سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر ، یکی که مثل هیچکس نبود

آسید جواد ذاکر در اوج رفت و همیشه هم در اوج باقی خواهد ماند

سید جواد ذاکر  ، یکی که مثل هیچکس نبود

بسم رب ارباب بی کسان مولانا حسین بن علی (ع)

چه ساده اند آنها که فکر می کنند من عکس تو را به دیوار های قلبم آویزان کرده ام ...
آن ها نمی دانند که من دیوار های قلبم را به عکس تو آویخته ام ...

نمیدانم چرا مینویسم ولی این را میدانم که نمینویسم تا حقانیت ثابت کنم , حقانیت این خاندان اظهرمن الشمس است و آن را که عیانست چه حاجت به بیان است !
مینویسم چون لذت میبرم از اینهمه جاه و منقبت , از این همه حلاوت !
مینویسم چون نمیدانم چرا همیشه خوبان مظلوم بوده و هستند , سید جواد هم به عشق مولاش مظلوم شد و مظلوم شهید شد (شهید عشق) .

این مردمی که به حضرت علی می گفتند نماز نمی خونه , دیگه می خواستید به سید رحم کنن !

سید جواد مثل اربابش بود , آره ; به امام حسین وضو میگرفت ولی تو قتلگاه بهش سنگ میزدن و میگفتن کافره !!!

به قول آقا رضای هلالی شاید صدا و سیمای ما سید جواد رو نمیشناخت ! ولی از این حرف حمید خان علیمی هم نمیشه گذشت که میگفت :
تلویزیون برا آسید جواد خیلی کوچیک بود !

به قول حمید آقای علیمی , سید بزرگتر از این دنیا بود , برا همین نتونست بمونه !

هرکس حسین گفته که ذاکر نمیشود
مردم غلام فاطمه کافر نمیشود ...

آخرین نظرات
نویسندگان

تا میکده از عشق علی

                                                                           تا میکده از عشق علی

کاسه بر کاسه و پیمونه به ساغر میزنم
گر به مسجد بروم دیوونه و مستونه میرم

حرف میخونه و می برسر منبر میزنم
امشب از عشق علی به سیم آخر میزنم

تاج خاطرخواهی حیدرو بر سر میزنم
به خدا کافر اگر حیدرو دوست داشته باشه

بوسه بردست و سر و صورت کافر میزنم
امشب از عشق علی به سیم آخر میزنم

گل رخسار علی گر به قیامت ببینم
نعره ی مستونه در صحرای محشر میزنم

امشب از عشق علی به سیم آخرمیزنم
خاطر حیدر اگر خنجر خونین طلبد

مست ودیوونه میشم بوسه به خنجر میزنم
امشب از عشق علی به سیم آخرمیزنم


پخش آنلاین صوت با فرمت MP3

دانلود

 مدت زمان : 7:1 دقیقه
حجم فایل : 1,23 مگابایت


اصل شعر کشف شد ...

بنی آدم اعضای یکدیگرند
همه یک به یک نوکر حیدرند

عید بر عاشقان مبارک

نظرات  (۳)

بنی آدم اعضای یکدیگرند
همه یک به یک نوکر حیدرند

  • حسین پایزدان
  • آقا دست درد نکنه واقعا تنها سایت کاملیه که از سید جواد دیدم واقعا زحمت کشیدی که این سایت ساختی...من خودم زیاد آدم کامل مذهبی نیستم ولی واقعا وقتی نوحه از سید جواد گوش میکنم از توی سینه گر میگیرم خیلی دوسش دارم با این که اصلا سید ندیدم وقتیم سید فوت کرد من بچه سال بودم ولی عاشق سیدم الان هم هیئت الرضا تهران میرم عبدالرضا هلالی ولی واقعا به شخصه میگم هیچکس سید نمیشه اینم بگم هنوز که هنوز بعد این چند سال از رحلت سید هنوزم توی همه هییت ها اسم سید میارن.فقط یه خواسته داشتم از سید بیشتر مطلب بزار مارو دلگرم کن هنوز عاشقای سید زیادن تشکر27\7\93کمتر از ده روز مونده به اول محرم بازم شور داریم برا محرم با نوحه های سید ذاکربه یاد خودش
    پاسخ:
    سلام داداش . خواهش میکنم . تنها کاری بود که میتونستم بکنم و یه جورایی ادای دین کنم به کسی که عاشقانه و از ته دل دوسش دارم . انشاا... واسه ایام محرم هم سورپرایز دارم ... 
  • حسین پایزدان
  • راستی یه چیزی یادم رفت من فوتبالیستم از همه عزیزان میخوام برام دعا کنن تا به جای خوبی برسم قول میدم اگه فوتبالیست مشهوری شدم حرکت امیر حسین صادقی زیاد انجام بدم وعکس سید کنار یا ارباب حسین همیشه زیر پیراهنم باشه....یاعلی
    پاسخ:
    انشاا... موفق باشی ... منم تو ایام محرم واست دعا میکنم که به آرزوت برسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی