سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر  ، یکی که مثل هیچکس نبود

بسم رب ارباب بی کسان مولانا حسین بن علی (ع)

چه ساده اند آنها که فکر می کنند من عکس تو را به دیوار های قلبم آویزان کرده ام ...
آن ها نمی دانند که من دیوار های قلبم را به عکس تو آویخته ام ...

نمیدانم چرا مینویسم ولی این را میدانم که نمینویسم تا حقانیت ثابت کنم , حقانیت این خاندان اظهرمن الشمس است و آن را که عیانست چه حاجت به بیان است !
مینویسم چون لذت میبرم از اینهمه جاه و منقبت , از این همه حلاوت !
مینویسم چون نمیدانم چرا همیشه خوبان مظلوم بوده و هستند , سید جواد هم به عشق مولاش مظلوم شد و مظلوم شهید شد (شهید عشق) .

این مردمی که به حضرت علی می گفتند نماز نمی خونه , دیگه می خواستید به سید رحم کنن !

سید جواد مثل اربابش بود , آره ; به امام حسین وضو میگرفت ولی تو قتلگاه بهش سنگ میزدن و میگفتن کافره !!!

به قول آقا رضای هلالی شاید صدا و سیمای ما سید جواد رو نمیشناخت ! ولی از این حرف حمید خان علیمی هم نمیشه گذشت که میگفت :
تلویزیون برا آسید جواد خیلی کوچیک بود !

به قول حمید آقای علیمی , سید بزرگتر از این دنیا بود , برا همین نتونست بمونه !

هرکس حسین گفته که ذاکر نمیشود
مردم غلام فاطمه کافر نمیشود ...

آخرین نظرات
نویسندگان

چه فرقی است میان مرتضی پاشایی و سید جواد ذاکر؟

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹ ب.ظ

زمانیکه هردو خواننده بودند، یکی خواننده پاپ یکی خواننده اهل البیت....
هر دو سرطان داشتند، یکی سرطان معده، یکی سرطان ریه....
هر دو جوان بودند، یکی جوان امروزی، یکی جوان عاشورایی....
هردو طرفدار داشتند، یکی موسیقی دوستان، یکی اباعبدالهی ها....
هردو ماندگار شدند، یکی باخواندن: "نگران منى به تو قرصه دلم"، یکی با خواندن:"یاحسین غریب مادر"...

اما در واقع تفاوت از زمین تا بی کران است...

زمانیکه سیدجواد ذاکر رفت، نه روزنامه ای نه سایتی و نه حتی زیرنویس تلویزیونی و اخباری و این عمل رسانه ها به اندازه ای شنیع و زشت بود که هنوزهم که هنوز است داغ آن بر قلب دوستداران ذاکرین اهل البیت علهم السلام تازه است، اما زمانیکه مرتضی پاشایی رفت کم مونده بود عزای عمومی اعلام بشه...

یکی بجرم حسینی بودن، یکی بخاطر خواننده بودن...

چه فرقی است میان مرتضی پاشایی و سید جواد ذاکر؟

رسانه های شنیداری و دیداری زمانیکه یک ذاکر اهل البیت علیهم السلام از دنیا میرود، بی تفاوت از کنار آن میگذرند و گویا یک انسان معمولی و عادی فوت شده ، مانند فوت سیدجواد ذاکر که مصادف شد با فوت پوپک گلدره بازیگر تلویزیون و سریال رویای شیرین و...، که تمامی رسانه ها بویژه صداو سیما چنان مانور تبلیغاتی ای راه انداختند که انگار در ایران عزای عمومی اعلام شده است، مرحوم گلدره یک انسان معمولی بوده اند و تنهاویژگی ایشان بازیگر بودنشان بود که مردم با این ویژگی ایشان را می شناختند اما سیدجواد ذاکر چی؟؟

چرا زمانیکه برای یکی از همین ذاکرین و مداحان طرح تخریبی اجرا میشه همه رسانه ها بصورت تخصصی به این موضوع دامن میزنند تا مداح مورد نظر را به چالش کشانده و آبرویش را ببرند آن هم به جرم حسینی بودن...

یک روز اسلحه کشی یک مداح را عَلَم می کنند و یک روز قلیان کشیدن دیگری را پیراهن عثمان....


  • دیوونه شهر عاقلا

سید جواد ذاکر

مرتضی پاشایی

نظرات  (۵۳)

  • تاسف برای ملتمان
  • سلام بر شما دوست عزیز 
    در طی این چند روزه که بحث اقای پاشایی پیش امد و استقبال زیادی صداوسیمای ایران انجام داد بهمین خاطر سایت عِقاب که سایت مقابله باشبهات وهابیت هست و توسط استادان بزرگ حوزه و دانشگاه مدیریت میشود اعتراض بسیار شدیدی به صداوسیما انجام داد که هنوز جواب داده نشده و این سایت اقای سید جواد را با اقای پاشایی مقایسه کرد و احظار تاسف کرد نسبت به صدا و سیمای ایران
    اگه میخواهین این اعتراض را ببینین بروید به ادرس سایت عٍقاب که زیر میگذارم:
  • خادم الحسین بنی فاطمه
  • سلام علیکم
    بحمدلله مجموعه خوبی دارید
    این مطلب شما ما رو بد ریخت به هم
    حالم رو دگرگون کرد
    یاد سید بخیر
    دلم خوشه الان پیشه اربابش راحته انشا الله
    درپناه 14 معصوم ماجور باشی انشا الله
    التماس دعای ویژه
    یاعلی مدد


    بازم میگم بدجوری حال ما ریخت به هم ....
    بدجوری رفیق ...!!!!!!1
    پاسخ:
    چاکرتم رفیق ... اگه حالی به حالی شدی ... ما رو یادت نره ...یا علی
  • محمد سامانی
  • ممنون که یاد اقا سید جوادو زنده نگه میداری اینم بگم صداوسیمای ایران لیاقت نداشت ونداره که بخاد در مورد اقا سید چیزی پخش کنه در واقع زمستون گذشته و رو سیاهیش واسه ذغال مونده

    سلام داداش حرف دل ما رو زدی،  دمت گرم

    سلام

    ممنون از اینکه حرف دل ما رو زدید

    درسته صدا و سیما هیچوقت جز به بدی یادی از ایشون نمیکنه اما ایشون بعد از 8سال هنوز تو قلب ما زنده اند

    هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

    آره دل شکست

    من اون روز که خبر خواننده رو پخش می کردن بیشتر از هر روز دلم گرفته بود

    خیلی جاها گفتم سید چه غریبونه رفت

    سلام شما چه آدمایی هستید این چه حرف های مسخره هست که می زنید.خیلی چرته.هی می گید سید ذاکر سید ذاکر سید ذاکر مگه چی شده؟حالا این همه خواننده پاپ داریم.شما فقط همین مرتضی پاشایی رو گیر آوردید.شما خجالتنمی کشید اینحرفارو می گید.دیگه مسخرشو در آوردید.
    تازه شعر نگران منی به تو قرصه دلم در مورد خدا هست.بد کرده به این قشنگی خونده؟
  • انا مجنون الزینب
  • چه ربطی داره آقا محمد اون وقت هایده هم از خدا خونده حتما آدم خداییه
     انشالله به قبرش نور بباره خداییش سید جواد یدونه بود
    اصلا قابل مقایسه نیس  از بچگی با مداحی هاش بزرگ شدم
    بیخال زمونه به ما دیونه


    دقیقا یادمه اون روزای که سید ذاکر رحمت خدا رفتن من که نوحه هاش روگیر اورده بودم  وبه دوستام معرفی میکردم.یکی از دوستام به من گفت سید ذاکر رحمت خدا رفته باورم نمیشد دوماه گذشته بود تازه ازروی سی دی دیدم تشییع جنازشو.حالم بهم خورد از صداوسیمای ایران .هنوز که هنوزه این درد توی دل من مونده به قول سید وعده من وشما قیامت گردن من وشما دست حیدر.
  • نوکر ارباب بی کفن
  • سلام واقعاً وقتی محرم میشه هیچ مداحیی از سید پخش نمیشه ولی در روز های دیگر از متضی پاشایی پخش میکنن ولی خدا هر دوشون رو رحمت کنه
    برای شادی روح مرتضی پاشایی و سید جواد ذاکر صلوات
    اللهم صله علی محمد وآل محمد
  • خانمی صابری
  • راستش اون زمان که مرتضی پاشایی مرد من از سید جواد فقط در این حد میدونستم که مداحه و حتی فکر نمیکردم مرده باشه
    وقتی مرتضی پاشایی مرد تو جو اون زمان و دوستام که خب بلاخره همه پایه آنگ و جوون های امروزی عکس های پروفایلشون شد پاشایی و پست جدیدشون شد تسلیت منم تحت تاثیر و پست تسلیت گذاشتم و اینا
    پشیمون نیستم خدا اون رو هم رحمت کنه جوون بود وسرطان بد دردیه
    اما از این پشیمونم که لحظه اول که خبر دار شدم نشستم پای تلویزیون ببینم کی خبر رو اعلام میکنن اعصاب بهم ریخته بود شدید و همش غر میزدم که خاک تو سر این تلویزیون حالا اگه یکی دیگه بود چقدر خبر میدادن اما اینو به جرم خواننده بودن اصلا پخشش نکردن چقدر راحت همدیگرو قضاوت میکنیم این حرفا
    مادرم میگفت عجله نکن مطمئن باش میگن اگرم نگن طوری نمیشه
    تا اینکه شروع کردن پوشش خبری دادن اونم چقدر زیاد دیگه خودمم تعجب کرده بودم از چه زاویه هایی جمعیت رو نشون میداد تا بگه چقدر تشیع جنازه شلوغ بوده که حالا شلوغم بود
    وقتی مادرم گفت اینهمه گفتن دیگه غیر طبیعیه مثل توطئه میمونن تا حالا برای کی رو اینهمه اعلام کردن علما هم که میرن این همه نشون نمیدن اینا میخوان بگن مردم دیگه توجهی به علما و هیئت ها ندارن و ببینید چقدر مال خواننده پاپ سر و دست میشکنن
    اون زمان داغ بود وغیر منطقیباور که نمیکردم هیچ عصبی هم میشدم ومیگفتم چقدر بد بینی
    اما الان که با زندگی سید بیشتر آشنا شدم و در حیرتم از مرام این مردم پست این طایفه زنده کش مرده پرست تا هست به ذلت بکشندش به جفا تا رفت به حسرت ببرندش سردست
    مگه میشه خبر فوت این مداح رو اصلا اعلام نکنن
    البته با همه اون اعلام نکردن ها داداشم اون زمان بوده و میگه زمان تشیع جنازه تا چنتا خیابون اطراف اصلا قابل تردد نبود و جمعیت پر شده بود
    سید هرچقدر هم مظلوم رفت اصلا به پای آقا امام حسین نمیرسه
    سید امروزی تره و درک سختیش برام راحت تره اون موقعست که میفهمم چی بر سر امام حسین گذشت(البته که اصلا نمیفههمم)
    ببخشید که نوشتم بدون انسجام و قاطی بود ذهنم آشفتس
    مرتضی پاشایی مداح بود و قاری قران، نور ب قبر جفتشون بباره ان شاءالله 
  • پژمان خفتان
  • سلام دمت گرم خداوند روح سید جواد ذاکر را شاد کند من نوکر طرفداران سید جواد ذاکر هستم من مهندس برق ونخبه ریاضی هستم 09189187912
    خدا میدونه چقدر سید جواد غریب و مظلومانه از دنیا رفت . روحش شاد . یعنی یک مداح اهل بیت به اندازه یک خواننده برای مسوولین ارزش ندارد؟؟! 
    سلام میگم به جای آه و افسوس بیایم با قرائت قرآن و خیرات دادن و نیکوخلق بودنمون برای سید جواد ذاکر بزرکمان باقیات و صالحات جمع کنیم....

    از مطللبی که گذاشتی خوشم اومد.من یه میانه رو هستم یعنی نه خیلی مذهبی نه خیلی الوات.

    ولی یه خواننده فرقی نمیکنه که پاشایی باشه یا یکی دیگه،صداش رو با هزار تا برنامه اصلاح میکنن و افکت میذارن تا میشه یه ترانه

    ولی یه مداح به صورت زنده میخونه و بدون هیچ افکت و اصلاح صدا.


    کشورمون مداح های خیلی خوبی داره که هیچ کس قدرش رو نمیدونه.نمونه اش سید زاکر که بعد از زیر خاک رفتن،مردم شناختنش

    به هر صورت تشکر میکنم ازت بابت این پست

    بیشترمداحی های سیدبوی تفرقه بین شیعه وسنی رامیداد.خادم اسلام واهل بیت بایدبه اتحادمسلمین تلاش کنه نه انشقاق آنها.سیدمداح خوبی بودخدارحمتش کنه ولی به نظرمن ناخواسته وناخودآگاه درمسیرصهیونیسم(تفرقه بین شیعه وسنی) گام برمیداشت وبه این خاطرهم خدازودپیش خودش برد تااورا دست دشمنان اسلام نجات دهد
    درجواب ایرانی عزیز:سید عالی بود دردعاهاش افتخار میکن که رهبرش حسینیه فقط بخاطر نفرتی که از سنی ها داره داد میزنه که نفرت داره بخدا یک مداح شجاع که باش اونم سیدعزیز که بدون ترس حرفشو میزن ودر جواب محمد،؛؛چی میگی سیدذاکر سیدذاکر؛پسر اول دهنتو آب بکش بعد بگو سیدذاکر، مرتضی پاشایی کاری ندارم کی بود خدارحمتش کنه منم صداشو دوس دارم ولی خب سید والا مجنون حسین بود پس هیچوقت نمیشه یه خواننده معمولی رو با مداح بزرگی که همه چیزش ساده و با اخلاص بود مقایسه کرد آسید همیشه محبوب دلهاس ومی مونه البته مادر حد قضاوت نیسیم ولی ناعادلانه هس که پاشایی رو بافخرالذاکرین آسیدجوادبزرگوار یکی کرد بازم خدا هردوشونو رحمت کنه یا الله
    درجواب ایرانی عزیز:سید عالی بود دردعاهاش افتخار میکن که رهبرش حسینیه فقط بخاطر نفرتی که از سنی ها داره داد میزنه که نفرت داره بخدا یک مداح شجاع که باش اونم سیدعزیز که بدون ترس حرفشو میزن ودر جواب محمد،؛؛چی میگی سیدذاکر سیدذاکر؛پسر اول دهنتو آب بکش بعد بگو سیدذاکر، مرتضی پاشایی کاری ندارم کی بود خدارحمتش کنه منم صداشو دوس دارم ولی خب سید والا مجنون حسین بود پس هیچوقت نمیشه یه خواننده معمولی رو با مداح بزرگی که همه چیزش ساده و با اخلاص بود مقایسه کرد آسید همیشه محبوب دلهاس ومی مونه البته مادر حد قضاوت نیسیم ولی ناعادلانه هس که پاشایی رو بافخرالذاکرین آسیدجوادبزرگوار یکی کرد بازم خدا هردوشونو رحمت کنه یا الله
    آقامسعود برودرمورد خلفای اهل سنت تحقیق کن وچندتاکتاب بخون بعد قضاوت کن ببین آیاتوهین به آنهاکارخوبی است یااصلاتوهین به اهل سنت کارخوبی است؟اگرخلفا مسلمان نبودند یاکافربودند یااصلامغایربااسلام بودند هیچ وقت حضرت علی (ع)فرزندانش رادرفتحوات زمان آنهانمیفرستاد یابه آنهامشاوره نمیداد؟برای مثال مختارثقفی که منتقم خون حسین(ع)است توسط عبداله بن عمراززندان آزادشدتابه خونخواهی برخیزد.روزی که مردان قبایل جمع شدند پیامبررابکشند علی (ع)دررختخواب پیامبرخوابید وابوبکر(رضی اله)هم کل مال وثروت هنگفتش رارهاکرد وهمراه پیامبرشبانه مکه راترک کرد ودرمدینه یک کشاورزمعمولی شد؟حالاببینید بااتحاد اسلام وپیامبرنجات یافته یابا لعن ونفرین برهمدیگر پس بیایید برای سربلندی اسلام تلاش کنیم نه تفرقه بین شیعه وسنی که نتیجه اش کشورهای سوریه وعراق وافغانستان و...میشود(هدف استکبارجنگ شیعه وسنی است چون نود درصدانرژی جهان دردست مسلمانان است اگه اینهاباهم جنگ نکنند انرژی رامفت به استکبارنمیدهند)
    خب برادر من آسیدجواد حق اهل بیتو خواسته بگیره  واقعا خوب گفته من خودم تواستانی هستم که بیشترش بلوچن خب وقتی تومحرم آهنگ میزارن تومحرم میرقصن ما باید نگاشون کنیم والا سیدجوادذاکر مردپاکی بود توروبخدا دست از تهمتا و دروغاتون بردارین منم اگ جای سید بودم خونم به جوش میومد و بله علمای سنی حرف از امام علی زدن ولی خوبه میگید عالم ولی این سنی های امروزی جاهل هستن که توهین میکنن  پس جواب توهین شونو باید به خودشون برگرردوند
    آقامسعود من یک شیعه هستم طرف حرف من درمورداتحادمسلمین وعدم توهین به همدیگرفقط شیعیان نیستند بلکه برادران اهل سنت راهم میگویم که نباید به اعتقادات شیعیان توهین کنند چون همه اینهادرزمان خودشان درراه اسلام به سهمشان جان فشانی کردند حالانوبت ماست که اسلام را زنده نگه داریم. اگرشیعه وسنی به همدیگر توهین کنند نتیجه اش جنگ وناامنی وغارت کشورمون توسط یهودو وهابی و...خواهدبود.دکترشریعتی میگوید چرامذاهب سه گانه مسیحیت ویهود بامذاهب مختلفش وجالب اینکه انجیل وتوراتهای متفاوت هم دارند باهم جنگ نمیکنند ولی شیعه وسنی که یک قبله یک پیامبر یک خدا ویک قرآن مشترک دارند بایدباهمدیگرجنگ کنند؟جوابش اینه اگه شیعه وسنی باهم نجنگند اونها خاورمیانه رابه راحتی نمیتوانند غارت کنند. الان دشمنان اسلام درلباس مذهب واردمیدان شده اند توماهواره انگلیس میادبرنامه شیعه میزاره آمریکابرنامه سنی میزاره آیافکرمیکنی این همه هزینه میکنندتامارابه بهشت هدایت کنند؟ درمقابل دشمن بایدمتحدشد
    آقایان محمد و مسعود بمیرید
    خب
    خیلی تفاوت دارند
    ذاکر یه سگ کافر بود که به درک واصل گشته و به اسفرالسافرین مهاجرت نمود و یقینا الان در ماتحتش آهن داغ فرو رفته است و خوب کالیبره شده
    ولیکن مرتضی پاشایی یه خواننده معمپلی پاپ بود که یکعده از مردم دوستش داشتند و هنوز هم به یادش میباشند و مورد احترامه... رحمت خدا بر او.

    فکر میکنم خیلی واضح باشه،!!
    :(((((
    لعن الله عدوکه یا سید ذاکر
  • مهدی زند بور
  • سید جان هرکس تورا بشناسد وبعد تورا بد گوید حتمان لقمه اش یا نطفه اش حرام است
    خفه شو پارسای دیوث پارس نکن!
    سید جان ب یادتیم تا اخرین نفسی که میکشیم.حرم زاده ای پارسا حروم زاده.
    خواهش میکنم به اعصاب خودتون مسلط باشی
    نه خدا ونه ائمه به اینگونه ادبیات و حرف زدن
     راضی نیستد
    پس کاری که خلاف دستور خدا و رسولش هست انجام ندید
    خواه طرفدار سید ذاکر باشید،خواه طرفدار پاشایی
    عقل رو جایگزین احساس کنید
    خدا رحمتشون کنه 
  • مهدی آرسته و مهدی حاجی خطال
  • سلام
    ما دو تا دوستیم که از شهرستان دزفول این پیامو ارسال میکنیم
    ما طرفدار پر و پا قرص سید و آقا حمید علیمی هستیم و دوست داریم آقا حمید به شهرمون بیاد تورو خدا بهش بگید بیاد ممنونیم
    فقط هر جوری هست اگر باهاش ارتباط دارید بهش این 1یامو برسونید
    ممنون یا علی
    بحث عقیده و دین  از لحث سلیقه موسیقی و دیمبول و دیس دیس جداست!

    اصلا اینکه پاشایی کی بود و موزیک و کاراش بدرد نخور و سطحی و عوامانه بود هم مهم نیست...
    ایشون همانطور که عرض کردم یک خواننده معمولی عوام خوان پاپ بودند که یکعده طرفدار دارن و به دلایل موقعیتموقعیتی و اجتماعی تبدیل به سوژه خبری شدند‌
    خداوند ایشون رو رحمت کنه و روحشان شاد

    ولیکن بحث آقای ذاکر ، بحث کفر و ایمانه...
    یعنی ایشان بصورت علنی اظهارات کفر آمیز ، مشرکانه و ضد اسلامی داشته اند و تا پایان عمرا کاملا واضح بر اباطیل خود اصرار میورزید.
    توبه ای هم که ندیدیم....
    حالا طرفداری ایشان به خاطر نعصب و البته انحراف عقیدتی که خودشان هم همچون ذاکر درگیرش هستند یقه پاره کنند و داد بزنند... خب چیزی از بار گناهان و سنگینی شرک بر دوش او کم نمیشود.
    امیدواریم که خداوند ایشان را بخشیده باشد ولیکن چیزی که جود دارد و ظاهر است (کفر مسلم و اظهر) سید جواد ذاکر میباشد.
    این بیسواد روضه خوان... مصداقی برای فسق عقیدتی بوده...
    از توهین به مقدسات اسلامی تا اطهار کفر صریح تا تهمت و افترا به الله متعال و قرآن و پیامبر و اهل بیت (صلوات الله علیهم اجمعین) و هزاران گناه و سیاهی و چرک مادی و معنوی دیگر...

    ایشان بر علیه اسلام و تشیع عصیان نموده و ردیف خالدین فی النار میباشد.

    به هواداران نادانش هم توصیه میشود پیش از اینکه همچون مرادشان سید چی چی ذاکر، گور بگپر نشده اند و با آهن تفدیده طویل ،  در طبقه هفتم جهن، هاشون معامله نشده زودتر توبه کرده و از چنین فساق بی دینی تبری جویند.
    والسلام علی من اتبع الهدی


    خمپاره ، حرم ، عمه سادات ، حرامی

    از شام ، خبرهای پر از روضه رسیده

    برگرد به همراه ابالفضل که انگار

    رنگ از همه ی اهل حرم باز پریده

     

    اخبار مدافعان حرم

    اخبار اربعین

    کلیپ های ناب از سید جواد ذاکر و....

    در کانال فاطمیون                            

    https://telegram.me/majmafatemiyon


    خمپاره ، حرم ، عمه سادات ، حرامی

    از شام ، خبرهای پر از روضه رسیده

    برگرد به همراه ابالفضل که انگار

    رنگ از همه ی اهل حرم باز پریده

     

    اخبار مدافعان حرم

    اخبار اربعین

    کلیپ های ناب از سید جواد ذاکر و....

    در کانال فاطمیون                            

    https://telegram.me/majmafatemiyon

    اصلا کاری به اهنگای پاشایی ندارم ولی یکی هست بالاتر از ذاکر یافتم و خواننده بود اسمش ناصر عبداللهی هست که اهنگ حضرت فاطمه یا همون فاطمه بنت نبی خوند و حتی برای حضرت علی خوند که نظیرش پیدا نمیشه و در اخر سر همین دو آهنگ وهابی ها شهیدش کردن انصافا نظیری مثل ناصر یافت نشد .... اهنگ های ناصر پاپ مذهبی بودند ولی پاشایی مذهبی نبود ... باید ذاکر رو با ناصر عبداللهی مقایسه کنی گرچه سر بیماری دارید مقایسه میکنید اما سر شعرها با ناصر مقایسه کنید
    هیچ وقت محبین اهلبیت رو باهم مقایسه نکن محمدجان.من وتو کسی نیست مقام زیاد یا کم بودن محبان اهلبیت رو بسنجیم این خداواهلبیت است که می سنجن نه خلق خدا
    شما هم مواضب حدو حدود خودت باش تا مثل این معشوق کافر و نفوذیت نمیری
    خدا لعنتت کنه پارسا خدا لعنت کنه هر کی که اینجا از سید محمد جواد ذاکر طباطبایی بد گفته انشالله خدا و امام حسین جوابتون رو بدن انشالله خیر نبینین امثال شماها که باعث شدین سید با قلبی شکسته این دنیا رو ترک کنه سید جواد ذاکر رو باید با چشم دل شناخت . خیر نبینند انهایی که از سر بدخواهی به ناحق به سید جواد ذاکر تهمت و افترا زدند . اون دنیا باید پاسخگو باشند .  و شمایی که در این جا به سید توهین کردید انشالله که خدا هدایتتون کنه و اگر هدایت نشدید خیر دنیا و اخرت نبینید . من یقین دارم که سید ذاکر بهترین و پاک ترین و خالص ترین مداح بودند و اکنون در ان دنیا هم در نزد خدا و سالار شهیدان امام حسین «ع» جایگاه ویژه ای دارند . روح بزرگش شاد . 
    این مقایسه کردنتون واقعا زشته.
    شاید اگر مرتضی پاشای هم اون زمان فوت میکرد بی سرو صدا به خاک سپرده میشد.هردو عزیز بودند.هر دو با دل پاک رفتند.اونی که باید مقایسه کنه و قضاوت کنه خدا هست نه شما
    لعنت بر پارسا سگ سنی حرامزاده....لعنت به اونایی که به سیدذاکر توهین میکنن پارسای کره خر بیسواد تویی جدوآبادکیریت کوسکش بی ناموس...واون عزیزی که گفته ناصر عبداللهی بالاتر از ذاکره....اولا منو تو درمقام قضاوت نیستیم ولی راست حسینی باعقل جور درمیاد که یکی رو که خواننده بوده با ابرمردی مثل سیدذاکر که یک عمر دم از امام حسین.ع. زد مقایسه کنیم بابا ذاکر دلها کجاو پاشایی و امثالهم کجا
    سلام. جواب پارسا. سید جواد ذاکر در نگاه تو یک کافره چون که اصلا این مردو نمیشناسی.2این مرد طباطبایی هستش و شجره نامه ایشون می رسه به امام حسن مجتبی علیه السلام که اگه به ایشون توهین کنی به امامت توهین کردی.3کسی که 3تا4ساعت برای خدا می ره سجده نعوذ بالله خدا رو قبول نداره .یکم فکر کن. اصل خودش بود که رفت. شک نکن اون دنیا از این حرفا پشیمون میشی که چرا زدی. 
    من سرباز بودم که شنیدم سید جواد از دنیا رفته... و تاسف خوردم برای صدا و سیما...
     روضه های سید جواد ذاکر حق مطلب در مورد امام حسین رو ادا کرد
    روحت شاد سید جواد
    پارسا جان خدا شفات بده

    سلام.کاری به نظرات دوستی ودشمنی ها با سید جواد ذاکر ندارم.

    «هـــــــــرکســـــــــــی از ظــــــــــــــن خــــــــود شــــــــــد یـــــــــــــــار مـــــــــــن»

    من دانشجو بودم تو ی شهر دیگه ای رفته بودم برا امتحان.تو خیابون بنری دیدم که خبر درگذشت سیدجواد ذاکر رو زده بودند.خیلی سید رونمیشناختم جز چندتا نوحه که شنیده بودم. اما بادیدن بنر بیاد خوابی افتادم که چند روز قبل دیده بودم  واصلا خبر نداشتم که سید مریض بوده.میگن خواب رو نگی بهتره،همین بس که من ایمان دارم سید بنده پاک خدا بود. خــــــــــــــــدا همـــــه رفتگــــــــــــان رو قــــــرین رحمـــــــت وآمرزش قــــــرار دهـــــــــد.

    یه زمانی منصور حلاج گفت اناالحق سرش بالای دار رفت قصه آقا سید شد برای ما...خدا بیامرزتش.قضاوت نکنید در مورد دیگران که یه روزی باید جواب پس بدین.وقتی لقب کافر برای آقا سید ذاکر عزیز که خدا با سیدالشهدا محشورشون کنه ان شاالله به کار بردین مشخصه که اصلا شناختی از این شخصیت بزرگوارش نداشتین.هرچند نظرات برای خیلی وقت پیشه اما من اتفاقی به اینجا کشونده شدم و همه رو خوندم.متاسفم برای کسی که کلمات زشت رو به کار میبره که از سید دفاع کنه اونم تو یه خط که اسم امام حسین علیه والسلام رو آورده.فکر نکنم سید راضی باشه اینطوری ازش دفاع کنی.خدا هممون رو به راه راست هدایت کنه.همه رفتگان از جمله برادر عزیز مون سید جواد رو هم بیامرزه ان شالله
    یادش بخیر اقا سید جواد چه شوری داشت😵 سگ عو عو کن کوی حسینم
    ندونم مومنم یا کافر هستم هرچه هستم حسین را می پرستم

    من الان نظرات رو دیدم ببخشید یکم دیره ولی نمیتونم سکوت کنم این پارسا سگ پدرو جدو آبادته و تو یک حروم زاده ای آشغال عوضی به کوری چشم دشمنانت تو ذاکر علی هستی و بس

    من الان این جملات رو خوندم اگر چه دیره اما یه چند نکته است که باید گفته بشه. توهین و ناسزا و بددهانی چه در مقام رد سید جواد ذاکر باشه و چه در مقام طرفداری از ایشون اشتباه و گناه محضه که انشاءالله اصلاح بشه مقایسه هم فقط کار خداست.

    سید جواد ذاکر دلسوخته ای بود که هیچ گناهی نداشت باور اینه که خدا هم از مداحی های این سید خوش حال و راضی میشد. خدا ما رو با سید و امام سید محشور کنه انشاءالله

    سلام بعد از چند سال که این پست گذاشته شده من تازه دیدم. من بشدت هم آقا سید جواد هم مرتضی پاشایی رو دوست دارم. قبول دارم در حق سید جواد خیلی ظلم شد ولی مرتضی پاشایی هم با دل خون ازین دنیا رفت... هنوز زنده بود شایعه میکردن که مرده خودش فهمید میگفت یعنی اینقد دوست دارین من بمیرم؟ 😭 یا خیلیا از جمله بزرگان موسیقی مثل محمدرضا شجریان گفته بودن که مرتضی پاشایی رای معروف شدن خودشو زده به مریضی و سرطان.. دلشو شکستن بخدا 💔 مرتض هم مثل سید جواد تا آخرین روزای عمرش برای طرفداراش آهنگ خوند کنسرت گذاشت با اینکه داشت درد میکشید بماد که مرتضی مداح و قاری قرآن هم بوده. اون روزا اینترنت نبود تو تلویزیون هم از فوت سید جواد هیچی نگفتن وگرنه تو تشییع جنازه اش بیشتر از مرتضی پاشایی شرکت میکردن 😔😔 روح هر دو عزیز شاد همیشه تو قلب ما زنده ان ❤️

  • سید محمد
  • سلام

    وظیفه شرعی به اتحاد با سنی ها داریم، ولی از حق علی و فاطمه علیهماالسلام چشم پوشی نمیکنیم و کوچکترین اهانتی را با شدت تمام پاسخ میدهیم، و آقا سید بزرگوار از مصیبت و ظلم بر اهل بیت خوانده و تا قیامت هم باید چنین باشد، ما برادریم ولی از قاتلان فاطمه نمیگذریم.. البته حق باید با نرمی گفته بشه و لعن هم باید داد و این را قرآن به ما می‌آموزد: و لعن الله علی القوم الظالمین؛ خدا را شکر که رهبرمان فاطمی است و در کشور امام زمانی زندگی میکنیم؛ اما در مورد سید جواد عزیز نباید بغض کنیم چون سید صاحب داره و الانم پیش صاحبش هست؛ و هرکس نسبت به امامان  مشکلی دارد باید خودش را دقیق از مادرش بپرسد چون نجاست با پاکی سنخیتی ندارد. والبته سادات مَحرَم اهل بیت و از نسلشان هستند..

  • سید محمد
  • و اما مقایسه کردن کار شیطان است و این کار پسندیده‌ای نیست؛ ولی در مورد کارشان میتوان نظر داد: مرتضی پاشایی از خوانندگی پول میگرفت و درآمد داشت ولی سید جواد از مداحی پول نمیگرفت چون میخواست امام حسین پاداش او را بدهد نه مردم

  • سید محمد
  • آقا سید بزرگوار کجا و مداحان فعلی کجا؛ خیلی کم مثل سید جواد پیدا میشه که در تقوا و پاکی مقام بالایی داشته باشند و امام حسین علیه‌السلام را منبع در آمدشون قرار ندهند. برای همینه که مداحی اکثر آقایان اثری در مردم و در خودشان ندارد..

    و اما آقایانی که میگن سید نباید لعن میداد، شعور ندارند که زیارت عاشورا پر از لعن بر قاتلان اهل بیت است و برای عموم مردم خوانده میشه؛ آخه بچه تا دیروز نمیدونستی طهارت چیه الان فاز مذهبی برام گرفتی که میدونم از درون فاسدی و فقط ادعا میکنی

  • سید محمد
  • و اما امثال آقا پارسا 👆

    اگر جناب حافظ و سعدی در این زمانه زندگی میکردند ایشان را کافر می‌نامیدند و صداسیما هم به اشعار ایشان مجوز پخش نمیدادند و مرتدشان میخواندند چون از شراب خوردن و مست کردن و شرک حرف زدند، و افراد جنسی مثل تو که غرق در شهوت زیر شکم هستند(از الفاظی که به کار بردی کاملا مشخصه) درکی از جملات و اشعار عرفانی ندارند که آقا سید عارف بود و در عشق خدا حل شده بود؛ هرچند پارساهایی مثل تو پارس کنند..

  • علی عباس شیخی
  • پارساع کثیف تو بی جا میکنی در مورد این بزرگوار زر میزنی سگ هار 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی