سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر  ، یکی که مثل هیچکس نبود

بسم رب ارباب بی کسان مولانا حسین بن علی (ع)

چه ساده اند آنها که فکر می کنند من عکس تو را به دیوار های قلبم آویزان کرده ام ...
آن ها نمی دانند که من دیوار های قلبم را به عکس تو آویخته ام ...

نمیدانم چرا مینویسم ولی این را میدانم که نمینویسم تا حقانیت ثابت کنم , حقانیت این خاندان اظهرمن الشمس است و آن را که عیانست چه حاجت به بیان است !
مینویسم چون لذت میبرم از اینهمه جاه و منقبت , از این همه حلاوت !
مینویسم چون نمیدانم چرا همیشه خوبان مظلوم بوده و هستند , سید جواد هم به عشق مولاش مظلوم شد و مظلوم شهید شد (شهید عشق) .

این مردمی که به حضرت علی می گفتند نماز نمی خونه , دیگه می خواستید به سید رحم کنن !

سید جواد مثل اربابش بود , آره ; به امام حسین وضو میگرفت ولی تو قتلگاه بهش سنگ میزدن و میگفتن کافره !!!

به قول آقا رضای هلالی شاید صدا و سیمای ما سید جواد رو نمیشناخت ! ولی از این حرف حمید خان علیمی هم نمیشه گذشت که میگفت :
تلویزیون برا آسید جواد خیلی کوچیک بود !

به قول حمید آقای علیمی , سید بزرگتر از این دنیا بود , برا همین نتونست بمونه !

هرکس حسین گفته که ذاکر نمیشود
مردم غلام فاطمه کافر نمیشود ...

آخرین نظرات
نویسندگان

امشب عشقم کشیده سری به میخونه زنم

امشب عشقم کشیده سری به میخونه زنم

آتش عشق تو رو بر دل دیوونه زنم

نرگس مست تو رو دیدم دیوونه شدم

 شمع رخسار تو رو دیدم پروونه شدم

امشب عشقم کشیده سری به میخونه زنم

آتش عشق تو رو بر دل دیوونه زنم

مستم امشب در میخونه حیدر می زنم

گر در وا نکنه هی در هی در می زنم

گر بدونم که کجاست ساقی میخونه دل

بال و پر در میارم تا پیش پر بزنم

دیوونه کجا داره جز در میخونه عشق

دیوونه نمی دونه جز می و پیمونه عشق

 

عشق و سر مستی من دیروز و امروزی که نیست

یعنی عشقم ازلی هست و جنونم ابدیست

از ازل تا به ابد دیوونگی کار منه

هر کجا هر کسی دیوونه هست یار منه

غیر دیوونه خبر از دل زارم نداره

عقل بیچاره دیگه کاری به کارم نداره

امشب عشقم کشیده سری به میخونه زنم

آتش عشق تو رو بر دل دیوونه زنم

نرگس مست تو رو دیدم دیوونه شدم

شمع رخسار تو رو دیدم پروونه شدم

مستم امشب در میخونه حیدر می زنم

گر در وا نکنه هی در هی در می زنم

عشق و سر مستی من دیروز و امروزی که نیست

یعنی عشقم ازلی هست و جنونم ابدیست

از ازل تا به ابد دیوونگی کار منه

هر کجا هر کسی دیوونه هست یار منه

به خدا یه ذره مستیم به هستی نمی دم

 به خدا هستیم جز به عشق مستی نمی دم

عاقبت عشق علی خونه خرابم می کنه

مثل شمع من می سوزند آبم می کنه

تو قمار عاشقی هستی من ساخته شده

کار من ساخته شده ساخته شده

منشین با من دیوونه که دیوونه شوی

در به در گردی و جارو کش میخونه شوی

دل دیوونه من رقص مستی می کنه

خنده مستونه بر اهل هستی می کنه

از تماشای علی حق پرستی می کنه

ساغر من می زنه می درستی می کنه

پیش من جنون مجنون دیگه رنگی نداره

هر کی سنگم نزنه بدون که سنگی نداره

معنی دیوونه رو جز دیوونه کی می دونه

یه دیوونه می دونه دیوونه یعنی دیوونه


     پخش آنلاین صوت با فرمت MP3




مدت زمان : 4 دقیقه 26 ثانیه
حجم فایل : 1,52 مگابایت


دانلود

نظرات  (۷)

سلام سیدجواد فرزندی هم داشتن؟
پاسخ:
سلام

خیر
  • نجوا (لوای الزینب فیسنما)
  • سلام خسته نباشید-ببخشید اجازه هست از مطالبتون کپی بگیرم با ذکر منبع تو وبلاگم وشبکه فیسنما بذارم؟؟؟؟؟؟بعد درباره ارشیو سی دی ها سید (کل مجالس)باید از کجا تهیه کنم-حتی یه دونه رو هم نمی خوام از دست بدم-ممنون میشم کمکم کنید-انشالله به مدد بی بی زینب سلامت باشید و در این راه قلم بزنید
    پاسخ:
    سلام -  داداش بدون ذکر منبع هم مشکلی نداره ! چرا که  هدف فقط زنده نگه داشتن یاد آسید جواد است و بس . آرشیو سی دی ها رو دقیقا نمیدونم از کجا باید تهیه کنین ولی فکر کنم تو کاشان راحت بتونین پیدا کنین . من خودم فکر 3-4 گیگابایت کلیپ از ایشون دارم که انشا.. به مرور زمان همشون تو وبلاگ قرار خواهم داد

    به عشق مولا علی فقط یا علی ....
  • دیوونه شهر عقل
  • محمد :
    با عرض سلام بنده یکی ازبچه های دیوانگان کاشان هستم شمادررابطه باآقامهردادصائمی چرااینجوری قضاوت کردید.
    این چه تهمتی بودکه به این بزرگوارزدیدسخنرانی که ایشون کرده بوداین بودکه شماگفتیداین شماییدکه داریدازاسم سیدذاکراستفاده میکنیدآقامهردادمن کلیپش ودیدم میفرمایندچراانقدربعضی هانشستن که حتی سیدذاکرازنزدیک ندیدندمیگن سیدباما تویه بشقابق ناهارخورده به درددل شیعه برسیدکه بی صاحبه پس منم بگم سیدجوادم معصوم بوده متاسفم زودقضاوت کردید
    آدرس سایت شماروبه مسئولان دیوانگان همین امروزخواهم دادمخصوصا آقارضاقصاب
    بعدکیشمیشم دم داره مهردادنه وآقامهردادآقای مثلاباادب
    بعداتفاقاروزهای آخرسیدجوادخیلی باآقامهردادخوب بودندمخصوصا عیدالزهرا
    اگراصلاح نشه به مسئول برنامه های آقامهردادحتما تافردامیگم که اقدام شکایت کنندکه سری تراین مزخرفات دست بردارید

    پاسخ : دوست عزیز اولا منو تهدید نکن , ثانیا اول مطالب خوب و ا زاول با دقت بخون و بعد نظر بده ( اونم خصوصی نه - بلکه عمومی ) ثالثا من این مطالبو از خودم ننوشتم بلکه از این سخنان همش از زبان یکی از تصویربرداران جلسات آسید جواد هست و نه من رابعا آره شما راس میگی من حتی از نزدیک سید رو از نزدیک ندیده ام ولی با شنیدن صدای یا حسین از زبان سید راهمو پیدا کرده ام و تا آخر عمر هم مدیونشم . به نظرم بهتره یه بار دیگه این پست رو هم مطالعه فرمایید
    http://seyedzaker.blog.ir/1392/09/22/SeyedKiBod-1
    من همه جوره در خدمتتون هستم
    به عشق مولا علی فقط یا علی
  • دیوونه شهر عقل
  • محمد :
    با عرض سلام بنده یکی ازبچه های دیوانگان کاشان هستم شمادررابطه باآقامهردادصائمی چرااینجوری قضاوت کردید.
    این چه تهمتی بودکه به این بزرگوارزدیدسخنرانی که ایشون کرده بوداین بودکه شماگفتیداین شماییدکه داریدازاسم سیدذاکراستفاده میکنیدآقامهردادمن کلیپش ودیدم میفرمایندچراانقدربعضی هانشستن که حتی سیدذاکرازنزدیک ندیدندمیگن سیدباما تویه بشقابق ناهارخورده به درددل شیعه برسیدکه بی صاحبه پس منم بگم سیدجوادم معصوم بوده متاسفم زودقضاوت کردید
    آدرس سایت شماروبه مسئولان دیوانگان همین امروزخواهم دادمخصوصا آقارضاقصاب
    بعدکیشمیشم دم داره مهردادنه وآقامهردادآقای مثلاباادب
    بعداتفاقاروزهای آخرسیدجوادخیلی باآقامهردادخوب بودندمخصوصا عیدالزهرا
    اگراصلاح نشه به مسئول برنامه های آقامهردادحتما تافردامیگم که اقدام شکایت کنندکه سری تراین مزخرفات دست بردارید

    پاسخ : دوست عزیز اولا منو تهدید نکن , ثانیا از اول مطالب خوب و با دقت بخون و بعد نظر بده ( اونم نظر خصوصی نه - بلکه عمومی ) ثالثا من این مطالبو از خودم ننوشتم بلکه این سخنان همش از زبان یکی از تصویربرداران جلسات آسید جواد هست و نه من ! رابعا آره شما راس میگی من حتی از نزدیک سید رو ندیده ام ولی با شنیدن صدای یا حسین از زبان سید راهمو پیدا کرده ام و تا آخر عمر هم مدیونشم . به نظرم بهتره یه بار دیگه این پست رو هم مطالعه فرمایید
    http://seyedzaker.blog.ir/1392/09/22/SeyedKiBod-1
    نهایتا من همه جوره در خدمتتون هستم
    به عشق مولا علی فقط یا علی
    داداشای من توروخدابااین حرفادل سیدونرنجونین.مااینجاجمع شدیم واسه چی که ببینیم کی باسیدبوده کی نبوده اصلا که چی بشه.مهم راه سیده.وقتی ماهاکه سیدودوس داریم به هم توهین کنیم دیگه چه انتظارازبقیس.جون سید اگه دوسش داریدبحث وجدلوبذاریدواسه غریبه ها نه بین خودمون.باهم رفیق باشیم
    پاسخ:
    داداش منم باهات موافقم - ولی این دوستمون بد شروع کرد .

    به عشق مولا علی فقط یا علی

  • مدافعان حرم
  • مدافعان حرم www.modafeon.blogfa.com
  • دارم دنبال راهم میگردم
  • سلام. همین طور که از اسمم معلومه دارم رامو پیدا میکنم اما هنوز نکردم.
    13 سالمه و به نوحه هایی که خدارو به یادم بندازه علاقه دارم.
    راه ما فقط خداست داداشان امامان و 14 معصوم فقط راه رسیدنو بهمون نشون دادن نمیگم باید یاد رفته هارو هم بکنیم اما دیگه امامی داریم که هنوز زندس و باید سعی کنیم از خدمتگزاران اون باشیم.
    معصومان محمد، علی، فاطمه،حسن،حسین،سجاد،محمدباقر،صادق،کاظم،رضا،محمدتقی،
    علی النقی،عسگری رفتن و یادشون در یاد های ما باقی خواهد ماند اما (( مهدی(عج))) هنوز زندس توروخدا گناه نکنین میخوایم بیاد آخه چرا اینقدر جامعه فساده؟ چرا؟ لطفا مردم گمراه رو هدایت کنید با چیزایی که خودتون میدونید و مطمئنید که 100% درسته یاری کنید خدارو داداشان آخه جز ما دیگه کی؟ کدوم موجودی عقل داره جز انسان؟
     ای گوزوم یل لارا باخ دارخما       فاطمه یوسیفینن خبر یخ
    یا امام زمان گل اماندی
     میگه یا اما زمان بیا امان است. اما واقعا هست؟
     امنیت رو برای امام مون باید بیافرینیم داداشان خواهران یادتون نره که خداوند از وجود خود در وجون انسان دمید پس ماهم میتونیم به اندازه پیامبرا خوب باشیم گناه داریم خداوند بخشندس..   خداوند فاضله بخشایشگره مهربونه آمرزندس... امان از روزی که خداوند با عدلش قضاوت کند.
    نیما هستم از تبریز.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی