سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر  ، یکی که مثل هیچکس نبود

بسم رب ارباب بی کسان مولانا حسین بن علی (ع)

چه ساده اند آنها که فکر می کنند من عکس تو را به دیوار های قلبم آویزان کرده ام ...
آن ها نمی دانند که من دیوار های قلبم را به عکس تو آویخته ام ...

نمیدانم چرا مینویسم ولی این را میدانم که نمینویسم تا حقانیت ثابت کنم , حقانیت این خاندان اظهرمن الشمس است و آن را که عیانست چه حاجت به بیان است !
مینویسم چون لذت میبرم از اینهمه جاه و منقبت , از این همه حلاوت !
مینویسم چون نمیدانم چرا همیشه خوبان مظلوم بوده و هستند , سید جواد هم به عشق مولاش مظلوم شد و مظلوم شهید شد (شهید عشق) .

این مردمی که به حضرت علی می گفتند نماز نمی خونه , دیگه می خواستید به سید رحم کنن !

سید جواد مثل اربابش بود , آره ; به امام حسین وضو میگرفت ولی تو قتلگاه بهش سنگ میزدن و میگفتن کافره !!!

به قول آقا رضای هلالی شاید صدا و سیمای ما سید جواد رو نمیشناخت ! ولی از این حرف حمید خان علیمی هم نمیشه گذشت که میگفت :
تلویزیون برا آسید جواد خیلی کوچیک بود !

به قول حمید آقای علیمی , سید بزرگتر از این دنیا بود , برا همین نتونست بمونه !

هرکس حسین گفته که ذاکر نمیشود
مردم غلام فاطمه کافر نمیشود ...

آخرین نظرات
نویسندگان

امیرحسین صادقی که پیش تر در بازی با استقلال خوزستان نیز زیر پیراهنش تصویر جالبی از مداح مرحوم سیدجواد ذاکر گذاشته بود. علاقه این مدافع به اهل بیت (علیهم السلام) پیش از این نیز ثابت شده است.

هرگز نمیرد انکه دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جبیره ی عالم دوام ما

عکس سید جواد ذاکر روی پیراهن امیرحسین صادقی


با این حرکت امیر حسین صادقی تو دربی 78 امروز حال کردم .

روحت شاد "سید جواد"

  • دیوونه شهر عاقلا

نظرات  (۳۳)

ذاکر موندنی هستی
  • سیدجوادذاکر
  • هرگزنیاید همتای ذاکر
  • سعید مارین
  •  ایول امیرحسین صادقی که یه یاد سید جواد هستی دمت گرم
    یاحسین...
    دمت گرم  آقا امیرحسین
    اطمینان داشته باش با این کار خودت رو بزرگ کردی...
    واقعآ حس خوبیه وقتی تو این تلوزیون که هیچ وقت از سید یادی نکرده یکی ازش یاد میکنه ...

    سید جواد کسی بود که باعث شد من هرگز سمت موسیقی هنوزم که هنوزه دنبال مداحی هایی ازش میگردم که احتمالآ نشنیدم

    خدا بهش جزای خیر بده که هنوزم از مداحی هاش لذت میبریم
    خدا خیرت بده من پرسپولیسیم ولی با این حرکتت غوغا انداختی به دلم.من بازیکن تیم فوتسال سیدذاکر قم هستم تیم قهرمان سال گذشته لیگ یک قم
    امیر حسین واقعا مرسی
    به باد سید جواد ذاکر
    سلام میدونیداونجایی که اقاسیدمیگن دیگه خسته شدم میخوام بمیرم براچه سالیه
    سلام میدونیداونجایی که اقاسیدمیگن دیگه خسته شدم میخوام بمیرم براچه سالیه
    پاسخ:
    دقیق نه . ولی فک کنم بعد اون شایعه ات و حرفهایی که پشت سر سید زدن باشه . اتفاقا یک کلیپ هم در این زمینه فک کنم تو آرشیوم داشته باشم که انشاا... به زودی تو وبلاگ قرار خواهم داد

    یا علی
  • یه بی معرفت
  • اقاجانم چه ساده تورادرروزمرگی هایم به دست فراموشی دادم..غم این است که گریه کنم حسینم اماازیادبردم چندسال است درانتظار313مردی...بخداکه این روزها حسین گریه می کندبرغربت تو....غریب اقام

    امیز حسین جان با این کارت نشان دادی که همه چی پول نیست.دمت گرم.اجرت با ارباب سید جواد
    امیرحسین جون شما بازیکن مورد علاقه من هستید با این کار خیلی بیشتر دوست دارم انشا ا...که توزندگیت همیشه موفق باشید

    دمت گرم اقا امیر دوس دارم این حرکت زیباتون همیشه ادامه دار باشه

  • شیعه مرتضی علی
  • دمت گرم داش امیر حسین من دعات کردم. ذاکر رفتنی نیس همیشه هس. و در زیر سایه مولاش علی هستش
  • دیوونه شهر عاقلا
  • یکی از فانتزیام اینکه امیر حسین تو جام جهانی باشه - بعد جلوی آرژانتین گل بزنه ! بعد همین حرکتو تکرار کنه ....

    یکی از بزرگترین آرزوهام همینه ! یعنی میشه خدا......
    امیر حسین دیگه بدجور تودلم خودت جا کردی خدا خیرت بده سالار و با معرفت 
  • مهدی زندپور
  • مگر دنیا از نو بنا شود که خود آقا سید باز آید
     واقعا بااین کارت حال کردم
    فرین بر بازیکن باغیرت ابی پوش..دمت گرم.....روح اقاسید شاد و یادش گرامی
    آقا سید همیشه این حرفت تو گوشم اگه همه عالم ی نفر سنگ بزنند ولی حجت ابن الحسن اونو بخره ارزش داره. پس دعا کن پیراهن مشگی که امسال برا محرم میپوشیم آقا بخره 
    یعنی واقعا دمت گرررم آقا صادقی.بچه هییتی های قم دارن دعات میکنن..
    ممنون
    دمت گرم امیر حسین جان .یه تار موی مرحوم سید ذاکر رو به تموم این مداحای پولکی نمیدم
    امیر حسین جد سیدجواد نگهدارت ایشالا دربی گل بزنی شادمون کنی
    پاسخ:
    انشاا... امیر حسین گل میزنه ولی پرسپولیس میبره ! 
    سید بعد رفتنت به خدا دیونه شدم واقعا خدا گلچینه ...شادی روحش صلوات

    روحش شاد سید جواد ذاکرمرد بود بخدا.امیرحین نشون داد هنوز م که هنوزه باید بیاد چنین مرد باید بود امیر دمت گرم

  • حسین شاعر (سرمست)
  • با سلام خدمت مسءولین وبلاگ من یکی از دوستداران مداح بی ریای اهلبیت سید جواد ذاکر هستم ... از این که عکس سید رو کنار آقای عینی فر گذاشتین خیلی ناراحت شدم نمیشه این دو را با هم مقایسه کرد ..... یا علی
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما دوست عزیز . تنها کسی که داره راه سید رو میره همین حسین آقای عینی فرد هست
    یا علی
    مولای خوبان گلچین است
  • به یاد سید جواد ذاکر
  • سلام .. ما یه پیجی ساختیم فقط هم به عشق خود آ سید جواد .. اگه میشه اطلاع رسانی کنید ..


    http://line.me/ti/p/~@SBS0516M

    پیج آسید جواد ذاکر 
    هم تشریف بیارید هم نشر بدید

    ممنونم یاعلی
  • عاشق سید جواد
  • امیر حسین دمت گرم آقای کردی.برای شادی روح سید جواد ذاکر وسلامتی حسین عینی فرد صلوات .خدا این عینی فرد رو برامون نگهداره که یادگار سید جواد ذاکره .هروقت مداحی اونو گوش میدم میگم عجب شاگردی تربیت کرده آقا سید جواد ذاکرروحش شاد.اجرشون با امام حسین
  • نمیدانم که هستم
  • امیر حسین
    ثابت کردی نام حسین برازنده توست.زبان قاصر است نمیدانم چه بگویم اجرت با آقا امیرالمومنین

    درود بر شرفت

  • کلب ابولولو
  • سلام امیرحسین جان درودبه شرفتبادیدن این حرکت شماحال کردم آقاسیدرودررسانه نشون دادیددرسایه ذوالفقارمولاباشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی