سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر  ، یکی که مثل هیچکس نبود

بسم رب ارباب بی کسان مولانا حسین بن علی (ع)

چه ساده اند آنها که فکر می کنند من عکس تو را به دیوار های قلبم آویزان کرده ام ...
آن ها نمی دانند که من دیوار های قلبم را به عکس تو آویخته ام ...

نمیدانم چرا مینویسم ولی این را میدانم که نمینویسم تا حقانیت ثابت کنم , حقانیت این خاندان اظهرمن الشمس است و آن را که عیانست چه حاجت به بیان است !
مینویسم چون لذت میبرم از اینهمه جاه و منقبت , از این همه حلاوت !
مینویسم چون نمیدانم چرا همیشه خوبان مظلوم بوده و هستند , سید جواد هم به عشق مولاش مظلوم شد و مظلوم شهید شد (شهید عشق) .

این مردمی که به حضرت علی می گفتند نماز نمی خونه , دیگه می خواستید به سید رحم کنن !

سید جواد مثل اربابش بود , آره ; به امام حسین وضو میگرفت ولی تو قتلگاه بهش سنگ میزدن و میگفتن کافره !!!

به قول آقا رضای هلالی شاید صدا و سیمای ما سید جواد رو نمیشناخت ! ولی از این حرف حمید خان علیمی هم نمیشه گذشت که میگفت :
تلویزیون برا آسید جواد خیلی کوچیک بود !

به قول حمید آقای علیمی , سید بزرگتر از این دنیا بود , برا همین نتونست بمونه !

هرکس حسین گفته که ذاکر نمیشود
مردم غلام فاطمه کافر نمیشود ...

آخرین نظرات
نویسندگان

پرسش و پاسخ هایی در رابطه با زندگی آسید جواد ذاکر (7)

25 ) س :  آیا سید جواد در کشورهای دیگه هم مجلس داشتند؟

ج : خیر , آسید جواد هیچ کشوری نرفتن , البته جسمشون ! ( ولی صدای آسید جواد و سی دی هاش توی اغلب کشورهای شیعه نشین هست) . چندتا کلیپ تصویری از خوندن سید جواد پخش شده از جمله (هیئتی در آلمان , هیئتی در لبنان و عربستان ) که فقط صدای سید رو درجلسه پخش میکنن و سینه میزنن !

 

26 ) س : معروفترین هیئت های که سید جواد در تهران در اون شرکت داشتند کدوم هیئت ها بود؟

ج : یک جلسه رسمی و عمومی در حسینیه جلوه با حمید آقا علیمی و محسن فیض داشتن (که قرار به آمدن آقا رضا هلالی هم بود که در پست های قبلی اشاره شده ! ) و چند جلسه تقریباً خصوصی با حضور استاد حاج غلامرضا عینی فرد .

 

27 ) س : رابطه سید جواد با مهدی اکبری چطور بود ؟

ج : زمانی که جناب مهدی اکبری در سپاه مشغول فعالیت بودند , قطعاً با جوی که علیه سید جواد درست کرده بودند , ایشون هم به طبع اون مخالف بودند و...

ولی حدود سال 81 یا 82 از طریق آشنایی با حاج احمد واعظی , سید جواد به مشهد دعوت شد و بعد آقای اکبری هم با ایشون کاملاً آشنا شدند واین آشنایی تا قبل از بیماری سید ادامه داشت نه درحــدبسیار قوی و همیشگی ...

ادامه سوال : چون مراسم های زیادی دیدم که مهدی اکبری اومده بود , واسه ختم سید جواد و تو تشیع جنازه هم خوند,  یک شعر معروف هم خوند ( زنده کش مرده پرست ) , اینجوری به نظر میومد که باید خیلی رابطه نزدیکی داشته باشن , البته تو مشهد هم مجلس های زیادی باهم بودن  , تو جلسه علمدار خیلی هم برخورد مهدی اکبری با سید گرم وصمیمی بود واسه همین سوال واسم پیش اومد که ظاهری بود یا باطنی !

ادامه جواب : خیــر ارتباط کاملاً ظاهری بود ! (البته بدون تعارف) از جانب آقای اکبری , جلسات زیادی هم نبوده , عمده جلسه توی هیئت علمدار با حاج مهدی مختاری بود و حضور یکبار آقای اکبری (ایام میلاد حضرت رقیه سلام الله علیها) در هیئت دیوانگان ...

راجع به صحبتهای آقای اکبری هم در تشیع هنوز نفهمیدیم که منظورشون کی بود ؟ مرده پرست ؟

پس چــرا آسید جواد ذاکر در آخرین سفرشون تو مشهدالرضا علیه السلام غریب بودند و حتی عده ی هم نیومدن ایشون رو اسکان که پیشکش , حداقل تا بیمارستان ببرن !؟

بماند ...

 

28 ) س : درسته که میگن سید جواد و حاج منصور ارضی توی حرم حضرت معصومه دعوا کردند؟

ج : خیــر , این جریان کاملاً شایعه هستش .


نظرات  (۱۲)

سلام من یکی از راه یافتگان به برکت صدای آسمانی سید جواد عزیز هستم خدایش بیامرزد مدیون اویم اگر لطف کنید خاطراتی در مورد ایشان ذکر کنید ممنون میشم در مورد تفکراتش در مورد نحوه زندگیش مظلومیتش ..............خیلی برایم مهم است شناختن ایشان.بزرگ ترین لطف را در حق من میکنید
پاسخ:
سلام
دوست عزیز لطف نیست بلکه وظیفه هست , سید جواد خیلی بیشتر از اینا روی گردن جوونای این مملکت حق داره  , چشم , من به مرور همه مطالب در مورد آسید جواد رو  وبلاگ قرار میدهم

  • مجنون ذاکر
  • سالها نوکری درگه مولا کردم /
    گه توسل به حسین ، گاه به زهرا کردم

    گریه کردم به حسین ، بر سر و برسینه زدم /
    عزت هر دو جهان یک شبه پیدا کردم

    چه شبی بود شب اول قبرم /
    که علی جلوه ای کرد به ارباب تماشا کردم
  • عشق ازلی
  • سالها نوکری درگه مولا کردم،

    گریه کردم به حسین علی، گاه به زهرا کردم


    بر سر و سینه زدم، در غم مولا سوختم،

    عزت هر دو جهان یک شبه پیدا کردم


    چه شبی بود شب اول قبرم که حسین،

    جلوه ای کرد و به مولا تماشا کردم


    سلام،خسته نباشید

    میخواستم بدونم،آیاحاج حسین سیب سرخی با سید،

    مجلس یارابطه ای داشته،چون ایشون توجلساتش خیلی

    ازسید یادمیکنه.

    پاسخ:
    سلام - ممنون

    آره باهم جلسه داشتن - فکر کنم کلیپ صوتی جلسه رو داشته باشم - آرشیو رو نگاه میکنم پیدا کردم آپلود میکنم

    یا علی
    هرگز نباشد همتای ذاکر..
    ممنون  .
    یا علی

                                                          این الرجبیون ...


    سلام ...

    آقا ارادتمندیم...

    شرمنده که انقدر مزاحمت میشم...می خواستم بدونم فیلم غسل دادن آقا سید هست یا نه...؟؟؟ البته نه اون قطعه ای که داخل غسالخانه  اواخر کفن کردنه...صرفا فقط فیلم غسل ... اگه داشتید ممنون میشم یا برای دانلود بذارید یا یه جوری ازتون بگیرم...

    یا مجلس اولین سالگرد آقا سید رو که حاج آقا دارستانی صحبت میکنه...تقریبا 25 دقیقه صوتیش رو دارم ولی شدیدا دنبال سخنرانی تصویری و کاملش هستم...طبق معمول از این آشنایی فقط زحمت ما رو دوش شماست...التماس دعا... 

    پاسخ:
    سلام داداش
    خواهش میکنم قبلا هم گفته ام و الانم میگم من هرکاری میکنم وظیفه است . چرا که سید ذاکر بیشتر از اینا گردن ما حق داره .
    اولیشو ندارم و فک نکنم فیلمی هم در این زمینه منتشر شده باشه ! ولی دومیشو دارم و البته میتونی از اینجا هم دانلود کنی http://www.aparat.com/v/yLUYf .

    یا علی

    سلام...

    اقا ممنون بابت زحمتی که کشیدی...داداش گلم من سخنرانی حاج آقا دارستانی رو تو اولین سالگرد آقا سید جواد ( تصویری ) می خواستم...البته این مراسم رو هم تا این حدش رو ندیده بودم...خیلی مفید بود...بازم ممنون بابت زحمتی که کشیدی...

    سلام
    میخاستم بدونم اون دفتری که مداحی های سید داخلش بود چی شد؟
    و حاج تقی شریفی زنجانی با اقا سید چه نسبتی داشتند؟.
    حیف از سید جواد که رفت حالا شما هی بگید مقدم و سیب سرخی و... اینا نباید اسمشون کنار آقا سید جواد برده بشه.


    یا علی(ع) مدد...
    سلام.
    شما چه نسبتی با سید جواد دارین که میتونین دقیق به سوالات جواب بدین؟؟
    مثل خودش
     میخونم حاضرم بیام
    سلام
    نسبت فامیلى حمیدعلیمى و آسیّجواد چى بود
    فقط دوست بودن یا با هم فامیل هستن
    مننون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی