سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر  ، یکی که مثل هیچکس نبود

بسم رب ارباب بی کسان مولانا حسین بن علی (ع)

چه ساده اند آنها که فکر می کنند من عکس تو را به دیوار های قلبم آویزان کرده ام ...
آن ها نمی دانند که من دیوار های قلبم را به عکس تو آویخته ام ...

نمیدانم چرا مینویسم ولی این را میدانم که نمینویسم تا حقانیت ثابت کنم , حقانیت این خاندان اظهرمن الشمس است و آن را که عیانست چه حاجت به بیان است !
مینویسم چون لذت میبرم از اینهمه جاه و منقبت , از این همه حلاوت !
مینویسم چون نمیدانم چرا همیشه خوبان مظلوم بوده و هستند , سید جواد هم به عشق مولاش مظلوم شد و مظلوم شهید شد (شهید عشق) .

این مردمی که به حضرت علی می گفتند نماز نمی خونه , دیگه می خواستید به سید رحم کنن !

سید جواد مثل اربابش بود , آره ; به امام حسین وضو میگرفت ولی تو قتلگاه بهش سنگ میزدن و میگفتن کافره !!!

به قول آقا رضای هلالی شاید صدا و سیمای ما سید جواد رو نمیشناخت ! ولی از این حرف حمید خان علیمی هم نمیشه گذشت که میگفت :
تلویزیون برا آسید جواد خیلی کوچیک بود !

به قول حمید آقای علیمی , سید بزرگتر از این دنیا بود , برا همین نتونست بمونه !

هرکس حسین گفته که ذاکر نمیشود
مردم غلام فاطمه کافر نمیشود ...

آخرین نظرات
نویسندگان

پرسش و پاسخ هایی در رابطه با زندگی آسید جواد ذاکر (10)


37 ) س : درسته که میگن حاج حسین مردانی با سیدجواد مداحی میکردند؟

ج : خیر , بنده به یاد ندارم ! و عموماً مادحینی که با زنده یاد سید جواد ذاکر مداحی کردند , سی دی جلساتشون بیرون هست .

 

 

38 ) س : چه مداحانی در مراسم تشییع سید جواد شرکت داشتند؟

ج : مداحان زیاد بودند از جمله : حاج عبدالرضا هلالی  ,حمیدرضا علیمی , علیرضا شریف , سید علی مؤمنی , نریمان پناهی , جواد مقدم(غسالخانه) , محسن صائمی , محسن طباطبایی , جعفر باقری , حاج محمد کمیل , حسین سیب سرخی , اسلام میرزایی , سعید قانع , مهدی اکبری , ابراهیم رحیمی , سید مهدی میرداماد , احد قدمی , مهدی مختاری , حجت الاسلام دارستانی , حجت الاسلام میردامادی , آیت الله ابطحی (نماز میت رو خوندن) , آیت الله سجادی , حاج آقا توکل(بعداز تشیع تشریف آوردن) , محسن فیضی و ...

 

 

39 ) س : رابطه کربلایی جواد مقدم با مرحوم ذاکر چگونه بود ؟

ج : عرض کنم , بدون تعارف بحث آقا جواد یکم پیچیده هستش ! از این باب که خیلی از دوستان و نزدیکان سید جواد اظهار بی اطلاعی و نبود آقا جواد رو میکنن , در صورتی که خودم با آقا جواد صحبت کردم و ایشون جلساتی رو گفتن که با سید خوندن و پخش نشده !!! حالا الله العلم!!!

و البته تصویر حضور آقا جواد در مراسم غسل که در غسالخانه بهشت معصومه سلام الله علیها قم پخش شد هم از طریق دوربین من بود , که بعدها پرسیدم از خود آقا جواد که بعداز غسل  من تو تشیع دیگه شما رو ندیدم  و ایشون گفتن که کار واجبی پیش اومد و همراه دوستان به کرج برگشتیم  !!!(در زمان سکونت آقا جواد در کرج)

 

 

40 ) س : سید جواد شیراز هم اومده بود؟ یکی از دوستانم میگفت فاطمیه 84  یا 83 آمده !  میخواستم ببینم راسته یا خیر ؟

ج :  بله , ایام فاطمیه اول سال 1383 با حمید آقا علیمی یک شب جلسه داشتن شیراز ...


ایام فاطمیه اول سال 1383 با حمید آقا علیمی یک شب جلسه داشتن شیراز

عکس جلسه


نظرات  (۳)

هیچ وقت از نزدیک ندیدمش اما نمیدونم چرا اینقدر دلتنگش میشم زندگیم را مدیونشم بخدا خودم گم کرده بودم جاده خاکی که سهل تو برهوت بودم داشتم همه چیز از دست میدادم همیشه فکر میکنم چرا سید من کشید از منجلاب بیرون به نظر شما چرا اخه میدونی موقعیت هایی بود که من بیام تو راه اما موثر نبود کاش منم بتونم مثل اون باشم یعنی الان داره چه کار میکنه میدونم کنار امام حسین کاش بیاد تو خوابم خیلی حرفا باید بهش بگم یکم تنش دارم به کمکش احتیاج دارم هنوز همه چی کامل درست نشده تو را به خدا دعا کنید بیاد تو خوابم. ازت ممنون دیونه شهر عقل همه وبلاگای مرتبط با سید رو سر میزنم اما به اینجا تعلق خاطر پیدا کردم در پناه حق
پاسخ:
منم هیچ وقت از نزدیک ندیدیمش ولی منم مثل خودت زندگیمو مدیونشم .
مینویسم چون نمیدانم چرا همیشه خوبان مظلوم بوده و هستند , سید جواد هم به عشق مولاش مظلوم شد و مظلوم شهید شد (شهید عشق) .
خوشحالم  که اینجا سر میزنی
  • حقیرة الحسین(ع)
  • واقعا منم زندگیمو مدیونشم"کل زندگیم عوض شده عاااااااااااااااااااااااااشقشممممم"
    بااجازه عکس رو کپی میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی