران امین هشت از سید رو گوش بدی تا آتیشت چند برابر بشه.
    یاعلی
    صلی الله علی خدام الحسین
    پشت سر آدم خوب ومومن حرف چرت زیاده....سیدذاکر مرد با اخلاص بود جونم فداش....کسانی هم که توهین میکنن ان شاءالله که توی اون دنیاجواب پس میدن....ان شاءالله که سیدجلوشون رو میگیره وبازخواست میکنه که چرا تهمت زدی؟؟؟چرا توهین کردی؟؟؟ بعد خواهیم دید که کی عذاب میشه
  • عبد الله شیعه امام علی ع
  • به نام خدا . خدا لعنت کند مداحی را که ویا هر شخص دیگری از اهلبیت ع غلو کند  امام سجاد ع فرمودند خدایا لعنت کن خار کن و ذلیل کن کسی که بر ما اهلبیت ع غلو میکنه                            مگه کلمه لا اله الا اللله بازیچس که جای الله نام دیگری بزاری پیامبر ص و اهلبیتش ع انقدر زحمت کشیدند تا این شعار بر قلب ها و زبان ها جاری شود  بیجا کرده که جای لا اله الا اللله نام حضرت زهرا س را میزاره امام رضا ع می فرمایند خدا یا من پوست و گوشت و خونم از این غلو کننده ها بیزار هست  لعنت خدا بر کسانی که برای خدا شریک قرار میدهند  
  • من فقط عبد الله هستم نه عبد علی ع و اهلبیتش ع
  • امثال سید زاکر هستن که چهره شیعه رو خراب میکنند با این شعر های کفر الودش و وهابیا و سلفی ها هم فکر میکنم ما بنده ی علی ع و اهلبیت هستیم  الله را نمی پرستیم  ان شاالله خدای جبار سید زاکر را جاویدان در دوزخ بسوزاند لعن الله بر او و امثال او که خدا بلند مرتبه رو با شعر هایشان خار پست می کنند بهتر یه مقدار مطالعه داشته باشیم که علی ع چگونه با غلو کارا برخورد میکرد در اصول کافی امده که شیخ مفید ره می فرماید علی ع غلو کاران ملعون  را میسوزاند خدا لعنت کند مداحان کفر گو را   فقط  من بنده  الله هستم   عبد الله  عبدالله   عبد الله هستم شکر خدای یکتا 
    عبدالله شیعه علی....دهن گوتو ببند ....لعنت خدابرتو اندانت دیوث...عبدالله کوسکش سگ سنی کیرم به دهن سنی سگ ولدالزنات بشه دیوث حرومزاده... کیرم به عمرو محبینش کیرم به هرچی سنیه....به کوری دوچشم سگ سنی فقط حیدرامیرالمومنین است....هرکی به ذاکر توهین کنه بره تو نطفش  شک کنه
  • لعنت بر طاغوت
  • اقایااااان وحدت چه ربطی دارهه تو بگی نگیم شیعه رو میکشن خاصیت شیعه بودنه...لعنت بر اولی و دومی
  • http://www.meinbilligkredit.top/
  • There is not any time period limit just for carrying fees inside of a murder scenario, for that reason prosecutors can bill Ramos — as well as another — in future if and when they figure out don’t go after Hernandez. Though with a simple opinion, the possibility that Hernandez is imposed may very well be grist for almost any alternative suspect’s self defense.

    به کوری دچشم اهل سنت ان کسی که به ذاکر فحش میده یعنی به باباش فحش میده
    سلام
    واقعا متأسفم از آنچه که الان خوندم از دو گروه مخالفذو موافق این مداح ، من الحمدالله پای مداحی های این آقا ننشستم ولی شکر خدا افتخارم به شیعه بودنمه ،شیعه بودنی که ابدا مرهون ذاکر و امثال ذاکر نمی دونم بلکه لطف و هدایت خدا می و اهل بیت پاک و طاهرش می دونم، تنها دانسته های من از ذاکر اینه که صدای خوبی داشتن و مهمترین خصوصیت ایشان که از قول عاشقان سینه چاکش دریافت کردم احساسی حرف زدن و عمل کردنشونه که این امر کاملا مخالفه سیره پیامبر صلوات الله علیه و اهل بیت علیهم السلامه ؛کسی نمی تونه منکر ارادت اهل بیت به حضرت زهرا سلام الله علیها بشه و خودشو محبت از فرزندان ایشون به این منبع فیض الهی بدونه کجا دیدید که از پیامبر تا اولین امام المسلمین حیدر کرار علیه السلام تا قائم آل محمد عجل الله تعالی فرجه و الشریف تا به حال در مورد حضرت صدیقه طاهره غلو کرده باشه که قطعا همین غلو اهانت به ساحت مقدس ایشون محسوب می شه؛عظیم ترین جمله ای که صاحب الامر و زمان عجل اللن در مورد مادر بزگوارشون فرمودن نزدیک به این مضمونه « مادرم فاطمه سلام الله علیها الگویی است برای من» خب شما مقایسه کنید این تعریف و‌تمجید رو با اون به قول هواخواهان این مرحوم ؛ نکند خدای نخواسته می خواهید بفرمایید که مرحوم بر ائمه هدی علیهم السلام بر خانم سیده زنان اهل بهشت عاشقتر و اولی تر در تمجید به ایشان بودند.لطفا در اگر در ادعایمان حق بین هستیم و خود را مرید  واقعی پیامبر می دونیم جا پای این هدایای الهی بر بشریت بزاریم نه فراتر از اونها قدم برداریم و‌موجب وهن شیعه و ائمه علیهم السلام بشیم، حالا یه نفر اومده به لطف خدا صدای خوبی داشته که هم‌ن صدا موجب امتحان و ابتلای اون شده چرا ما راه رو گم کنیم مگر  در سیره پیامبر و معصومین صلوات الله علیها چه ایرادی می بینیم که شیفته ضد این سیره می شیم ؛ آیا این اهانت به ساحت مقدس امام حسین نیست که اشرف مخلوقات خودش رو به عنوان مرید ایشون حیوان خطاب کنه واقعا هدایت امام حسین علیه السلام رو اینجوری فهمیدیم؟ امام حسینی که در بدترین سختی ها و لحظات زبان به غیر حق باز نکرد و در کمال ادب خدا ،پیامبر و پدر و مادر برادر خود را یاد کرد بدون کوچکترین اغراق و سخنی دور از ادب و متانت؟ پی و ائمه باید پیرو اخلاق و رفتار و‌کردار این دردانه های خداوند باشه و مثل این عزیزان با عقل و منطب از اعدقاداتش دفاع کنه نه با احساس؛ این درسته که یه بچه دبستانی تو خیابون ودر دعواهای معمولی برای به کرسی نشوندن حرفش از احساسش استفاده کنه و یه به اصطلاح عاشق اهل بیت هم در جمع افراد بالغ از احساسش استفاده کنه و جالب اینکه از این منطق کاملا اشتباه هم یک عده دفاع کنن، 
    گرامیان ؛ بت پرستان هم معتقد بودند که خدایی وجود داره و اجسام و اشکالی رو عبادت می کردند پس چرا توسط خدا و رسول تکفیر شدند برای این که راه رو اشتباه رفته بودند این تعصب رو کنار بزارید و موجب خطا و اشتباهی بزرگتر نشید، به عالم دینی که امر به معروف کردند و وظیفه شرعی شون رو برای هدایت اون مرحوم و جامعه انجام دادند که دستور صریح خدا و پیامبر صلوات الله است درشتی نکنید.
    و اما صحبتی با کاربری که به شیعیان توهین کردند و نابودی شیعه رو مانند دیگر ف ق ظاهرا اسلامژ خواستند لازم می دونم عرض کنم  اگر اهل مطالعه هستید یه نگاه به آمار شیعیان در دوره های مختلف بکنید متوگه خواهید شد که چطور هم حقانیت شیعه و هم جمعیت شیعه هم از نظر نسلی که برخواسته از زاد و ولد است و هم خصوصا گرایش چشمگیر غیر مسلمانان و غیر شیعیان به این مذهب حقه اسلامی رو به فز‌ونی است. مجددا از همه شما درخواست می کنم که اقتدا کنید به معصومین علیه السلام و باعقل اعتقاداتتون رو تبلیغ و ترویج و توجیه کنید نه برخلاف توصیه و نظرات ا زشوندشون از احساس؛ اونهم احساسی که چندین بار ازش سر زده
    کسی که خودشو شیعه امام علی میدونه پس باید بدونه از ویژگی های منتظر سخن نیکو هست نه این فحشها ... پس خواهشا با این حرفای زشت حرمت شیعه بودنمون رو از بین نبرید .... و ذهن مردم ادیان دیگه رو نسبت به شیعه ها خراب نکنید.
  • محمود اقدام
  • اهای حرومزاده های وهابی که فقط زرزر مفت میکنین اگه مرده عملید من خونم شاه عبدالعظیمه اسمم نوشتم بیای اینجا به هرکی بگی میارت پیشه من.من نوکر و سگه مولام علی و خاندان پاک و مقدسشم و عاشقه اقا ذاکرم هستم هر بیناموسی که با مولام علی امیرمومنان دوعالم واولاد پاکش مشکلی داره بیاد رودررو باهم بجنگیم به فرقه شکافته ی مولا که تیکه تیکتون میکنم و بدنتونو ارزونیه سگا میکنم
    تاریخ دائما تکرار می شود . وقتی یه ادم خوب قراره حذف بشه اول تخریب می شه . همون اتفاقی امروز برای اسلام فتاده است . تا قبل از سید ذاکر ، مراسم روضه خوانی چقدر معروف بود جوانهایی که بعضا تو فکر مجلس روضه نبودند امروز برا حسین اشک می ریزند امروز صدای ذاکر از ماشینهای آنها به گوش می رسد . در حالی می نویسم که اشک از چشمانم جاری است . 
    سید مرحوم برای حسین اشک ریخت . برای حسین بر سر زد . ما تو تاریخ داریم کسانی که گرد کربلا بر انها نشست مورد لطف مولا قرار گرفتند . ای کاش زودتر اقا بیاد دست بر سر ما  کشد تا عقلمان کامل شود . مولا بیا جان مادرت بیا . خدا شاهده درد به دل خیلیهاست . اونها که می فهمند امروز خانه نشین هستند . روزها سکوت می کنند و شبها به درگاه تو می نالند . مولا بیا
  • Seyedsajjadmousavinia
  • سلام به این پُست مراجعه کنیدپائین صفحه توی بخش نظردهی خودمدیرگروه هم آدرس کانال تلگرام وب تخصصی زنده یادسیدجوادذکر،رو-قراردادن.متشکرم"موسوی نیا"http://levaozzeynab_zaker.com/post/40
    چه بیچاره شدیم که داریم بحث برسرکفر کسی میکنیم که خیلیها،ایمان خودشونامدیون اون هستن،در حقانیت آقاسیدجوادهمین کافیه که روز به روز بیشترمریداش ارادتشون بهش بیشتر میشه،
    حتی شک کردن به اون بزرگوار مرحوم گناه نابخشودنی وبزرگیه
    سلام 


    اون چند نفری ک بالا ب سید توهین کردن مثل اون تقی و پارسای حرومزاده بدونن ک پدر مادرشون هرزه بودن و مادرشون ب خطا بوده لعنننت بر دشمنان آقا سید ذاکر
    سلام سال سال ۸۲ اگه دیوونه ندیده ای رو میشنیدم که همه میخوندن با خودم میگفتم این چیه دیگه چن سال گذشت سال ۸۶ نوحه یاحسین غریب مادر رو شنیدم اما این بار با مداحی خودش نه با صدای مردم جذبش شدم انقدر علاقه مند شدم که نوحه هاشو تهیه کردم و گوش دادم از مریداش شدم خواستم برم هیاتش که جا خوردم چون یه سال بود که فوت شده بود اما نمیدونستم ولی درعوض راهشو ادامه دادم و هیاتی شدم و اینم بگم که خداوند بهم صدای بسیار خوبی داده طوری که بهم میگن صدای خاص میتونستم خواننده بشم ولی مداح شدم وبابت اینم مدیون سید جوادم ،روحش قرین رحمت یاعلی
    دوستانی که در متون بالا حکم بهشتی بودن یا جهنمی بودن اشخاص(سیدذاکر و امثالهم) رو صادر میکنید بدانید که خدای بلند مرتبه بخشنده و مهربان هست،، بر اساس روایات و احادیث خود پیامبر، چه بسا کافرانی بودند که حتی در لحظه مرگ از ته دل شهادتین را گفتند و به خدا و پیامبرش ایمان اوردند بخشیده شدند...اونوقت شماها نمیبخشید!!؟؟ عجب 
    ذاکر خوب یا بد فقط خدا میدونه ،ولی من نوحه هاشو دوست دارم
    ذاکر تک بود و مثلش وجود ندارد.
    میدونید دلیلش چیه که بهش تهمت زدن و بعد کشتنش ؟
    چون به نظام و حکومت باج نداد.
    چون تو مداحیاش برای خامنه ای دعا نمیکرد.
    برای همین اسپری فلفل تو دهنش خالی کردن بعد سرطان گرفت و شهید شد.

  • سید طباطبایی
  • از مدیر سایت در خواست دارم این دوستان سنی که توی ساین نظر میدن رو کلشونو بکنه تو کون عمر و ابوبکر و عثمان لعنت الله علیهم تا همونجا خفه بشن...اخه سنی نجس که کونتو با سنگ تمیز میکنی تو ی فکری به حال بهداشتت فردیت کن دیوث بعد بیا تو فضای مجازی..
    برمنصورارضی و دارو دستش لعنت
    سلام میشه عضو کانال بشم
    سلام بر همه . دوستان واقعا کارتون زشته که با هم درگیر میشید . درسته کسی که حرفی بر ارتداد بزنه حتی برا اساس احساسات مرتده . ولی این در جایی که بعدش ندامت نکند . ایشان تو اون شور حسینی از خود بیخود شده و حرفی زده که خود معصومین هم به اون راضی نبودند ولی وقتی بعدش اعلام ندامت کرده ، خوب این حرفی توش نیست . چه بسا خیلی از ما ادما کفر میگیم و بعد میگیم خدایا غلط کردیم  و خدا امرزنده و مهربان است . این متن ایه ۸۶ تا ۸۹ سوره ال عمران است . این که یه حرف زده . اون که اب رو رو امام حسین بست و اصلا باعث و بانی اصلی کربلا در ظاهر جنگ شد ، بعد از توبش روبروی امام حسین کرد و سرش رو پایین انداخت و امام حسین علیه السلام گفت سرتو بالا بگیر حر و بعد در رکاب امام علیه السلام شهید شد و درسته که جایگاه او با یاران دیگه امام که از اول در رکابش بودند فرق میکنه ولی به هر حال توبه کرد و توبه اون هم پذیدفته شد . من که شانسی به این سایت سر زدم و اصلا نمیدونستم این داستان رو . ولی بیایید توبه کنندگان رو بپذیریم و اونم ذاکر اهل بیت هم بوده . من خیلی با مداحی ایشان لذت میبردم و البته اونا از این حرفها نبود ، ولی باز هم میگم اگر گفته و توبه کرده نباید بهشون توهین کنیم . در باب شیعه سنی هم هممون میدونیم کی به حق بوده و تو همون ایه ۸۶ ال عمران اونایی که کافر شدند و برنگشتند همانا جزای انها لعنت تمام کاینات است تا روز قیامت و دیکه بحث فایده نداره و اصلا همه میدونن چی به چیه ولی هر کی راهی داره و از اون راه و اعتقادش نمیخواد بیاد بیرون و اصلا نباید فحش بدیم که جایز نیست و همون لعنت بالاترین مراتب در باب کسانی است که بر ائمه ما ظلم کردند . حتی در زیارت عاشورا هم برا این که بحث نشه گفته لعنت بر اولی و دومی و سومی که ظلم کردند بر ائمه ما و اگر میگویند نظرشان با خلفای سه گانه است پس باید بگوییم که ما ظالم رو لعنت میکنیم . پس اگر ظالم بودند که شامل لعنتند و اگر فکر میکنید که نبودند پس ما با انها نیستیم و این سیاست بزرگای دین ما است با برخورد با این مسایل در زمان غیبت . و مکرو مکر الله ان الله خیر الماکرین . سیدذاکر هم به نظرم  شاید بابت درجه ای که در نزد ائمه داشتند هم این کلمات رو گفتند و تازه پس هم گرفتند حرف رو و تازه اونم تو یه شوری زده بودند و اصلا منظورشون اون نبود ، هم عمرشان کم شد و هم سرطان‌گرفتند و این جزا برای یه عاشق اهل بیت کافیه و اون که خدا به همون حرف پس گرفتش خدا چون دوسش داشت تو این دنیا باهاش شاید حساب کرد ولی ما بریم فکر خودمون رو برداریم که در طول یه روز چقدر کارای زشت میکینم و خدا وامون گذاشته به حال خودمون و معلوم نیست باید جواب تهمتها و کارای بدمون رو اون دنیا میخواد چه طور بدیم . جناب ذاکر روحت شاد ❤
    در کامنت بالا . به اشتباه در اواخر کامنت نوشتم به سید ذاکر به خاطر درجه ای که در نزد ائمه داشتند . اینجا تصحیحش کنم ، باید بگم به خاطر ارادتی که به ائمه داشتند .... 
    در مرحله بعد باید بگویم که دوستان یه شخصی که از بچگی یه نفر رو بت براش کردند که  با حرف و فحش ما که نمیاد قبول کنه و البته با شیعیان دشمن میشه و میگه اینا رویه شان همینه . 
    اونا از بچگی تو گوشش خوندند که فلانی بعد از خداست و برای اون این مطلب با گوشت و پوست و استخونش آمیخته شده و براش سخته یه دفعه قبول که یارو خوب که نبوده هیچ تازه بد هم بوده  . و ما باید با رفتارامون دینمون رو تثبیت و ترویج کنیم نه با فحش .  و نذاریم دشمن بهمون تهمت بزنه و اگر کسی اشتباه کرده و بعد عذر خواسته بگیم متنبه شده و در صورتی که خودمون میدونیم که اون منظورش اون نبوده و از سر عشق زده ولی نباید بگیم اون کارش درست بوده که در ظاهر نبوده هم و این شیوه درست برخورده . خاک پای همه  دوستداران و محبین و شیعیان هستم . ارادتمندم 
    اونا که از جنون چیزی نفهمیدن       شبیه شامیا به حرفام میخندیدن
    اونی که سید جواد رو مرتد میخونه بخدا قسم از اسلام و احساس و جنون حسینی هیچ بویی نبرده مهم نیست چی بلغور میکنین اون بزرگوار حرف دل ما شیعه هارو میزد 
    شبیه این مرد نه دیدم و نه خواهم دید 
    سلام . دیگه مداح نمیاد مثل سید جواد. شادی روحش صلوات

    سید جواد ذاکر پاسخ توهیناشو با سرطان گرفتن و مثل سگ مردن گرفت
    لعنت بر دشمنان ظهور امام زمان،در بین مجتهدین شیعه،که عامل اصلی غیبت هستند و مانع ظهور
    درود بر یگانه عاشق اهلبیت،عاشق بی همتا
    مکارم خعلی کوچکتر از آنست که حتی خاک پای ذاکر بشود آخه ،،،هیچی اگه بگم پاک میکنی پیاممو
    سیدجوادذاکر ره 
    مداح با اخلاصی بود
    که امروز همه عزت و جایگاهشو دارن میبینن
    اوناهیم ک تهمت زدن بهش روز قیامت موندم چطور میخان جواب مادرش حضرت زهرا رو بدن


    اقا سید ذاکر صدای اسمونی داشت واقعا من هم نا خوداگاه جذب صدا و لحن و شیوه ی مداحیشون شدم ،اگه اینچنین بود که این احساسات خالصانه نباشه قطعا تو دل ها تاثیر نمیذاشت، شاید جاهایی اغراق کرده باشه ولی از وجود هر تهمتی مبراست
    سلام برادران خوب نیست که اینقدربه مقدسات همدیگه توهین میکنین درسته میدونم که سه خلیفه درحق ماشیعه ها خوب نکردن اما یادتون باشه که اگه.امام علی می خواست میتونست که.ازاول حقشوبگیره ولی این کارونکردچون نخواست این اختلافات پیش بیاد     
    یاعلی مدد
    نهاعلا..................حروم زاده ی بی شرف ، تو ایراد نداری،ایراد و مشکل اصلی تو نطفه ی تویه که معلوم نیست کی و کجا بسته شده.بی شرف بی ناموس.ببند دهن کثیف ات رو که بوی گه اش همه جا رو گرفته.لعنت به سه تا خلیفه تون که سنگ بنای تمام اختلاف ها و تفرقه ها رو با خوردن حق علی ، گذاشتن...کثافت خدا برسونه یه جایی و یه وقتی من با تو رودررو بشم دهن گشادت رو جر بدم که دیگه گندتر از دهن کثیف ات زر نزنی.سید راست می گفت که : ( ما بی خیال سیلی مادر نمی شویم...با دشمن علی برادر نمی شویم )......تخم خلیفه هاتون همین داعشی ها و طالبانن که تو بی ناموسی و بی شرفی شهره ی آفاقن.گند بزن به اون وحدتی که بخواد با شماها باشه.بی شرف..............( درود به ابولولو  که زمین رو از وجود ناپاک عمر پاک کرد)
    باسلام
    بخدا من فقط با سید ذاکر اهل بیت را شناختم

  • پناهنده به خدا از تعصب و توهین و قضاوت
  • اکنون به خاطر خودت حساب خویش را بررسی کن زیرا دیگران حسابرسی غیر از تو دارند.خطبه 222 نهج البلاغه
    بر چسب رافضی زدن آسونه به امام حسین ع هم رافضی میگفتند.به دور از تعصب و پیروی از دین پدرانمون به دنبال حق باشیم آیا جوینده حق به آن راهنمایی نمی شود؟
    به عنوان یه شیعه زیارت عاشورا خون متاسفم که بعضی دوستان بحث فرقه ای میکنن. هار کس از کلام اهل بیت یک واو بالاتر یا پایین تر حرف بزنه قابل دفاع نیست. هرکس میخواد باشه. حواستون باشه دوستان شیطان خیلی قوی هستش.
    کسانی که قدرت تفکیک احساسات و عقلانیت را ندارند و جایگاه این دو را باهم اشتباه می گیرند منشا خطاهای بسیار فاحش و عمیق هستند.این مداح اگر اعتقاداتش بر مبانی صحیح دینی و عقلی شکل می گرفت به خود اجازه نمی داد حتی به هنگام احساساتی شدن اراجیف فکاهی خود را به اهل بیت و شان آنان منسوب کند
    هر کس اعم از شیعه وسنی میخواهد در باره اهل بیت از نظر استدلالی بدونه نه از تاریخی وحدیث از نظر استدلالی به ایدی بنده رجوع کنه مخصوصا برادران اهل سنت
    @Nearkarbala
    خب اصن اینو بذاریم کنار که حاج آقا مکارم بخاطر این کار ایشون رو بخشیده بودن و طلب مغفرت کرده بودن برای ایشون.این که خدا رو شکر حل شد.من شنیده بودم که در هیئت ایشون قلاده بسته بودن به خودشون یه سری از عزادار ها(نه خود ایشون).آیا این قضیه صحت داره؟
    انشاالله التعالی عذاب قبری بیش تر از از ابولهب داشته باشد زیرا او تفکرات شرک آمیز خود را با مقدساتش در آمیخته چه بسا او سگی بیش نبودانسانی که به انسان بودن خود خاتمه دهد و خودرا برده و بنده افرادی که در کلام الله مجید به عصمت آنها اشاره نشده بداند واقعا مایه تاسف است این افکار سادیستیک را فروکش کنید شما مسلمان نیستید هر یک از شما شیعیان که از او و همکارانش طرفداری کند حماله الحطب است شما ها در دوزخید قلبهایتان کور است و دلهایتان سنگ به قدر الهی روزی نور خواهد آمد که شما مردم عناد پیشه به سزایتان می رسید و این کافر مرتد همانند سگی پیش اربابانش خواهد ماند و پارس می کند پروردگارا دلهای مارا روشن ساز 
  • نوای آسید جواد ذاکر
  • مسلم جان عذاب شما میبینی که دشمن اهل بیت رو احترام‌میکنی بر عمر لعنت که هنوز هم دارو دستش جمع نشده بر سه خلیفه ناحق لعنت که شما هارو جاهل کردند اهل سنت توبه کنید توبه کنید و از خداوند برای احترام گذاشتن به قاتلین اهل بیت علیه السلام درخواست بخشش کنید که جای شما وسط جهنم است

    بابا شما چقد بدبخت شل مغزید نمیدونم چرا هر چی کس مغر موندن ایران اونوقت نخبه مغزها از کشور میرن مگه اقای مکارم کی هستن که حکم مرتد بودن بدن شما شل مغزها ام تبعیت میکند یکی مرتد میدونه یکی نه یعنی چی اخه اینا هم مثل ادمای دیگه معصوم کی نیستن 

    عشق فقط ذاکر  بقیه مداحا فقط اداشو در میارن

    به قول امروزیها و فضای مجازی:

    "مداح های قبل و بعد تو فقط سوء تفاهم بود"

    سلام یوسف جان  باید بکنم باهات موافقم من سکن گلستان گنبد اینا واقعا نجسن حالات حقه ولی ما شیعه های مرتضی علی در گلستان جلوی همشون استادیم در مورد سید جواد باید بگم اینایی که به سیذ بد کردن حمید علیمی رو ازار دادن و میدن همون خوارج  زمانه ما هستن  خدالعنت کنه دشمن مرتضی علی رو اینا وقتی به درک واصل میشن  مولویشون اخر سر با جنازه تنها میشه و تو گوشش میگه بگو حق با علی بود  ولی بخاطر تعصب علنی بیان نمیکنن اقا یوسف دوست دارم باهات حرف بزنم ۰۹۳۷۷۷۵۱۹۱۲ لطفا اول پیام بده یاحق

    سلام یوسف جان  باید بکنم باهات موافقم من سکن گلستان گنبد اینا واقعا نجسن حالات حقه ولی ما شیعه های مرتضی علی در گلستان جلوی همشون استادیم در مورد سید جواد باید بگم اینایی که به سیذ بد کردن حمید علیمی رو ازار دادن و میدن همون خوارج  زمانه ما هستن  خدالعنت کنه دشمن مرتضی علی رو اینا وقتی به درک واصل میشن  مولویشون اخر سر با جنازه تنها میشه و تو گوشش میگه بگو حق با علی بود  ولی بخاطر تعصب علنی بیان نمیکنن اقا یوسف دوست دارم باهات حرف بزنم ۰۹۳۷۷۷۵۱۹۱۲ لطفا اول پیام بده یاحق

    سلام یوسف جان  باید بکنم باهات موافقم من سکن گلستان گنبد اینا واقعا نجسن حالات حقه ولی ما شیعه های مرتضی علی در گلستان جلوی همشون استادیم در مورد سید جواد باید بگم اینایی که به سیذ بد کردن حمید علیمی رو ازار دادن و میدن همون خوارج  زمانه ما هستن  خدالعنت کنه دشمن مرتضی علی رو اینا وقتی به درک واصل میشن  مولویشون اخر سر با جنازه تنها میشه و تو گوشش میگه بگو حق با علی بود  ولی بخاطر تعصب علنی بیان نمیکنن اقا یوسف دوست دارم باهات حرف بزنم ۰۹۳۷۷۷۵۱۹۱۲ لطفا اول پیام بده یاحق

    بر عمر حرومزاده لعنت

    سلام هرکی ب سیدجواد ذاکر تهمت زد یا اینکه کوچیکترین شکی از این آقای بزرگوار ب دلش اومد .. بهتره بره دینشو از ریشه درس کنه ک کافر خودشه و مفت خوره زمانس.. اصن این آدما دهنشونو باید آب بکشن بعد اسم اقا سیدجواد رو ب زبون بیارن.. اون ک جاش پیش اربابه.. اینایی ک دارن پاچه خواری میکنن خدا ب دادشون برسه.

    از نظر من کسی که میگه من سگم پس سگه و ارزشی برای خودش قائل نیست خدا رحمت کنه سید جواد ذاکر رو ولی اون باعث شد این بی جنبه های تازه به دوران رسیده بیان لخت سینه بزنن و حرمت امام حسین رو از ببن ببرن

    سلام ای کاش معنای این جمله را می فهمید حسن الخلق نصف الدین واقعا قلبم داشت از جا کنده میشد با این حرفایی که زدین.صدرصد زمانی داشتن این کلمات زشت را تایپ میکردن.اون افکار دیگه مال شیعه محمد (ص )نبود مال بنده ای که بسوی خدا راه یافته هم نبود بلکه فقط فقط فقط فقط مال شیطان بود مال خود شیطان آیا از چهره ی زشت خود در نزد پروردگارتان و امام زمانتان نمی ترسید افسوس افسوس افسوس تا روز قیامتتتتتتتتتتت روی سخنم بااونایی است که هرچه به ذهنشون میاد و در لحظه بیرون میریزن💔💔

  • علی (کلب الحیدر)
  • سلام من یکی از طرفداران آقا سید جواد ذاکر هستم 

    آهای اونی که به سید جواد تهمت کافری میزنی مانند همین(سنی ها - وهابی های نجس و ...)

    انشاءالله همین عوضی های بی همه چیز که به سید تهمت میزنند

    به درک واصل شن.

     

    مگه شما سنی های حروم زاده که تهمت میزنین تو زندگی سید بودین که روده میزنین.

     

     

    دیوانگی و سگ شدن ما به کسی ربط ندارد.

     

  • محسن غلامی
  • ببینید من کاری به این حرفا ندارم که سیدچی گفته سید کارش درست بوده هر کسی هم که بهش تهمت ناروا زده باید اون دنیا وایسه جلو مادرش حضرت زهرا جواب سید رو بده

    سیدجواد عشقهههه....اگر اورا کافر دانند پس ماهم کافررر

    هرکسی انسان باشه و اشرف مخلوقات و انسانیت داشته باشه به کسی توهین نمیکنه چه برسه به پیامبران و خلفایی که برای اسلام زحمت کشیدن.    التماس تفکر

  • ادم شده توسط جواد ذاکر
  • این پیام جواب دو دسته از عزیزان است که من پیام هاشون رو خوندم

    دسته او اونایی ک شیعه علی هستن و میگن سید ذاکر مرتد بوده

    جواب شما در همین اندازه باشه ک اگه سید نبود خیلی از جوونا ی اون موقع هیأتی نمیشدن و سبک مداحی نوین سید هنوزم توسط مداحای معروف داره تقلید میشه

    دسته دوم ک سنی و وهابی و از این فرقه های فرعی و کصشعری هستند بگم ک

    شماها کونتو سوخته ک یکی مثه سید پیدا شد و روضه و مدح کسایی رو خون ک معتمد های شما اون هارو آزار دادند

    شماها کونتون سوخته چون یکی مثه سید نداشتید ک واس اون عمرو ابوبکر و عثمان زنا کار زنا زاده بخونه

    شماها کونتون سوخته ک خدا یکی مثه امام حسین (ع) رو بهتون نداده

    شماها کونتون سوخته از اینکه از چهار ده معصوم فقط از یکنفر پیروی میکنید و میشناسید

    شماها کونتون سوخته ک از پنج تن آل عبا فقط یکی رو میشناسید

    حروم زاده ها برید بچسبید ب کفر رو پیروی از زنا زادگی

     

     

    لعنت به شما کسانی که به این سید بزرگوار تهمت ناروا زدید 

    اللهی به حق خون سیداشهدا کسانی که هنوز هم با ابروی اسد جواد 

    بازی میکنه وهنوز هم حسادت به این مداح رادارند اللهی ذلیل وخوار بشن

    ما پیروان سیدجواد تازمانی که زنده هستیم از سید طرفداری میکنیم ونخواهیم گذاشت

    که ارزش کارعرفانی او  پایمال شود  

    وکاری میکنیم که  صداوسیمای جنهوری اسلامی  صدای این مداح اهل بیت راپخش

    کند به امید روزی که مداحی سید جواد از تلویزیون ایران پخش شود  و تو دهنی محکمی به  مخالفان سید  زده باشیم

    سید روحت  شاد  

  • ابولفضل عاشق امام علی (ع)
  • هر کسی که شیعه امام علی باشه وعاشق امام علی (ع)وراه امام علی رو ادامه بده گناه بزرگی است که به آن توهین کنی وتهمت بزنی 

    هرکی که سنی بود و شیعه شد خدا گناهانش را ببخشد 

    و هر کس که سنی بود و هست انشاء الله خداوند بزرگ آنان را نبخشد وآنها را مورد لعنت خود قرار دهد.

  • سید م.بنی فاطمه
  • سلام 

    برای شناختن این بزرگواران باید به فرهنگ و طرز تفکرشون رجوع بشه چفدر ها هستن از روحانیون که همین الان هم حاعظ رو مرتد میدونن یا حلاج رو یک مشرک میدونن و حتی یک کلام از عقاید و طرز تفکر آن ها نمی دانستند 

    نکته بعدی این هست که شیعه مولا و پیرو پیامبر حرف زشت و نسبت های ناروا حتی به دشمن خودشون هم نمیدادن چه برسه به یک مداح که دستش هم از این دنیا کوتاه شده بعضی از این حرفای بالا جرم محسوب میشد و باید حکم اجرا میشد اگر شکایتی از شماها میشد 

  • کلب الحیدر
  • بسم رب الحیدر

    هرکسی نمیتونه آسیدذاکرو بشناسه کسی که جدش وصل میشه به امام جواد(ع) آیامیتونه نعذوب الله حرف ناروا ازدهن این شخص بیرون بیاد اهل تسنن ازاین میسوزن که ایشون حقیقتو ازسنی ها گفت سنی ها میگن امام علی (ع)خلیفه چهارمه نه اینطورنیست امیرالمومنین محبتشو به سنی ها نمیده وضوی بی ولایت آب بازیست به منکرعلئ بگو نمازخود(نه)خدای خودرهاکند

    اینم به عشق آسیدجوادذاکرو تمام دوستاران آسیدوتمام شیعیان 

    تمام آیه قران همین است"به قران حرف یزدان این چنین است"

    به کوری دوچشم اهل سنت"فقط حیدر امیرالمومنین است"

    ولایت بی عبادت حقه بازیست"اساس مسجدش بت خانه سازیست"

    چرا سنی نمیخواهد بداند"وضوی بی ولایت آب بازیست"

    اگر گردد مرا این سر" ازاین جسم وازاین پیکر"

    بگویم مردو مردانه "توکلت وعلی الحیدر"

    بگوالله اکبر جونم قربون حیدر"بگوالله اکبر" جونم قربون حیدر"

    )هرگزنمیردآنکه دلش زنده شد به عشق"

    هرکه راکین غلامان علئ دردل بود" گر برادر باشدم گویم گناه مادراست"

    )به کوری دشمنان سیدجوادذاکر یاعلئ حیدرمددددددد 

    چرا  بعد از 2 سال زنش ازش بچه ای ندارد ...

    شاید اگر قدر این جوان را  می دانستند و از حوزه اخراج نمی کردند به دامن منحرفین نمی افتاد وارد جلساتی که اونجور برهنه می شدند و بالا و پایین می پریدند نمی شد

     

    عباراتش شاید درست بوده و در حد فهم مردم عادی نبوده مثل اینکه آقای ارضی هم دلسوزانه برایش نامه نوشت که از این عبارات استفاده نکن شاید برای خودت اشکالی ایجاد نکند ولی برای برخی ضرر دارد و ایجاد انحراف می کند

    خلاصه یک شیوه غلط عزاداری بین برخی باب شده و از نام این فرد چون داخل شون براشون مداحی می کرده برای حقانیت خودشون می خواهند استفاده کنند... همه گنجایش و ظرفیت برخی حرف ها را ندارند... حتی ائمه بعضی احادیث را که برای یاران و شاگردانشان می گفتند می فرمودند که برای عوام نقل نکنید باعث بی دین شدنشون می شود یا به راه های انحرافی می افتند...

    هر کس در قیامت با امامش محشور می شود ... و هر کس امام زمانش را باید بشناسد و به حرف ایشان جلو برود... امام زمان فرمودند در عصر غیبت به فقیه مجتهد جامع الشرایط رجوع کنید...

    شماها شدید مثل کسانی که وسط خیابان تصادف کردند به جای اینکه به پلیس زنگ بزنند و تکلیف خود را مشخص کنند که چه کسی مقصر است و چه کسی باید خسارت بدهند با همدیگر حلق آویز می شوند و...

    برای اون کسی که دنبال حق باشد شرایط فهمیدن کاملا فراهم است

    إن شا الله خدا تمام مؤمنین را در پناه امام زمان از تمام بلایای آخر الزمان حفظ کند و سعی کنیم در مورد هیچ کس قضاوت بد نکنیم فقط سعی کنیم راه حقی را که شرع و عقل و امام میگه برویم و از راه های مشکوک دوری کنیم

    آدم باید از قضاوت کردن فرار کند همون جور که از شیر درنده فرار می کند

    و پرچم امامش را ببیند و دنبال رهبر برود که سفارش همه شهداست

     

  • دلداه ی عشق به خوبان خدا
  • سلام ، من  همه ی مطالب  پیامها رو خوندم شما خواهر  عزیز  مرضیه خانوم به من و شما  وبه هیچ احدی ربطی نداره که چرا بچه دار نشدهاند وشماها برادران شیعه وسنی چرا بی جهت خونتون  رو کثیف و تخم کینه ودشمنی  رو شعله ور میکنید وباعث جولان دادن و تفرقه افکنی شیطان را میان خود را مدهید به عقاید یکدیگر احترام بگذارید وتوهین نکنید ودیگر اینکه سالها سید از میان ما رفته خواهشن  اینقدر پشت سرش حرف زیادی نزنید  وغیبت وتوهین نکنید اگر چیزی گفته لفظی بوده دلی نبوده و گفت که عقیدا م نیست  و خدا او رو به جوانیش وبه جدش می بخشه، وچیزی که معلومه با تمام وجود وعاشقانه  عرض ارادت میکرد و خوشا به حلش   که دلشکسته به سوی معبودش واربابانش پر کشید روحش شاد ویادش گرامی

     

     

    بعضی ها کینه دارن نمیتونن محبوبیتش رو رو ببینن اما سید خودش جوابشان را داد

    اگه همه عالم یکی رو اهلبیتی بدونن اما پیش امام زمان (عج) آبرو نداشته باشه ارزش نداره اگه همه عالم یکی رو سنگ بزنم اما پیش امام زمان آبرو داشته باشه   اون ارزشه

     

  • حیدر حیدر حیدر حیدر حیدر حیدر
  • خدا رحمتش کنه سید رو 💚

    به کوری دو چشم اهل سنت👀

    فقط حید امیرالمومنین است

    نمیدونم چرا امشب بعد سالها کشیده شدم سمت مداحی ها و کلیپ های روضه خونی شما‌.واقعا نمیدونم چرا.خدا رحمت کنه مداح عاشق رو.

  • وقف الحیدر
  • بسم رب الحیدر 

    اللهم العن الاول و ثانی‌ و ثالث

    به کوری همه دشمنان آل الله فقط حیدر امیرالمومنین است 

    به فدای حیدر من و دوستانم 

    محب الزهراء 

    سلام ، تمام شماهایی که بخاطر حرف یک نفر (انت رافضی) جو گیر شدین و شروع کردین به فحش و توهین به عمر و عثمان و ابوبکر همه ی شما و کسانی که انقدر زود عصبی میشن اینو بدونید که اون اومد واسه اینکه شما رو عصبی کنه و این حرفهارو از شما بگیره که موفق شد

    فرا از مذهب فقط عاشق و مهربان باشیم وگرنه مسلمان شیعه یا سنی یا هندو فقط لباسی هست که به ما پوشاندن. مهم مهربانی و عشق به انسانها  حیوانات و طبیعت هست حالا در هر مذهبی که خدا به ما داده.

    گر حب علی وال پاکش کفر است، من کافراولم خدا می‌داند.... 

    هنوزم که هنوز عشق سیدجواد ذاکر ازقلبمون نرفته، روحش شادباشه

    خدا رحمت کنه سید جواد ذاکر بهشتی بود وپیش اربابش رفت.اما اقای مکارم ایا شما ها ک دم از دین وخدا وپیغمبر میزنید چرا تومملکت به ظاهر اسلامیتون دزدی وظلم به مردم ودروغ وچپاول از رهبرتون.گرفته تا روحانیون وسران ممکلکتی خون مردم توشیشه کردید شما کافر نیستید شما خدا سرتون میشه اسم خودتون گذاشتید ایت الله اینه نشانه خداییتون ک به یک  مردپاک بی ریا ک به عشق اربابش دلی شعرمیخونه بگید خدا هدایتش کنه شما هدایت شدید ک نزدیک انتخابات فقط حکم صادر میکنید ومیاید تومیدان سیاست واینهمه ظلم وستم به مردم ونمیبینیت اون موقع لالیت وتوسوراخ موشاتون تمرگیدیت وبه ریش مردم میخندید.کاش یه ذره ازمردی سید جواد تو وجود شما بی وجدانها بود.

    اخه چه ربطی به شعر شهریار داره. گفته نه خدا توانمش خواند. گفته نمی تونم به حضرت علی بگم خدا خب این اصلا کیلومتر ها با بحث فاصله داره

    سلام من هم با سید بهزاد موافقم. اگه ذاکر کافر باشد(که نیست)من هم کافرم.

    سید ذاکر با عشقی که به اهل بیت داشت خودش رو تا ابد جاویدان کرد. خدا لعنت کنه بعضی علما رو که مردم رو از دین فراری میدهن و کلا نمی فهمن و با اسم اسلام ریشه و بنیاد اسلام رو به آتش کشید. دیده شده بعضی از همین علما که موقع شهادتین به جای اینکه شهادتین بخونن الاعوذ بالله رو قرآن تف می اندازن. مهم عشق و علاقه قلبی و حقیقی به خدا و اهل بیت هست و هر کس زبان و شیوه بیان خودش رو داره. بی دین و مرتد اونی هست که عاشق و دلباخته اهل بیت رو بی دین خطاب می کنه. 

    لعنت الله علی ابابکر و عمر و عثمان و عایشه و اتباعهم

    یه جای کار می لنگه
    تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
    به قول خارجیا وقتی صدای اردک میاد و جای ردپاشم دم برکه می بینی خُب اردک هست اونجا دیگه (این همه حاشیه بعلاوه مرگ مشکوکش الله اکبر)

    هرکی به سید جواد بگه کافر خودش از همه کافر تره

  • انا شیعه علی
  • بابا خفه شو وهابی نجس.خوک نجس.من وقتی فهمیدم که حضرت امیرالمونین علی بن ابیطالب حقه که حیوان های نجسی مثل شما دشمنشونه.با اون خلیفه بچه کش و ضعیف کشتون که به حضرت مرضیه طاهره(س)رحم نکرد بایه بچه.

    به کوری دو چشم اهل بدعت فقط حیدر امیرالمومنین است.

    یا امیرالمونین علی بن ابیطالب.

    خدا به ذکر جمیع انبیا بگو تبریک،علی(ع)امام من است و منم غلام علی.

    کفر گویی به هر بهانه ای گناه کبیره است و اگر مربوط به ضروریات دین باشد موجب ارتداد است . و اگر کسی به بهانه احساسی خواندن چنین کاری را بکند توجیه کار غلط او نیست . خود شما اگر به پدر و مادرت فحش رکیک و زشتی بدهند اگر ذره ای غیرت داشته باشی ناراحت می شوی و هر قدر او بگوید من احساسی این جملات را گفتم برای شما قابل قبول نیست . پس لطفا اگر از روی جهل این مطالب را بافتید زودتر به خود بیایید و توبه کنید و اگر هم مغرضانه بوده منتظر عذاب الهی باشید .

    سلام بر ذاکر

    مگر کسی مثل سید پیدا میشه که بیشتر جوان‌ها و حتی حوانهای امروز هم حسینی میکنه خود من از امام و امامان جدا شده بودم چند تا از نوحه هاشو شنیدم دوباره به گفته سید دیوونه حسین شدم مرتد نیستیم اگر کسی به سید کافر بگه یعنی اکثر ملت که سید و دوست دارند یعنی کافرند من بهبیشتر کشور ها سفر کردم دیدم که اکثرا الان هم نوحه سید و میزارند مگر کسی و یا مجتهدی اینجور مردم را مسلمان میتونه بکنه کسی در پیش مردم عزیز میشه که خدا عزیزش کنه و الان هم فکر دوستانش  میلیونها نفر هستند و هر بار که نوحه هایش را می‌شنوند رحمت میخونند 

    داستان یک صلوات و سه صلوات رو اگه نشنیدید بپرسید خیلی چیزها دستگیرتون میشه...آقا سید جواد ذاکر.....چقدر اسمت قشنگه....خدا رحمتت کنه سید

    سلام. 

    من بعد از فوت سید باهاشون اشنا شدم ،با روضه یا حسین غریب مادر سید و شناختم ، این انسان اینقدر با اخلاص و ازته دل میخونه که حد نداره ؛ از قدیم گفتن انچه از دل براید لاجرم بر دل نشیند. محال من همین یه بیت و بشنوم و اشکم جاری نشه.

    درمورد ادمهای عاشق همیشه تهمت وجود داشته ، مگه منصور حلاج نگفت انا الحق و یه عده شوریدن و اونو کافر خوندن و اون طور شهیدش کردن ، وقتی به امثال ملاصدرا ها و منصورها تهمت زدن به سید نزنن!!! همه محرم هر حرفی نیستن ، بعضی ها از دین فقط پوستشو فهمیدن ، اینا رو ول کنید ، امثال اینها در طول تاریخ زیاد بودن ، متاسفم برا این عده که نفهمیدن اساس این عالم برعشقه .

    وسید عاشق بود.

     

  • دوستدار سید جواد
  • خداوند رحمت کند سید جواد را وخداوند لعنت کند باعث وبانیه این مظلومیت سید جوادرا

  • پــــــَـــــروَردِگــــــــٰـار
  •  

    «مداحی»
    به دو بخش تقسیم میشود؛
    پیش از ظهور «آقا سیدجواد ذاکر (رحمه‌اللّٰه)»
    و پس از آن!
    *
    شگفت‌نیست
    ک برخی مداحان (درباری!!!) ب‌همراه نوچه‌های سراپاتقلید و نابینای سردربرف
    ک بدلایل‌گوناگونی ازجمله:
    افت‌شهرت و ازدست‌دادن‌جایگاهشان میان عامه و حتی حسینیون،
    ک مدح‌ومرثیه آل‌اللّٰه را با چاپلوسی حکام ب‌قصد پشتیبانی حکومت و پخش از رسانه‌های(....) توأم کرده،
    از «مداح» عاشق و مجنون و مجذوب حب‌آل‌اللّه
    ب بهانه‌های مختلف
    ک ناشی از فقدان‌سواد و عدم‌شناخت در زمینه‌های
    (معرفت‌اهل‌بیت، حقوق، دانش‌ادبی و فرهنگی و فلسفه احیای‌عزا و …) است،
    ایرادهای صدمن‌یک‌غاز و مزخرف و فریبکارانه و عوام‌فریبانه بگیرند،
    و چون ب‌حکم همان درباری بودن و چاپلوسی و…
    تریبون و رسانه‌های زیادی درخدمت‌دارند،
    عقده‌های‌شخصی و شخصیتی و مزخرفات‌عقیدتی و دروغ‌های‌مهندسی‌شده را به‌نام دلسوزی و دانش و فرهنگ‌سازی به‌خورد نوچه‌های بابصیرت(!!!) و عامه بی‌خبر و بی‌طرف دهند!!!
    *
    خود «آقا سیدجواد» ک ب‌جای خود،
    حتی ما ک ب لحاظ بعد مسافت،
    صدها کیلومتر از ایشان دور بودیم،
    و با اینکه رسانه‌ها و ارتباطات،
    ب شکل امروزه همگانی و مترقی نبود،
    از این وحشی‌صفتان و نوچه‌های بوقلمون‌صفت‌شان،
    روزها و ماه‌ها و سال‌ها
    سنگ‌ها خورده‌ایم ک گوارای وجودمان!
    *
    دوست‌داران واقعی «آقا سیدجواد»
    دشمنی و ددمنشی و وحشی‌گری‌های برنامه‌ریزی شده از سوی عاملان مشخص معلوم‌الحال را
    فراموش نخواهند کرد!
    هرچند٬ امروزه بدلیل ناتوانی در مقابله با دوستداران «سید» و شناخت مردم و بویژه جوانان،
    اجبارا و ناچار بخاطر فریب،
    رنگ‌عوض‌کرده و شاید گاه‌گاهی در رسانه‌ها
    ب‌صورت پراکنده، تلاش بیهوده میکنند تا
    دشمنی خود را پنهان کرده،
    و قساوت‌های گذشته خود را از یاد مردم پاک‌کنند!

    اما…
    «آقای مهدی اکبری» در مراسم تشییع‌پیکر «سید»
    (ک تا آن‌زمان، پس از تشییع آیة‌اللّه‌خمینی،
    بی‌همتا بود!!!٬
    چه شیوا و به‌جا خواند که:
    {در حیرتم از مرام این مردم پَست!!!
    این طایفهٔ زنده‌کُش مرده‌پرست!!!
    تا هست به‌هستی، بکُشندش ز جفا!
    تا مُرد…
    به عزت ببَرندش سرِدست…!!!}
    *

    ب‌کوری چشمان همه بدخواهان خودفروخته سفیه بوقلمون‌صفت و سردربرف،
    «آقا سیدجواد ذاکر (رحمة‌اللّه‌علیه)»
    تا ابد
    بعنوان یگانه مداح بی‌همتای مجذوب‌درعشق‌آل‌علی
    در قلب و یاد حسینی‌ها ماندگار خواهدماند...
    *
    این‌دشمنان میدانند؛
    اگر نمیدانند هم بدانند
    ک حسینی شدن بسیاری از مردم بویژه‌جوانان،
    مرهون نفس رحمانی و حسینی
    زنده‌یاد «سیدجواد ذاکر (رحمه‌اللّه)» است.
    *

     

     

    سلام.میخواستم بگم لطفا اگه میشه ما بتونیم به کامنتها پاسخ بدیم خواهش میکنم یه کاری کنید چون میخوام با طرفداران سیدجوادبحث کنم چون منم یکی ازدیوونه های ذاکرم

    دم همه طرفدارهای سیدعزیزمون گرم.علت دشمنی با سیدجوادذاکر چیزی جز جهل و بی سلیقگی و حسد نیست تمام.

    من به سید جواد( مغروق رحمت بی پایان فاطمی) به خاطر تمام این حرفایی که بعضی ها کفر می دونند حق می دم .

    سید که خودش فرمود اعتقادات من چیه، پس حرف دیگه ای نمی مونه. اما ما می دونیم سید علقه خاصی به بی بی دو عالم داشت و این علقه ناشی از معرفتی فوق العاده و معرفت فوق العاده باعث درک نشدن توسط عوام می شه.

     

    رفقا وادی عشق رو از وادی عقل باید تفکیک کرد.

     

    سید در وادی عقل فرمود لااله الاالله

     

    و در وادی عشق چیزی گفت که محفوف باحساسات بود.

     

    با ابزار عقل نه می شه عاشق رو حکم داد و نه قضاوت کرد.

    سردار دلا بچه کش بود،

    سد جواد حق الی ابد بود

  • هو علی مولا
  • علی پرستی ما اگر که کفر است

    ما کافریم به خدای غیر از علی

    ما گر ز سر بریده میترسیدیم

    درمحفل عشاق نمی رقصیدیم

    تکلیف اینها معلومه تشتشان افتاده

    مکارم حکم زیاد داده

    از جمله کشف حجاب نوه هاش در دانشگاه های اربابش در لندن .

    مکارم بره میلیون هکتار مزارع نیشکرش در خوزستان را رسیدگی کنه .

    حدیث بسازه به نفع طاغوت حاکم.

    هر وقت هم خواست راجع به ائمه ع و محبین اهل بیت فکر کنه و فتوا بده اول اون عمامه خون آلودش را از روی سر جن زده و گردن کلفتش برداره 

    جالبه که پنجاه ساله توی ایران هر کی از حق میگه از مداح و قاری و شاه و مسئول و غیره سریع با سرطان میمیره اخوند مسئول و رده اول خون سفره ماهی و خفاش تزریق میکنه مثل جن هزارسال عمر میکنه 

     سید جواد اینقدر روحش بزرگه که وقتی یادش می افتم  ناخودآگاه غم امام حسین میاد سراغم.... خدا رحمتت کنه آقا سید

    نقل شده شخصی بعد از فوت سید جواد خواب امام حسین رو میبینه که امام ع مشتاقانه منتظر ورود سیدجواد بوده و ایشون رو بغل میکنه و پسرم صداش می کنه... آقا سید دمت خیلی گرم

     

    بقول خودش

    عاشق ندیدی  نمیدونی دیونگی عالمی داره بهشت من حسینه و سرشت من حسینه 

    برای شادی روح مداح  بی همتای دوران آقا سید ذاکر صلوات 

    بسم الله الرحمن الرحیم

    خداوند تبارک و تعالی همه متوسلین به قرآن و عترت و خادمین این دو (قرآن و اهل بیت) را بیفزاید و نگه دارد و سلام و درورد خود را بر انها بفرستد.

  • محسن حسینی منجزی
  • سلام و عرض ادب

    همه ی نظرات رو خوندم .

    تنها تنها تنها نکته ای که تمام مردم کره زمین باید درک کنند 

    انسانیت داشتنه 

    اگر کلا همه ی کتاب ها و فلسفه ها و ... رو بزاریم کنار که فرض کنید نبودن 

    یا نوشته نمیشدن یا کسی از طرف کسی پیغام نمیورد ما انسان ها تکلیفمون چی بود؟؟

    منظورم کلا این هست که اولویت بشر و وجود بشر داشتن انسانیت،درک،فهم،شعورو...

    پس ما نمیتونیم و اجازه نداریم بگیم چه کسی خوبه یا چه کسی بده

    اولویت زندگیه تمام بشریت انسانیت است و بعد زندگی کردن که بزرکترین هدیه و بهترین

    موقعیت برای زندگی کردن و لذت بردن میباشد

    و در کل هر انسانی که نامش به داشتن انسانیت یاد میشود قابل احترام میباشد 

    همه ما انسانها باید پندار نیک،گفتار نیک،کردار نیک داشته باشیم تا به درجه انسانیت برسیم

    هممون خوبیم .انسانیم.پس بیایین با هم مهربون و همدیگه رو درک کنیم و

    گذشت و بخشش و بزرگی کنیم

    امیدوارم همه انسان ها خوشبخت و خوشحال و خوشانس و سالم و تندرست باشند

    در پناه همدیگه و لطف و مهربونی خودمون یه زندگی سالم و لذت بخش داشته باشیم

    و بزرگی که تمام این نعمت ها و زندگی رو به ما عطا کرده رو خوب بشناسیم و از همه ی 

    چیزهایی که داریم میبینیم و وجود داره و خلق شده شکر گذاری و مراقبت کنیم

     

     

    ‌حنجره نامبارک ذاکر با کفرگویی و آبروریزی دستگاه سیدالشهداء  عاقبت بر اثر نفرین مومنین با سرطان حنجره رهسپار دوزخ گردید 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی