سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر  ، یکی که مثل هیچکس نبود

بسم رب ارباب بی کسان مولانا حسین بن علی (ع)

چه ساده اند آنها که فکر می کنند من عکس تو را به دیوار های قلبم آویزان کرده ام ...
آن ها نمی دانند که من دیوار های قلبم را به عکس تو آویخته ام ...

نمیدانم چرا مینویسم ولی این را میدانم که نمینویسم تا حقانیت ثابت کنم , حقانیت این خاندان اظهرمن الشمس است و آن را که عیانست چه حاجت به بیان است !
مینویسم چون لذت میبرم از اینهمه جاه و منقبت , از این همه حلاوت !
مینویسم چون نمیدانم چرا همیشه خوبان مظلوم بوده و هستند , سید جواد هم به عشق مولاش مظلوم شد و مظلوم شهید شد (شهید عشق) .

این مردمی که به حضرت علی می گفتند نماز نمی خونه , دیگه می خواستید به سید رحم کنن !

سید جواد مثل اربابش بود , آره ; به امام حسین وضو میگرفت ولی تو قتلگاه بهش سنگ میزدن و میگفتن کافره !!!

به قول آقا رضای هلالی شاید صدا و سیمای ما سید جواد رو نمیشناخت ! ولی از این حرف حمید خان علیمی هم نمیشه گذشت که میگفت :
تلویزیون برا آسید جواد خیلی کوچیک بود !

به قول حمید آقای علیمی , سید بزرگتر از این دنیا بود , برا همین نتونست بمونه !

هرکس حسین گفته که ذاکر نمیشود
مردم غلام فاطمه کافر نمیشود ...

آخرین نظرات
نویسندگان

جملات ماندگار و ناب سید جواد ذاکر

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۴۶ ب.ظ

جملات ماندگار سید جواد ذاکر


سال 79

سید جواد ذاکر : انشالله خانم یه نیم نظری کنه که بخدا اگه  به یه نفر یه نیم نگاه کنه تا نسل به نسل تا ظهور حضرت اون خونواده با سعادت زندگی میکنه ( میلاد حضرت رقیه 79)


سید جواد ذاکر : تو بعضی شعرا زاهد که ما میخونیم منظور اونایی که زهدن نه خود امیرالموئمنین امیرالزاهدین هست اون زاهدی که اون شخصی که میخواد بین اهل بیت و خدا فاصله بندازه یعنی بگه ما بدون اهل بیت هم میتونیم به خود خدا برسیم ما با اینا حرف درایم (میلاد حضرت زهرا  79 )


سال 80

سید جواد ذاکر  : حسین ابن علی دیوانه میخواد , خدا این قرعه را بر نام من زد . (فاطمیه 80)

سید جواد ذاکر : هر کی هستی باش تو جلسات امام حسین بزرگام کوچیکن  .(محرم 80)


سال 81

سید جواد ذاکر  : هم وحش طیور و ملک و عالم و آدم هستند همه جیره خور خانه رقیه ( میلاد حضرت رقیه 81)

سید جواد ذاکر  : پیش من جنون مجنون دیگه رنگی نداره هر کی سنگی نزنه بدون که سنگی نداره یعنی هر کی سنگ داشت تا حالا زده بود (میلاد امام علی 81)


سال 82

سید جواد ذاکر  : پیامبر بی بی رو نشوندن رو زانوشون و فرمودن من زینب رو عین خدا دوست دارم یعنی اهل بیت در صفات با خدا یکی هستن فقط در ذات مختلفن (اربعین 82)


سید جواد ذاکر : عبادت بی ولایت حقه بازیست اساس مسجدش بت خانه سازیست چرا سنی نمی خواهد بداند وضوی بی ولایت آب بازیست ( محرم 82)

سید جواد ذاکر  : بابا بکن این کفن دنیات , بکن اینی که تو پوشیدی کفن دنیاته (محرم 82)

سید جواد ذاکر  :  هی به خودم میگفتم چرا مسیح رو خداوند به عرش برد ولی امام علی رو بالا نبرد از پیر غلامی پبرسیدم گفت خداوند امام علی و حضرت مسیح رو هر دو را در دو کفه ترازو گذاشت امام علی چون عظمتش زیاد بود اومد پائین ولی مسیح رفت بالا وقتی مسیح رسید به خورشید و ما و هفت اسمون گفت از عظمت اینا استفاده میکنم ولی بازم به عظمت علی نرسید و علی روی زمین ماند و مسیح بالا ( مبعث 82)


سال 83

سید جواد ذاکر : عشق رضا سرنوشت من خونه غلامش بهشت من  (83)

سید جواد ذاکر  : انشاالله یه روز بی حسین نفس نکشیم عشق او ریشه هست و ساقه و برگ زندگی بی حسین یعنی مرگ (شهادت حضرت  رقیه 83)


سید جواد ذاکر  : شادی ارواح شهدا سلامتی مقام معظم رهبری انشالله بتونیم مودتمون رو به آل الله نگهداریم اونا نگهدارن سلامتی حضرت  امام زمان صلوات (شهادت حضرت رقیه 83)


سال 84

سید جواد ذاکر : هرکجا که شنیدم اسمت را  یا حسین  با سر دویدم . (84)

سید جواد ذاکر  : حسرت زیارت تو مونده تو این دلزارم کربلا تو تا نبینم آروم و قرار ندارم . (84)

سید جواد ذاکر : هر کی قم اومده زائره هر کی هم تو قم زندگی میکنه زیر نظر یه نفر نفس میکشه (84)

سید جواد ذاکر : هیچ وقت حضرت صاحب از ما نمیبره عمل ما باعث میشه ما از اهل بیت دور بی افتیم (84)

سید جواد ذاکر : آقا بدترین آدم رو زمین منم قبول دارم اما آقا این رو میتونم به همه بگم تو رو دوست دارم آقا عوض این دوست داشتن رو هر طوری میدم آقا (84)




نظرات  (۱۴)

 سلام علیکم

واقعا احسنت بر شما 

بنده اوایل که مداحی های ایشان رو گوش دادم یه عده از آدما می گفتن کفر میگه و کم کم داشتم باور می کردم ولی بعدها فهمیدم عشق واقعا عقل و از بین می بره مگه حضرت عباس علمش بالا نبود و بعضی میگفتن اگه عباس آب می خورد قدرتش دوبرابر می شد ولی موقعی که عشق بیا وسط عقل و هوش و می بره . خب خدا به پیامبر گفت : اگه تو نبودی زمین و آسمان را نمی آفریدم . و پیامبر به علی گفت : اگه تو نبودی من نبودم .

ما کار نداریم ولی هرکی از روی احساسش حرفی می زنه یه عده که به قول خودشون کارشناس دین اند میشینن تو مجالس امام حسین منتظر مداح تا ببینند کفر میگه یا نه واقعا زشته ولی این وسط یه عده دارن بین حسینی ها اختلاف می ندازه خداوند شر فتنه را در این حکومت علوی بردارد. 

هر که در این بزم مقرب تر است  **  سنگ جفا بیشترش میزنند


بیایید حواسمون باشه بعد از این به سید ذاکر ها ظلم نکیم.

هر چند که دیگر ما سید ذاکر نخواهیم دید.  

فقط جای خالی تو اتشم میزند......
پاسخ:
ممنون بابت توضیحاتتون !

((( سلام.این مطلب رو در وبلاگ یکی از دوستان نوشتم.امروز که با این وبلاگ آشنا شدم برای شما هم می نویسم تا.....)))

الان که فکر می کنم می بینم من از اون بنده هایی بودم که فرشته های الهی حق داشتند بابت خلقتش بخدا اعتراض کنند ، الان هیچ ادعایی مبنی بر پاک بودن ندارم ولی دلم خوشه اراباب رو دارم ، دلم خوشه آقام عباسه ، دلم خوشه جیره خور عمه رقیه ام ، دلم خوشه ...

از بامداد 16 تیرماه 1385 که آقا سید جواد به ندای دعوت ارباب لبیک گفت و خودش رو به مهمانی آقامون حسین رسوند و  همراه قافله عشق شد و ما سیاه رویان رو با دنیایه سیاه و کثیف مون تنها گذاشت ،نه دو چشمم که همه وجودم اشک و خونه...منه رو سیاه تا قبل از پاییز 84 که با سیمای روحانی و نوای آسمانی آقا سید آشنا بشم غرق در کثافت بودم...(خیلی از حرفها گفتن نداره ...)

انقدر گریه کردم و بخدا التماس کردم که چیزی که تو بیداری نصیبم نشد تو خواب بهش دست پیدا کنم...نصیبم شد ، اونم چند بار...

وقتی اولین بار به خوابم اومد بهم گفت که تو داداشمی ... وای خدای من چه حسی...

اگه بهم نخندید و منو دیوونه ندونید چند وقت پیش که آخرین بار هم بود که تو خوابم اومد بهم گفت که چطوری میمیرم،حتی دستم رو گرفت و با خودش داخل قبرم برد...جنازم گوشه ای بود و من ترسان و حیران گوشه ای...سید هم گوشه ای نشسته بود و میخندید...

نمی دونم چی بگم ،فقط اینو میدونم که سید زنجیری بود که خیلی از روسیاهان رو به ارباب پیوند داد...

هزار سال دگر گر ز قبرم تو بیایی

زخاک نعره برآرم حسین امیر من است...

اگه لیاقت داشته باشم انشاا... از این به بعد بیشتر مزاحمتون میشم...

خداوند نگهدارتون باشه
پاسخ:
سلام داداش

خیلی خوشحال میشم بیشتر باهات آشنا شم - مزاحم نیستین مراحمین .
خوش به حالتون

یا علی

خوشبحالتون اقایوسف...بهتون حسودیم شد...برامنم دعاکنین
  • خادم الشهداء
  • سلام
    وبلاگ زیبایی دارید.
    خوشحال می شم به ما هم سر بزنید و اگه خواستید تبادل لینک کنیم.
    http://shahidjodeiry.blogfa.com/

    سلام...

    آقا ما مخلصیم...این تمنای قلبی منه که با شما آشنا بشم ...

    دستت رو می بوسم بابت این همه زحمت بی منتی که برای زنده نگه داشتن این اسم میکشی...گر چه : هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق...

    و سید جزء همین عده بود ، گرچه به نظر من سید خودش عشق بود...

    09123962428

    پاسخ:
    سلام داداش
    خواهش میکنم ... زحمت نیست بلکه عشق و علاقه است ... وظیفه ماست که یاد و خاطره سید رو همیشه زنده نگه داریم حالا هر کس به طریقی !!!
     

    سلام...

    چند روز پیش از یه سایت یه قسمت از یکی از شبهای مراسم فاطمیه امسال حاج محمود کریمی رو دانلود کردم که *** یا حسین غریب مادر *** و *** دل هر کی یه یاری داره *** رو میخونه ، وسط خوندنشم میگه خدا رحمت کنه همه نوکرارو......غم عالم تو دلم نشست که کاش یه بار تو زنده بودنش برای یه بار یکی از مداح ها حمایتش می کرد...  همه بعد مرگ غریب و مظلومانه اش شدن رفیق...گر چه اونکی باید تحویلش میگرفت ارباب  بود که انصافا چقدر هم قشنگ اینکارو کردن...بخدا قسم اهل بیت ( علیه و علیهم السلام ) رسم اربابی رو بلدن ، این ماییم که نوکری رو بلد نیستیم...در این مورد هم سید از ما خیلی جلوتر بود...قشنگ نوکری کرد و خیلی قشنگ تر حق اربابی رو براش به جا آوردن...

    اقا شرمنده ... شما کلیپ تصویری اون فایل صوتی که سید آرزوی مرگ میکنه  رو دارین ...؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    سلام

    آره واقعا ... این ماییم که نوکری رو بلد نیستیم ... آره فک کنم داشته باشم ! پیدا کردم میزارم همینجا دانلود کنی.

    یا علی
    سلام علیکم
    خدا قوت ان شاالله ..
    بسیار زیبا بود ..
     یا حق علی مدد
    خدا بیامرزه سید جوادا . واقعا ممنونم وبلاگ عالی بود . منم ابتدا که شعر سیدا گوش میکردم خیلیا می گفتم این شخص کافره ولی این طور نیست رفقا این عشقه . سید اسمونی بود . 
    به الله که در این عرصه بسی جای ملال است 
    دیوانگی عشق حسین ع عین کمال است 
    خدا رحمتش کنه نور به قبرش بباره
    خدا رحمتش کنه شادی روحش صلوات
    خداسیدورحمت کنه کافر نبود عاشق بود ولی در مداحی هایش جملات وکلاماتی بود که برخی ازمردم رادرمذاهب وادیان دیگرکه آگاهی زیادی نداشتند به خرافات میکشاند واهل بیت راشریک خداقرارمیداد درواقع ای کاش مداحان وعلمای شیعه ما بجای آنکه از زخمهای حسین به مامیگفتند اندیشه وهدف اورابه گوش ماودنیامیرساندند.طبق آیه قرآن خدا تنها است وهیچ شریک ویامعاون یاواسطه یارابطی ندارد وتنهاخداونداست که حاجتهارابرآورده میسازدآن هم تنهانه باوساطت اهل بیت یادیگرصدیقین.پس بیاییددرحق اهل بیت(ع)اغراق وظلم نکنیم همانطور که درزمان علی (ع)عد ه ای ازمریدانش به خاطرعشق بیش ازاندازه به او خدایش خواندند وعلی (ع)نیزبرخلاف میلش دستورقتل آنهارادادچون علی شناسی آنهابیشترازخداشناسیشان بوده وبه این خاطربه کفرکشانده شده بودند پس ماهم باید سعی کنیم بابصیرت باشیم وبه کفرنرویم.اهل بیت وخداهردوجای خودرادارندوشریک نیستند مابایدسیره عملی وعبادی اهل بیت(ع)راالگوی خودمان قراربدهیم وخدارابهتربشناسیم وبه اونزدیک شویم 
  • حسین صنوبری
  • نور به قبرش بباره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی