سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر  ، یکی که مثل هیچکس نبود

بسم رب ارباب بی کسان مولانا حسین بن علی (ع)

چه ساده اند آنها که فکر می کنند من عکس تو را به دیوار های قلبم آویزان کرده ام ...
آن ها نمی دانند که من دیوار های قلبم را به عکس تو آویخته ام ...

نمیدانم چرا مینویسم ولی این را میدانم که نمینویسم تا حقانیت ثابت کنم , حقانیت این خاندان اظهرمن الشمس است و آن را که عیانست چه حاجت به بیان است !
مینویسم چون لذت میبرم از اینهمه جاه و منقبت , از این همه حلاوت !
مینویسم چون نمیدانم چرا همیشه خوبان مظلوم بوده و هستند , سید جواد هم به عشق مولاش مظلوم شد و مظلوم شهید شد (شهید عشق) .

این مردمی که به حضرت علی می گفتند نماز نمی خونه , دیگه می خواستید به سید رحم کنن !

سید جواد مثل اربابش بود , آره ; به امام حسین وضو میگرفت ولی تو قتلگاه بهش سنگ میزدن و میگفتن کافره !!!

به قول آقا رضای هلالی شاید صدا و سیمای ما سید جواد رو نمیشناخت ! ولی از این حرف حمید خان علیمی هم نمیشه گذشت که میگفت :
تلویزیون برا آسید جواد خیلی کوچیک بود !

به قول حمید آقای علیمی , سید بزرگتر از این دنیا بود , برا همین نتونست بمونه !

هرکس حسین گفته که ذاکر نمیشود
مردم غلام فاطمه کافر نمیشود ...

آخرین نظرات
نویسندگان

پرسش و پاسخ هایی در رابطه با زندگی آسید جواد ذاکر (9)

33 ) س : در مورد بحث زینب اللهی و این حرفها میخواستم بدونم , خب ایشون با اینکه میدونستن این حرفها در محافل عمومی شاید جاش نباشه , پس چرا اینکار رو کردند  ؟ که بعدها بیان و توی صحبتهاشون بگن که منظور ما بحث احساسی بوده و حالا بخوان دهن یه عده مخالف رو که منتظر کوچکترین لغزش بودند رو ببندن !

ج : راجع به اشعار و اینجور مسائل"زینب اللهی" من خیلی شهرستانها و با دوستان که نشستیم عرض کردم , این حرف اولین بار توسط سیدجواد ذاکر گفته نشد .

جسارتاً حاج محمد رضا طاهری , حاج حسن خلج و حتی یک بیت در دیوان حضرت امام رحمةالله علیه ( لم یلدم بسته لبم وگرنه بگفتم / دخت خدایند این دو نور مطهر) خطاب به حضرت زهرا و حضرت معصومه سلام الله علیهما , خب نعوذبالله خدا دختر داره؟

یا در دیدار مقام معظم رهبری با طلاب زنجان , یکی از طلاب از سر شوق و در بیتی آقا رو تشبه به امیرالمؤمنــــین علیه السلام کردند و حضرت آقا فرمودند : چون زبان شعر هست نمیشه چیزی گفت !!!

پس همه مرتد میشن , همه کافرن؟!

نه چون جـــو علیه سید جواد حاکم بود و جو نادرستی بود , حرفها و عملکرد سید جواد تیتر شد و همه زدن تو سر سید.

مطلب آخر : یک روز تماس گرفتم خدمت یکی از اساتید ولایی و بزرگوار و بهشون عرض کردم که میخوام اسناد و مستنداتی راجع به بسیجی بودن و پیرو رهبری بودن سید جواد انتشار بدم , ایشون چی فرمودند بنظر شما ؟!

ایشون فرمودند : اگر شما بخوای اینکارو انجام بدید , چهره بچه های حزب اللهی خراب میشه !!!

البته , بنده عرض میکنم که در جریانات سیدجواد , اول و دوم اطرافیان سید مقصر و مسبب بودند و بعداً عده ی از خدا بی خبر که برچسب های رنگ و وارنگ به سید زدن ...

 

 

34 ) س : راجع به ارتباط سید جواد با محسن صایمی و مهرداد صایمی توضیح بدین ؟

ج : مداحان عزیز کربلایی ها محسن و مهرداد صائمی از عزیزانی بودن که چون مقیم کاشان بودند و میشه گفت که از اوائل سال 81 یا 82 در جلسه هیئت دیوانگان حسین علیه السلام کاشان حضور داشتن و بدون تعارف باعث افتخار آقا محسن بود که چندین جلسه کنار آسید جواد خوندن و مداحی کردند و حتی چندتا از سبکهای گل رو به سید دادند و خوندن و البته انصافاً جـــزء اون دسته از مداحانی بودند که از نزدیک نفس سید جواد رو حس کردند و هیچ جا دم از شاگردی و دوست بودن و حواشی که متأسفانه یکسری دوستان درست کردند نداشتن .

راجع به مهرداد هم عرض کنم که در حد آخرین روزهای زندگی آسید جواد , همراهی  سید رو میکردن , در ذکر گفتن و ارتباط صمیمی و بسیار نزدیکی بدون تعارف نداشتن، دلیلش هم اختلاف  سنی ایشون با سید بوده !!!




35 ) س : آیا  آسید جواد وصیت نامه داشت ؟ چرا سید جواد رو تو  قم دفن کردند؟ وصیت خود سید بود ؟

ج : خیر , آسید وصیت مشخصی نداشته اند . ولی قطعاً جــزء خواسته های سید جواد بود که قم دفن بشن و البته اتفاقاتی هم پیش اومد که قرار شد جنازه سید جوادرو انتقال بدن به کاشان و در محل حسینیه جنةالحسین علیه السلام تدفین بشن که با  اصرار همسر ایشون و خانواده آقای طباطبایی و با کمک بیش از حــد حضرت آیت الله سجادی در قم و در محل قرستان نـــو دفن کردند .

یک نکته هم خالی از لطف  نیست , استاد معظم حاج غلامرضا عینی فرد فرمودند :

خدا میخواست با مرگ  سید جواد و دفنش در کنار قبر حاج رسول دادخواه خیابانی "رســول ترک" دوباره رسول ترک احیاء بشه و چون جریان معروف  حاج رسول ترک  فقط در ذهن عده ای اونم در چند دهه قبل بوده  , حالا با دفن سید جواد دوباره جوانان امروز " رسول ترکــ" رو شناختند ...

 

 

36 ) س : آیت الله سجادی کیست ؟

ج : حضرت آیت الله سجادی از شاگردان حضرت امام خمینی رحمةالله و هم بحثی و دوست صمیمی شهید آسید مصطفی خمینی فرزند حضرت امام و رئیس مؤسسه نشر شهید مصطفی خمینی هستن . پیش نماز صحن رضوی حرم مطهر حضرت رضا علیه السلام در مناسبات مهم و بزرگ , دو دوره کاندیدای مجلس خبرگان رهبری که در 2 دوره نفر دوم شدند ...

و نکته آخــر آسیــد جواد ذاکر در روز عید سعید غدیر با ایشون عقد اخوت و برادری بستند و چندین سال دوران مجردی سید جواد در شهر قم در منزل ایشون زندگی میکردند . انصافاً در حق سید جواد ذاکر ایشون و آقازاده هاشون سوءاستفاده و خیانت نکردن (مثل بعضی ها !!! ) .


نظرات  (۳۷)

امام حسین آدم میخواد نه سگ و دیوانه و خل و چل
برید خودتون رو اصلاح کنید که جز خراب کردن دین چیز دیگه ای بلد نیستید
پاسخ:
به زودی مقاله ای دراین مورد برای شما و دوستان خواهم نوشت.

مقاله ای که بعد از آن مطمئنا خیلی آرزو خواهند داشت حداقل چند مورد از صفات سگ رو به ارث برده بودن .

شما اینم ببینین واستون فکر نکنم بد بشه

http://seyedzaker.blog.ir/1392/08/29/DEHEKA
  • عشق ازلی
  • به قول سید ذاکر : مقصد من وفای سگ بود و صدای سگ نبود...!

    دیوانگی عشق حسین عین کمال اسـت ... !

    فکر کنم فقط همین 2 تا واسه شما کافیه !!!

    آقای محترم  بهتر شما افکارت را اصلاح کنی که اینقدر سطحی به این موضوع نگاه میکنید براتون دعا میکنم به این بینش برسید
  • عشق ازلی
  • @دیدار - الانن منظور شما کی بود؟
    امیر دیگه!!!!!!!!

  • عشق ازلی
  • فدای داداش
    سلا مطالبتون واقعا مفید بود و به خیلی از سوالات من جواب داد.
    ببخشید جواب سوالارو کی میداد؟
  • دیوونه شهر عقل
  • سلام

    خواهش می کنم

    یکی از دوستان سید که تو بیشتر جلسات سید به عنوان فیلم بردار حضور داشت .
    سلام.کربلایی حسین عینی فرد تو تشییع جنازه ی سید جواد ذاکر نبودن؟
    ممنون.
    سلام  خواستم چند کلمه ای عرض کنم در رابطه با این موضوعات من از یه شهرستان جمع و جور هستم توی این شهر شب که خوابیدی صبح سه تا هیئت اضاف شده این جمله بیشتر طنز بود مگه نه ؟ ولی خداییش همینطور بوده خب به واسطه کاری که داشتم با این هیئت ها اشنا هستم منم مثل همه کسایی که اینجا هستن و نوشتن مسلمونم شیعه ام دوازده تا امام رو قبول دارم ولی هیچ وقت نه خوشم اومد بگم من سگم یا ........... فقط نظاره گر بودم مدتی توی خونه تو تنهاییام دوستی داشتم که مجموعه کاملی از مداحی های سید جواد رو برام فرستاد و من هم تو تنهاییا م دیدم و گوش دادم اره من مسلمون بودم ولی  هیچ وقت درست و حسابی جستجو نکرده که این امام ها این مصیبتهاشون چی بوده چی شده اصلا چه خبره که این همه ادم میزنن به سینه و سر صدای سید رو دوست دارم گوش که میدادم خب توی مجالسشون مصیبتهای امام رو میگفتن و زار میزدن اوایل منم میدیدم و میخندیدم که چه خبره این ادما رو ببین خدایی چشونه اما شبی تا دیر وقت  نشسته بودم و همینطور که کارام انجام میدادم سید رو گوش میدادم نمیدونم چی بود چی شد ولی تا میشستم پای سیستم دستم روی پاور میرفت و فورا سید شروع میکرد اون شب دیر وقت بود و خوابم برد خوابی دیدم که نیاز ندارم بگم و نمیخوامم بگم قط از فردای اون  شب چی شد نمیدونم که اون قدر توی این سایتها و کتابها جستجو کردم که اصلا امام حسین کی بود رقیه کی بود حضرت زینب و مادرشون فاطمه  کی بودن هر شب بیشتر و بیشتر الان که چندین سال از فوت سید میگذره دل به هیچ کسی جز خداوند و اهل بیتش ندادم و نمیدم چه جاهایی که سپرم شدند چه جاهایی که دستم رو گرفتند همه اینا رو که گفتم   فقط خواستم به این اخر برسم که اهای مردم دوستان عزیز ،من اگه دلبستگیم به این عزیزان زیاد شد و اون طور رفتم برا تحقیق و خوندن یه دلیل داشت سید جواد ذاکر ،کار ندارم خوب بد گفتنش جلساتش منم خواستم اینو بگم مثل همه شماها ما ملت ایران از دوران همون کورش کبیر تا همین الان قدر چیزا و کسانی که داریم رو موقعی میدونیم که دیگه نداریم نه تو این موضوع مذهب توی همه موضوعات ماها همینیم من و ما نشستیم هی میگیم کافر بود گفت من سگم گفت فلانم ولی یه بار یکی نگفت چند نفر رو با این صداش با این جلساتش وادار کرد که برن و بپرسن که اصلا این کسانی که این مداح اسمشون میبره و میزنه به سرو سینه کی هستن یه بار کسی نگفت که این اقا هر چی که بود  یک انسان بود چرا ما مردم اینطوریم چرا از اون سالها تا الان من برا اولین باره که دارم مینویسم فقط خوندم و نظاره کردم گفتنش درست یا غلط کار ندارم من خوم به شخصه ادمی بودم که نمیگم خلاف کار بودم نه ولی یه ادم عادی مثل همه که اصلا توی این فازا نبودم که بدونم امام حسینم کیه شماهایی که اینقدر تفسیر میکنین که چی میگفت و چی بود من میگم برا یه بار جنبه های دیگش هم ببینین من خودم کسی بودم که با این اقا و به خاطر این اقا  واقعا رفتم دنبالش و خوندم که این اهل بیت کی بودن اگه سید هیچ کاری برا اونا نکرد حد اقلش این بود که نمیگم هزار تا همین یک نفر خودم رو میگم یک نفر رو با صداش جذب اهل بیت کرد  من که زیاد نمیدونم مثل شما دوستان ولی همین قدر میدونم و خوندم که هر کسی فقط بتونه یه نفر رو از راه هایی که کج و از خداوند دور ه برگردونه  کاری امام ور کرده چون بنده ای رو به خداش نزدیک و نزدیک تر کرده این انسان اگر هیچ کاری نکرد حد اقل توی این کار تبحر داشت حرف زیاده ولی جاش نیست اونم برا منی که اولین بار بعد از این همه سال دارم از سید مینویسم برا ملت در اخر خداوند بزرگ رو شکر میکنم که تا زنده ام تونستم عزیزانش رو بشناسم اهل بیت و رسولش رو خوب تر بشناسم که شاید هیچ وقت نمیرفتم دنبالش  بدونم که چه خبره  خدا رحمت کند سید رو و به همه اونایی که دارن راه سید رو میرن برای اگاهی من و ما از خدا موفقیت و عمر با عزت رو طلب میکنم .  و از همه کسانی که دارن هنوز هم بد میگن  و فقط چند کلمه ای که سید میگفت رو کردن بوق و  میزنن اینو میگم که روزی  خدا به پیغمبر گفت ای محمد  هر کسی که تنها کلمه ای  حرف  در مورد مومنی بزند که نظر دیگران رو نسبت بهش عوض کن و ابرویی ازش بریزد مثل این است که شمشیر به کمر  بسته و با من به  جنگ بر خاسته . وستان عزیز بگذارید خود خداوند در مورد انسانها قضاوت کنه نه ما والسلام .من مسلمانم قبله ام یک گل سرخ واییییی ببخشید کفر گفتم
    سلام ببخشید یه چیزی رو یادم رفت خواستم بدونم سید چند برادر و خواهر داشت و اینکه کارو کاسبی این اقا چی بود ؟
    چه رویی دارید شما. 
    . " لم یلدم  بسته لبم "  لم یلدم که تلمیح به سوره توحید است و می گوید اعتقاد به توحید زبان را بسته که چنین بگویم. یعنی نمی گویم. نه اینکه العیاذ بالله امام خمینی برای خدا دختر قایل شده باشد. بلکه می گوید اگر قرار بودن دختر داشتن برای خدا جایز باشد و وحدانیت خدا را قبول نداشتم ، می گفتم اینها دختران خدایند.  مثل همانکه که نه خدا توانمش خواند نه بشر توانمش گفت. 
    حالا این مشرک کارش به جایی می رسد که حتی برای توجیه اراجیف کفرآمیز خودش امام خمینی را هم تحریف می کند! نفرتم از او هزار برابر شد.


    ذاکر  اگر واقعا به حرفهایش اعتقاد داشته است
    قطعا کافر بوده است و مرتد از دنیا رفته است.

    چون فرق الله و رب و حق را نمی فهمید و متوجه نبودید منصور حلاج که گفت
    اناالحق چرا نگفت انا الله..که اگر می گفت واقعا کافر بود.

    اینکه هر کس بیاید حرفهای بودار و شطحیات بزند و بعد هم بگوید عین توحید
    و عرفان است نهایت نافهمی عرفان است. با این رویه فرعون اولین عارف واصل
    است! و می شود همه سخنانش را عرفان نامید.

    اگر واقعا این آقا ریگی در کفشش نبود این همه اصرار برای مشهور شدن با
    جملات کفرآمیز را نداشت.
    شما هم خود را شریک رفتار و گفتار این فرد قرار ندهید و گمان نکنید هر کس
    که شور و حال ایجاد کرد حتما آدم خوبی است!

    نه هر که چهره برافروخت دلبری داند
    نه هر که آینه سازد سکندری داند
    نه هر که طرف کله کج نهاد و تند نشست
    کلاه داری و آیین سروری داند
    هزار نکته باریکتر ز مو این جاست
    نه هر که سر بتراشد قلندری داند

    امیرالمومنین علیه السلام  میزان حق است که غالیان را سوزاند و مطلقا توجهی به این شور و علاقه ها نکرد.
    ملاک  قضاوت ما زیارت جامعه کبیره است که می گوید المتقدم لهم مارق.

    این افراد از دین خارج شده اند. واقعا باید نعوذ بالله ائمه خودشان
    نفهمیدند.  اصحاب و شاگردانشان نفهمیدند  و امثال مالک اشترها و ابوالفضل
    العباسها نفهمیدند و هیچ کدام شیفته ولایت و امامت نبودند و حالا ذاکر
    فهمیده است و شیفته اهل بیت علیهم السلام شده و فهمیده می تواند معصومین
    را الله خطاب کند!! یعنی توهین بزرگتر از این به همه شیعیان خالص تاریخ
    می شود کرد؟

    پس هر کسی که ذره ای آشنایی به مبانی اعتقادی و اصول دین داشته باشد می
    تواند به آسانی در این مورد قضاوت کند.

    این قضاوت در مورد فروع دین و چیزی نظپیر ارث و حکمیت و اینها نیست که
    نیاز داشته باشد کسی همه ابواب فقه را برایش طی کند. کافیست اصول دین
    رابدانید.

    هر کس به در حد علمش می تواند قضاوت کند و علم ما هم بر اساس سخنان و
    توجیهات همین فرد است که اقرار العقلا علی انفسهم جایز. البته مگر اینکه
    کسی ثابت کند جواد ذاکر دیوانه بوده است.

    طرف شرک و کفرش علنی است . با چه دلیلی این فرد را تایید
    می کنی؟  اما حتی یک استدلال در توضیح این اعتقدات و حرفها نمی آورد.
    که حب الشیء یعمی و یصم

    ای کاش نویسنده وبلاگ حداقل به خودش فرصت می داد ذره ای فارغ از حسن ظن و
    علاقه های افراطی دوستانه کلاه خود را قاضی کند.

    این رویه ترویج غالی گری و شرک در میان شیعیان کاملا سازماندهی شده است و
    متاسفانه تماما از آن سوی آبها هدایت می شود.

    خدا لعنت کند همه غالیان را که از زبان همه ائمه مورد لعن قرار گرفتند و متاسفم برای مردم که نریختند و همانجا این مرتد را به درک واصل نکردند. 

    پاسخ:
    انشاا... به زودی در خدمتتان خواهم بود

    یا علی
    خفه شو ...
    دهنتو ببند ذاکر حرمت داره نام ذاکر توی هر دهن نجسی جا نمیشه خودت چی هستی با چندتا کلمه عربی گفتن استغفرالله پیغمبر شدی به چه چیزت مینازی عمرلعنت خدا بر او باد قرآن میخوند با چندتا جمله عربی فکر کردی چی هستی خدا گواه هست با ذاکر امام حسین را شناختم بعداز مرگش. آدم نبودم ولی با ذاکر آدم شدم تو آدم نیستی بخاطر خدا حیا داشته باش افسوس که شیطان صفتانی چون تو هنوز در این عالمند به امام حسین اگه این حرفارو مقابلم گفته بودی بخدا گردنتو میشکوندم به جد ذاکر قسم جنم داری رو در رو بگو انسان سگ صفت
    دهنتو ببند ملعون بی شرف

    تو کی هستی که داری در مورد سید جواد ما نظر میدی؟
    خفه شوو مردیکه عوضی اسم ذاکر رو دهن کثیفت نیاااار حیووون.اون بحث های احساسی بود و توضیحش رو داد و گفت اعتقاد ندارم.اشقال حیوون تو کی هستی اسم سید جواد دهنت بیاری.خدا از دلهای بنده هاش خبر داره.کصافط سید جواد کاری کرد که امثال تو نکردن.به والله قسم با نوحه های سید جواد حسینی شدم خدا سید جوادو دوست داشت برد تا از امثال تو راحت بشن.اون دنیا جوابگوی مادرش فاطمه باش.تو عوضی چیکاره هستی حکم میدی.اون دنیا جوابگوی مادرش فاطمه باش..............یا حسین غریب مادر
    با تشکر از همه ی دوستان که تو دهنی زدن به این حسود از خود راضی همه ی بدخواهان سید جواد به محبوبیت سید حسادت میکنن خداوند درجه ی سید جواد را متعالی بگرداند
    سلام...
    آقا دلخورم ازت...چرا اراجیف این حیوون عقده ای رو پاک نکردی.../بخدا قسم این آزادی بیان و عقیده نیست که طرف هر چی به ذهن بیمارس میاد بنویسه و شما هم برای نشون دادنه این موضوع که طرفدار آزادی بیان هستین با پاک نکردنه این حرفها داغ دل هزاران دوستدار سید رو تازه کنی...
    این اقا از همون دسته افرادی هست که به خودشون اجازه میدن به اسم امر به معروف اسید تو صورت ناموس مردم بپاشن ، اینا همونایی هستن که به خودشون اجازه میدن به پوشش هر کسی گیر بدن و مثل سگ به جون مردم بیفتن در حالی که تو خفا خیلی بدتر از همونان...اینا کسایین که جای پای رهبر رو می بوسن و با اینکه می دونن خود رهبر از این موضوع ناراحتن برای خودشیرینی لقب امیرالمومنین رو بهشون میدن...آقا دل ما از دست این دوروهای روباه صفت خونه...اینا عمر و عاص زمانند که با دوتا لفظ عربی و قرآنی کسایی مثل خودشون رو خر می کنند.اینا مغیره و عمر و حرمله زمانند که به یه سید اولاد پیغمبر این توهین ها رو می کنند.حداقل حرمت سید بودنش رو نگه می داشتی.آشغال تو و امثال تو بخاطر کور دلی و تعصب کثیف تون حتی اگه خود امام زمان (عج ا... ) ظهور کنه هم منکرش میشید  و اولین نفرایی هستین که تیغ به روی آقا می کشین... اسم خودت رو دشمن غلات نذار... دشمن خدا بیشتر بهت میاد آشغال...بوی گند عقده و حسادتت آدم رو خفه می کنه...
    ....
    ....
    ....

    آقا خواهش می کنم هر نظری رو تو سایت نذارین...ببخشید دلم خیلی پر بود...باید اینا رو می گفتم...

    البته سید خودش گفت...:
    آقا من خودم می دونم لایق این حرفها نیستم
    اما از شما چه پنهون از اهل زمونه خسته ام...
    پاسخ:
    سلام داداش ...
    حق در صورتی که باطل خودشو نشون نده معنی پیدا نمی کنه ...
    مهم نیس کی چی میگه ... مهم اینکه خیلی چیزا واسه خیلیا ثابت شده ..
    اگه ناراحتتون کردم ... شرمنده

    یا علی (ع)


    سلام گارداش...
    نه داداشم شما چرا شرمنده  باشی...دوستدارای سید با نقد منصفانه مشکلی ندارن.همه مشکل ما از اونجایی شروع شد که این نقدها بوی توهین به خودش گرفت و حرفهای مغرضانه و از روی دشمنی و کینه شروع شد که صد البته از دورانه زنده بودن آقا سید جواد شروع شده و شک نکن تا قیام قیامت ادامه داره...چون جهل هیچ وقت تمومی نداره...اینا از اون دسته آدمهایند که خودشون رو بخواب زدند و هیچ وقت نمیشه همچین آدمی رو از خواب بیدار کرد...
    پاینده باشی...
    باسلام من از اون آدمای محتاطی هستم که به راحتی هر حرفی رو نمی زنم و باور هم نمی کنم چون خیلی از خدا میترسم میگم خدا به تمام امور داناست وباید همه ما برای تمام واو به واو کلماتمون اون دنیا پاسخگو باشیم اما خطاب به شماها میخوام بگم آدم هرکس رو از اطرافیان وطرفدارانش میشناسه نمی دونم چی بگم طرفداران ذاکر که خیلی بی منطق وبد زبان بودن ودر ضمن خیلی هم کم سواد واقعا اگه کسی پیدا میشه بیاد یه جوابیه منطقی خوب ارائه کنه
    سلام مخلص همتون هستم

    از همتون میخوام واسم دعا کنید خواب مرحوم ذاکر رو ببینم دارم دق میکنم 
     

    منم مثل متنی که بالا نوشته با صدای سید اهل بیت رو شناخت منم همینجور 





    من همانم که شدم سخت نمک گیر از او
     امدم تا بنویسم دو سه خط سیر از او
                                                 بنویسم که چه خوب است رهایی سید
                                                   ذلم از  شهر گرفتست کجای سید؟؟؟؟






    هر کس حسین حسین گفت که ذاکر نمیشود

                                                           مردم غلام فاطمه که کافر نمیشود
    زنده باد سید جواد ذاکر
    سلام...
    آقا مرتضی با چند هفاه تاخیر...
    چرا از خدا می ترسی ؟؟؟ مگه خدا ترس داره.تو یه دلیل برای ترسیدن بیار من هزارتا دلیل میارم که حتی تو لفظ هم گفتنش اشتباه و عین بی انصافیه...برادر من، مهربونتر از خدا سراغ داری،مگه این همه آیه و حدیث و روایت در باب مهربونی و عطوفت حق تعالی در حق بنده هاش هست جای ترس مسذاره که شما بخوایی بخاطر ترس از خدا ............... البته این خیلی خوبه که هر حرفی رو  یه زبون نمباری...
    در مورد سید ذاکر هم بگم که برادر ما خسته شدیم از بس توهین و تهمت و افترا در مورد یبد شنیدیم.اشتبان نکن ، درسته ما از روی علاقه و دوست داشتن سید ، اگر کسی بهش توهین کنه ناراحت میسیم و حرفهایی می زنیم که از دید شما خوب نیست ولی ... نمی خوام مقایسه ای داشته باشم ولی اگه کسی به مولای متقیان و کلا ائمه اطهار علیهم السلام توهین کنه شما بخاطر اینکه از خدا می ترسید چیزی نمیگید؟؟؟یه کوچولو بی انصاف اید...

    عشقه سید, همچین مداحی کم پیدا میشه,۱۰سال پیش پیشنهاد میلیونی بهش دادن اما قبول نکرد,,,,زنده باد سید جواد ذاکر

    سلام 
    یه سوال برای من پیش اومده 
    سید جواب یه حالاتی داشته که برای من ناشناخته ست 
    مثلا توی روزه در حالِ گریه کردن میخندیه میشه توضیح بدین که این کارا دقیقا چه حالیه ؟

    پاسخ:
    سلام
    آسید جواد هر وقت میدید و احساس میکرد اربابش ازش راضیه میخند , درکش واسه ماها خیلی سخته , چون اون حالاتو تجربه نکردیم

    یه چیزی تو مایه های اشک شوق هست

    یا علی
  • کربلایی مهدی
  • سلام 
    و عرض ادب من صاحب پیج سید جواد در لاین هستم می خواستم بدونم سید جواد. چند تا برادر و خواه ر داشته اند
  • کربلایی مهدی
  • به قول سید جواد: 
    خدا همهشون رو هدایت کنه 

    سلام بر همگی

    من این مطالب و تازه دیدم اما دشمن غلات نقد درستی کرد هرچند خودم به کفر سید اعتقاد ندارم مطالبشو میگم.  ولی کاش علمی نقد کنید نه بدو بیراه بگید که این نشانه ضعفتونه .آدم حق و که با توهین ثابت نمی کنه.

    دشمن غلات مردیکه نجس توخودت درحدی هستی که پشت سرمرده حرف میزنی اگر سیدگناه داره خداجوابشومیده اگه کافره خداجوابشو میده توغلط کردی باپدرومادرت بی شرف بی همه کس که تهمت میزنی حرامزاده نجس خوار به چه مدرکی کافرمیخونی آسیدجوادبخداییی که جانم دردستاونه منم مثل خیلیا بامداحی سیدجواد حسینی شدم خب هرکدوم ازما یه صلوات بعدنمازمون برا سیدبفرستیم میفهمی چی میشه یه دنیا رحمت براسیدمیشه که توحرامخور توش خفه میشه براسید فرستاده میشه پس باچرتوپرتات اینجا نیا نظرنده زرالکیم نزن
  • جعفر کشانی
  • این کثافتها اگه این حرفها را نزنند ادم به مظلومیت سید جواد ذاکر شک میکنه سید مظلوم بود اما یک مشت ادم بی بوته حرفی نبود که درباره سید نزنند  مگه کلیپ روضه سید را ندید که میگه اقا به جان زینبت خستم از این دو رو ها از این صد روها از اینای که لباس مشکی را بهانه کردن سید دلش میخواست میخواست بره بره پیش اونکه یک عمر از اون دم زد 
  • جعفر کشانی
  • سلام خوبید لطف کنید کانال تلگرام سید مظلوم را فعال کنید ممنون شادی روح سید صلوات

  • ذاکر دوم آینده
  • پاسخ کسانی که ب ذاکرمن بد میگن ........خیلی خری نفهم تو برو از غربی ها تقلید کن دلم میخوا ب جواب دشمن غلات بگم خیلی نفهمی خیلی گرازی خاک بر سر اون بی سروپات بریزم تو لیاقت ذاکرو نداری حق تو فقط ساس مانکنو امثاله ایناس حالا تو اینی پدرمادرت چی هستن فقط از خدا میخوام گرفتارت کنه ب حق ذاکر مظلومان سرطان بگیری
    یرو گم شو بی سواد لیاقت تو شاهین نجفیه خوک چهره هستش 

    چقدر بی ادبی اید،  چرا فحش؟؟؟فک نمی کنم سید ذاکر اینطوری بوده باشه و کسی که طرفدارشه یه کم باید مث اون باشه دیگه مگه نه؟

  • دوست دار ذاکر امام حسین
  • سلام به همگی. قبل از سوالم خطاب به دشمن غلات میگم شما واقعا خدا پرستی؟؟؟ اگر هستی پس چرا حکم تعیین میکنید شما ضعف دارید
    از خدا میخوام کمکتون کنه تا انقدر راحت تهمت نزنید شما که انقدر خوب بلدید تمام صحبت هاتونو با کلمات قرانی بکار ببری  پس چرا یک ذره شرم و حیا ندارید که خیلی راحت یه سری کلمات زشتو ناپسند رو به زبوونتون بیارید شما نباید بیحرمتی به بهترین وعزیز ترین نعمت خدا که انسان هست توهین کنید. از خدا میخوام که همه ی ما انسان هارو به راه راست هدایت کنه.   شما خواهشا عفت کلام داشته باشید آقا سید جز بهترین بنده های خدا بود میدونستید که خدا بنده های خوبشو زودتر میبر پیش خودش. لطفا بی حرمتی نکنید به نعمت خدا.  
    ببخشید که زیاد نوشتم دلم پر بود اخه من اقا سید رو خیلی دوست دارم از شما عزیزان میخوام تا اگر یه روزی اقا سید اومد به خواب شما ها ازش بخواید که شفائت منو پیش اربابمون حسین بکنه میشه به اقا سید بگید به خواب منم بیاد اخه من خیلی دوسش دارم 

    روحت شاد سید مظلوم . شفاعت ما رو هم نزد امام حسین (ع) بکن .

    سلام من به نظرم این اقا مشکلش با سید مظلوم ما نبود مشکل این اقا کلی تر و بزرگتره به نظر من ایشون اهل سنت هستن و کینه از علی و اولاد علی دارن  خلاصه بگم اینها همون خوارج زمان حال هستن لعتت خدا بر این کافران خدا نشناس.         هرکس موافقه یا مخالف  نظرشو به این شماره پیام بده ۰۹۳۷۷۷۵۱۹۱۲ لطفا فقط پیام بدین .

    آخه چرا ما با استناد به چند تا جمله دیگران رو تکفیر می کنیم؟ این بنده خدا که خودش گفت لا اله الا اللهیم، علی ولی اللهیم، وجه اللهیم، حبیبة اللهیم 

    بعدشم دیگه ما نشنیدیم این مسائل رو بیان کرده باشه، 

    سید مدایح پر محتوا با مضامین عالی و به قول مخالفین دور از غلو هم دارن، آیا ما نباید اینا رو ببینیم و استفاده کنیم؟!

    در مورد حامیان سید هم باید بگم حرفی نزنید که شأن سید رو پایین بیارید، سید عاشق درست کرد، عاشق مؤدب، با بصیرت و عاقل

    خود سید هم در عین عاشقی عاقل ترین بود، البته اینم بگم که «محرم این هوش جز بی هوش نیست»

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی